Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar als ik dus ineens allemaal mensen zie rondrennen op wedstrijd, dan weet ik hoe het komt 
Maar dat zit dus meer in mijn eigen hoofd dan dat het daadwerkelijk ergens op slaat
Aan de andere kant weet je zelf ook wel dat het nergens op slaat inderdaad, zo'n ruk-proef is toch niet representatief en wat maakt het ook uit welke proeven je precies rijdt de volgende keer.
Wanneer gaan jullie weer starten?

Vrijdag stond Vic opeens met een harde bult op z'n schoft (niet onder het zadel) en als ik het aanraakte schoot ie bijna door het plafond, hij gaf écht een hele heftige reactie. DA is maandag langs gekomen. Bleek dat hij een fistel had die is gaan ontsteken. Dat schijnt heel erg veel pijn te doen. Ze heeft 'm schoongemaakt en hij krijgt nu metacam en we moeten er twee keer daags vetaderm op smeren. Morgen komt de DA weer kijken. Gisteren was de plek heel pussig, maar dat lijkt me goed, want dan komt het vuil er dus uit
Hoop dat het snel geneest en dat we weer lekker kunnen rijden en dan maar weer eens wat wedstrijdjes plannen. 
Ik zit nog even na te denken haha, maar mocht het komende week ineens heel goed gaan valt er vast nog wel wat in te plannen voor eind maart 

Ik vind het nog wel wat zoeken naar doorzitten/lichtrijden, omdat je het gewend bent was ik geneigd om doorzitten gewoon als basis te nemen, en stukken waar ze wat te heet werd te gaan lichtrijden, dat leek wel fijn te werken
fleur_yen schreef:Ik heb vandaag even een nieuwe proef gereden, dacht proef 12, was wel leuk om te rijden. Lijntje c-x halve grote volte linksom en halsstrekken, x-b teugels op maat maken, b rechterhand moeten we nog wel even wat finetunen, maargoed dat moet vast lukken, had nog nooit dat lijntje op die manier gereden, dus er is ruimte voor verbeteringIk vind het nog wel wat zoeken naar doorzitten/lichtrijden, omdat je het gewend bent was ik geneigd om doorzitten gewoon als basis te nemen, en stukken waar ze wat te heet werd te gaan lichtrijden, dat leek wel fijn te werken
(als ik ooit tijd heb)
zolang die dat maar niet op wedstrijd doet
Nathan gebruikt steeds beter zijn achterhand. Hij heeft nog wel moeite om er veel kracht in te zetten ivm korte rug.
gisteren was zo nat dat zelfs eenden de bak in kwamen
les helaas evrn verzet komende week ivm drukte werk en indoor Brabant maar hoop week erna weer te lessen 
eerste proef nog niet helemaal naar het zin daar 2e prijs met 187. 2e proef ging heel erg fijn en toen ik afgroette stak de jury beide duimen omhoog
hier hadden we een eerste prijs met 199 en 13 punten los van de nummer 2!
maar voor een heel aantal deelnemers niet zo leuk
veel punten in de 150 en 160. Zal eens even kijken of ik een filmpje kan uploaden!