Wat tof van je stage 
Klinkt goed Yvank, foto's zien er ook fijn uit

Mooi resultaat Setteli
Fijn dat het goed gaat MistimaBo, spannend vooruitzicht voor volgende week, ben benieuwd hoe het gaat met zadel erop!
Hier weer een gek weekje, Bu was spontaan volledig doof voor m'n been en al het voorwaartse was gewoon weg, donderdag in de les liep ze afgezien van dat nog wel erg fijn, alleen dus in slowmotion
Vrijdag viel er niks mee te beginnen.. In de hoop dat het een hengstigheid is/was heb ik haar dit weekend maar even niet gereden, 't geeft me erg veel frustaties om zo te rijden, en in geval van hengstig zou het toch uit zichzelf 'opgelost' moeten worden. Met die bizarre weersomstandigheden zou het me niet verbazen als dat zich doorspeelt naar haar hormonen.. Gister weer gereden, en voor de zekerheid ook even m'n vzh zadel erop gelegd, ik hoop heel hard van niet, maar 't zou ook aan m'n nieuwe zadel kunnen liggen.. Gister ging in ieder geval weer een heel stuk beter, nog niet zoals ik d'r helemaal wil hebben, maar ik kon er in ieder geval weer iets mee. Nu nog even een paar keer met de vzh rijden, en dan over een paar dagen weer m'n nieuwe zadel erop, kijken of dat verschil maakt. Tijdens het mindere voorwaartse zijn we haar wel wat meer gaan uitdagen met wat moeilijkere oefeningen, om het voor haar wat interessanter te maken, slangenvoltes in contragalop en travers en gister bezig geweest met eenvoudige galopswissels, die nemen we al vaak mee, vind ze een erg leuke oefening waar ze meestal nogal enthousiast van wordt, en gister over de ac-lijn gedaan, waar ze minder steun had omdat ze rechter ingesteld is, maar dat deed ze ook erg goed.
Jullie gaan wel lekker met die oefeningen!
Ik had ook geen zin om mn zweep te gaan halen want als ik afstap en dan terug opstap dan is Hyrano helemaal niet meer te genieten.
. Heb heb voor deze wedstrijd 4x gereden en daarvoor meer dan een half jaar niet dus was weer even inkomen 

Ik ben inmiddels L2 gestart, maar een hele proef lichtrijden zou ik toch een vreemd idee vinden, denk dat ik uitga van doorzitten wat ons in principe ook beter af gaat, en wellicht af en toe een oefening lichtrijden, om even wat druk van de ketel te halen, ze kan erg heet worden in m'n proeven, en op een bepaald punt wordt dat teveel spanning, wat dat betreft zou het voor ons lekker zijn dat ik die stukken even zou kunnen lichtrijden om die spanning iets te kunnen laten afvloeien.

ze sjouwde zo lekker door de bak heen, heb de hele dag met een bigsmile rondgelopen haha.
Maar zo spontaan stokkreukel zou ik ook denken aan hoefzweer, hopelijk ziet je smid iets zo!