B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:23

Ik vind dat gewoon een beetje te laat..

Ik schrijf me altijd een week 2 weken van te voren in..

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:24

anne , ik heb zondag ook mijn 3e wedstrijd ! toevallig :)

inderdaad ik schrijf me ook altijd 2 weken van tevoren in, en bij de vorige wedstrijd wist ik het pas op de dag zelf.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:24

ligt er maar net aan wanneer ze de datum bepalen en welke vereniging het is, sommigen hebben 1 week van te voren en sommige 2 of 3 weken

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:25

ik schrijf me in net wanneer ik zin heb, dat kan ook best 1,5 week van te voren zijn

ik moet naar rosmalen dat is niet zo ver van jou patty, dat is op de kruisstraat

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:26

nee klopt, aardig dichtbij. ben ikzelf alleen nog nooit geweest, wat voor terrein is het?

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:27

ik heb in oudenhoorn wedstrijd bij stal albers (zuid-holland)
en schrijf me meestal wel ver vantevoren in maar als ik zin heb om wedstrijd te rijden en het is dag voor sluitingstijd doe ik dat wel
@ majken idd toevallig!

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:29

@ nicky rilana, jij heb trouwens echt veel paarden/pony's gehad! waren die allemaal echt van jou?

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Pattyy_ schreef:
nee klopt, aardig dichtbij. ben ikzelf alleen nog nooit geweest, wat voor terrein is het?

gewoon een heel mooi grasveld, met tent. meer niet

SienenIvo

Ga je dan kijken?

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:31

SienenIvo schreef:
Ga je dan kijken?

wie ik?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:33

Anne_Sproet schreef:
@ nicky rilana, jij heb trouwens echt veel paarden/pony's gehad! waren die allemaal echt van jou?

sorry ging iets fout maar drukte prongelijk op pb ipv antwoord
maar hier als nog het antwoord:
staat er bij welke allemaal van mij zijn geweest ( mijn ouders). alleen rilana en duinzicht's johnnyboy zijn niet van mij geweest.

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:36

haha ja ik zag het,
ja inderdaad het staat erbij, maar het zijn best veel pony's dus denk vroeg het ff na, je hebt zoveel mensen die over hun verzorgpony zeggen dat het hun paard is zegmaar,

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:37

ja, nou dat zij ik over rilana ook wel maar die stond bij mij, en betaalde er ook veel voor. dan is het ook wel een beetje eigen.

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:40

ooh oke, ja inderdaad ik heb voordat ik sproet kreeg ook pony's verzorgd waarvan de eigenaar 3 uur rijden weg woonde, die had ik dan meegenomen en hier op een pensionstalling gezet, daar betaalde wij ook alles voor en ging er elke dag heen, das ook wel een beetje eigen paard, maar toch niet helemaal haha.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:45

oow nee rilana was echt mijn pony voor mijn gevoel, eigenaar woont nog geen km van mij vandaan. ik deed er ook echt alles mee. verder heb ik eigenlijk nooit geen verzorg pony gehad, dat was rilana ook niet echt. want de eigenaar had tegen mij gezegt dat ik daar maar eens op moest gaan rijden.

Anne_Sproet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:49

okee, ik heb wel echt veel verzorgpony's gehad omdat ik nooit een eigen pony mog, maar dat was voor mij een leuk alternatief toen ik nog niet zoveel ervaring had etc. en daarna kreeg ik die pony's uit Zeeland mee , en omdat dat 2 jaar goed ging en ik er elke dag door weer en wind heen ging , kreeg ik een eigen paard :) haha

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:54

Hallo allemaal! Mag ik me hier melden?
Ik heb vorig jaar 2 wedstrijdjes gestart met als resultaat 168&170 en 163&171.
Al met al erg tevreden, maar helaas geen wp.
Heb nu als eerste wedstrijd van dit jaar Roden 16 juni opgegeven.
Nu maar hopen dat we voldoende zijn gegroeid en dat ze ons wel een puntje willen geven.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:00

bij mij is het anders gelopen.

toen ik 6 was ben ik naar een soort van manege gegaan en daar heb ik even gereden. maar die stopte er mee omdat ze van de gemente geen binnenbak mochte bouwen. toen ben ik ergens anders naar toe gegaan, maar daar was het gewoon echt niet leuk. als is 7 jaar was mocht ik hier in de straat gaan lessen op een pony dus dat heb ik toen gedaan. en een neef van mijn vader had ook een pony ( puk uit mijn profiel) waar ik op kon gaan lessen bij hun. op die pony heb ik een tijdje gereden iedere zaterdag. om uit te proberen of dat iets was. toen kreeg ik die pony. en ben ik bij ons in de staat gaan lessen, en bij die neef van mijn vader. maar die pony was 3 en ik ondertussen 8 dus dat was niet succes vol. dus wij die pony weer terug gegeven aan die neef en toen hebben ze op de ponyclub waar ik bij zat gezegt dat ik rebecca moest kopen ( deze is van _lotte_ geweest een achter nicht van mij) tja en toen werd ik op een gegevemoment te groot en kreeg ik een D pony. toen leste ik voort op de club, in de straat en bij die neef van mijn vader. die mij uit de straat les gaf die stopte met les geven en heeft mij het nummer van mijn huidige lesgeefter gegeven en daar ben ik toen bij gaan lessen. ondertussen zij de eigenaar van rilana dat ik op die pony moest gaan rijden, en toen ben ik daar verder op gegaan en tamara verkocht. die neef van mijn vader stopte ook met les geven want die had geen diploma's enzo dus dat werd te gevaarlijk. rilana heb ik ongeveer 4 jaar gereden. tot september. vorigjaar in december zij mijn lesgeefter dat ze wel een leuk paard voor mij wist en dat was duvall :D

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:04

moelly schreef:
Hallo allemaal! Mag ik me hier melden?
Ik heb vorig jaar 2 wedstrijdjes gestart met als resultaat 168&170 en 163&171.
Al met al erg tevreden, maar helaas geen wp.
Heb nu als eerste wedstrijd van dit jaar Roden 16 juni opgegeven.
Nu maar hopen dat we voldoende zijn gegroeid en dat ze ons wel een puntje willen geven.

natuulijk mag dat.
misschien heb je wat meer info over je paardje?

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:13

jahoor maar dat doe ik morgen. Zit nu op mijn telefoon en dat typt wat lastig :)

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:15

oow ja dat is niet zo fijn

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:18

haha ach 't is niet erg maar anders moet ik na elk woord kijken of ik geen typfouten maak :p

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:20

nou ik heb een sony xperia x 10 min, of terwijl iets heel kleins en dan is het helemaal niet fijn, ziet bijna niks als je iets wil lezen en zo

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:17

Anne_Sproet schreef:
okee, ik heb wel echt veel verzorgpony's gehad omdat ik nooit een eigen pony mog, maar dat was voor mij een leuk alternatief toen ik nog niet zoveel ervaring had etc. en daarna kreeg ik die pony's uit Zeeland mee , en omdat dat 2 jaar goed ging en ik er elke dag door weer en wind heen ging , kreeg ik een eigen paard :) haha

Ging bij mij ook zo. :) Eerst twee jaar verzorgpony's gehad, en daarna een eigen gekregen.

Ik heb zo lekker gereden vandaag! Echt lang geleden dat het zo makkelijk ging.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:20

fijne he als het fijn gaat? mijne liep vandaat ook wel fijn, maar hij heeft gistere bijna de hele dag binnen gestaan.dus dat was minder :(
mijne moest al vroeg uit de voeten want ik zat er om 8.30 op