Ben ook wel benieuwd wat mijn paard per sec kost, als ik al mijn lessen, stalling en wedstrijden per maand bij elkaar op tel...
Deze hobby is nou eenmaal duur..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponyparadijs schreef:Oe voel een irritatie op komen.
Wie gaat er in vredesnaam uitrekenen wat een start per seconde kost? Ben je nu niet heel overtrokken aan het reageren? Waar baseer je die 24 euro op? Ik snap de redenatie niet geheel.
asjemenou schreef:bruintjebobo schreef:zullen er zeker zijn die vaker starten, maar ook een hele grote groep die veel minder starten. Dan kan je wel zo'n beperkte startpas voor 55,50 geloof ik aanschaffen plus nog eens het inschrijfgeld, waarmee je 4x mag starten. Dure hobby wordt dat zo. Dan betaal je als je die pas al max gebruikt bijna 24 euro per start!! Bij het springen ben je bv maar 1,5 minuut in de ring. Dat is 25 cent per sec!!
Rekenen is 00k een kunst!
Ik denk ik d0e het maar gr00t en dit, want anders kun je het misschien niet lezen? V00r 0ns h0ef je het iig niet te d0en.
bruintjebobo schreef:ponyparadijs schreef:Oe voel een irritatie op komen.
Wie gaat er in vredesnaam uitrekenen wat een start per seconde kost? Ben je nu niet heel overtrokken aan het reageren? Waar baseer je die 24 euro op? Ik snap de redenatie niet geheel.
55,50 euro voor 4 starts, dus 55,50 gedeelde door 4 is 13,88 en dan nog eens 10 euro inschrijfgeld (gemiddeld genomen) voor 1 wedstrijd is 23,88 per start!
bruintjebobo schreef:Zo ingewikkeld is het niet hoor, zegt mss meer wat over jou rekenvaardigheden. En als het je niet boeit lees je het maar niet. Ik wilde er alleen maar mee aangeven welke belachelijk hoge prijzen de knhs hanteert.
bruintjebobo schreef:Zo ingewikkeld is het niet hoor, zegt mss meer wat over jou rekenvaardigheden. En als het je niet boeit lees je het maar niet. Ik wilde er alleen maar mee aangeven welke belachelijk hoge prijzen de knhs hanteert.
bruintjebobo schreef:ponyparadijs schreef:Oe voel een irritatie op komen.
55,50 euro voor 4 starts, dus 55,50 gedeelde door 4 is 13,88 en dan nog eens 10 euro inschrijfgeld (gemiddeld genomen) voor 1 wedstrijd is 23,88 per start!
MargrietJonk schreef:Je moet toch érgens je geld aan uitgeven?????Maargoed. Ik heb wel binnen twee dagen een credit factuur van de KNHS ontvangen. Dus dat ging erg snel. Ik wacht rustig af wat er komen gaat. Tenslotte kunnen we niet naar een andere organisatie overstappen dus ja. T is dit of niet meer starten.
ponyparadijs schreef:Maar bruintjebobo enig idee wat de bedoeling is van de gelimiteerde startpas?
En vergeet je in je optelsommetje nou niet je lidmaatschap van de vereniging? En de stalling van je paard? Het vervoer naar de wedstrijd? De lessen die je moet rijden?
Maar dat alles maakt toch niets uit als je plezier hebt in je hobby? Of ben ik nu heel gek aan het denken?
bruintjebobo schreef:ponyparadijs schreef:Maar bruintjebobo enig idee wat de bedoeling is van de gelimiteerde startpas?
En vergeet je in je optelsommetje nou niet je lidmaatschap van de vereniging? En de stalling van je paard? Het vervoer naar de wedstrijd? De lessen die je moet rijden?
Maar dat alles maakt toch niets uit als je plezier hebt in je hobby? Of ben ik nu heel gek aan het denken?
Ja dat klopt, maar wilde alleen maar even aangeven wat een prijssteiging ze doorvoeren met die startpas ten opzichte van de startkaart met coupons. De overige kosten zoals je omschrijft die waren er voorheen ook al. Heb ook met knhs gebeld en daar gaven ze me ook wel gelijk maar ze gingen van een gemiddeld gebruik uit. Dat zullen we dan maar geloven.
Qizz schreef:Mocht je evt een startkaart aanvragen per het nieuwe jaar, zou je dan nu wel gewoon al op kunnen geven?
Wat betaal je precies extra als je een 2e paard gaat starten (heb mijn eigen met een blessure staan). Moet je dan eigenlijk 2x lidmaatschap bij je vereniging betalen of hoeft dat niet, hoe werkt dat?
je startkaart 75,50, paard en sport is er maar 1 per adres he? en wat nog meer eigenlijk.