Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:33

Ik had mijn wekker gezet om mij voor de 7de in te schrijven. En nu was de 21ste ook open, erg blij mee *\o/* *\o/*

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:33

Wat fijn dat er ook nog een latere datum bij is gekomen. Ik heb me ingeschreven :-)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:34

Samy schreef:
Evony schreef:
Bij mij loopt alles al een half uur vast. Hier snap je toch niks van.
Zowel app als computer.

De tijd is door gegeven dat het online zou komen. Ik kon voor 7 uur al inschrijven voor 7/14 mei en toen was er niks aan de hand. Na 7 uur ontplofte de site en app ... heel logisch

Denk dat dat het probleem is ja. Ik heb het ook 5 voor 7 gedaan, toen geen problemen. Wel heel irritant dat je idd elke keer het goede paard moet selecteren, dat ging wel bijna mis :=

Dispar_Vulgo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:36

Ik zat ook iets voor 7en te refreshen maar hij bleef dicht hier tot echt stipt 7 uur.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:37

Hier ook pas echt om 7 uur. Het ging wel soepel. Gisteren was het een ellende maar nu in een keer in kunnen schrijven.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:39

Als ik bij mijn winkelwagen kom is hij steeds leeg. Zo irritant.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:40

Ik heb 2 x betaald voor de 21e... nog maar even proberen recht te zetten met de knhs.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:41

Danique07 schreef:
Sita_xx schreef:
Hier niet. Ik heb duidelijk mijn paard karine aangevinkt. Maar jefferson staat in de winkelwagen... en krijg hem er met geen mogelijkheid uit

Ook als je heb refresht? Door naar beneden te swipen? Bij mij stond er ook ineens een andere datum.

Lukt ook niet. Jefferson blijft er staan. Als ik daarmee moet dressuren ga ik huilen. Dat is niks maar hoe ik karine er nou in krijg

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:50

Sita_xx schreef:
Hier niet. Ik heb duidelijk mijn paard karine aangevinkt. Maar jefferson staat in de winkelwagen... en krijg hem er met geen mogelijkheid uit

Ook als je heb refresht? Door naar beneden te swipen? Bij mij stond er ook ineens een andere datum.[/quote]

Lukt ook niet. Jefferson blijft er staan. Als ik daarmee moet dressuren ga ik huilen. Dat is niks maar hoe ik karine er nou in krijg[/quote]
Misschien je inschrijven met Jefferson, dan je inschrijving annuleren. En daarna kijken of je met Karina kan inschrijven

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:50

Nou 50 minuten verder en het is gelukt. Maar ik zal er wel niet opstaan gok ik. Echt wat slecht dit.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:53

Evony schreef:
Nou 50 minuten verder en het is gelukt. Maar ik zal er wel niet opstaan gok ik. Echt wat slecht dit.

Ik heb net nog gekeken en zag dat er zeker voor die laatste nog startplaatsen vrij zijn.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:53

Heb je betaald? Dan zit je erbij.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:55

Hier ook gelukt. Wou 7e maar daar was L1 al vol. Dus 21e gedaan. 14 stond ik al bij

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:56

Danique07 schreef:
Heb je betaald? Dan zit je erbij.

Ik hoop het haha.
Heb idd betaald.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:04

Ik heb me proberen in te schrijven voor de 21e. Alleen is het bedrag wel van mijn rekening maar blijft er in het winkel wagentje telkens staan dat ik er een product in heb zitten en die kan ik ook niet weg halen, duurt dit eventjes?

Bij mijn kalender staat wel online betaald achter

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:05

Ik kan niet betalen met de bankieren app want dat lukt niet en heb geen random reader bij me -O- Jammer weer.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:06

veertje99 schreef:
Ik heb me proberen in te schrijven voor de 21e. Alleen is het bedrag wel van mijn rekening maar blijft er in het winkel wagentje telkens staan dat ik er een product in heb zitten en die kan ik ook niet weg halen, duurt dit eventjes?

Bij mij was dat na 15 min weg

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:08

Sita_xx schreef:
veertje99 schreef:

Bij mij was dat na 15 min weg

Ah top, zie nu dat er staat ingediend :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:09

MerleSimone schreef:
Ik kan niet betalen met de bankieren app want dat lukt niet en heb geen random reader bij me -O- Jammer weer.

Dit vind ik echt wel slecht... Ik had gisteren hetzelfde soort probleem en knhs geeft aan dat het een bekend probleem is. Vooral de ing-app functioneert niet via de knhs-app. Je zou toch denken dat dat te fixen moet zijn?

Ik zie nog steeds open plekken staan voor de laatste drie events, dus ze hebben wel echt veel nieuwe plekken vrij gemaakt. Ik heb nu al eentje staan, dus ik wacht dat even af.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:20

Annetje schreef:
MerleSimone schreef:

Dit vind ik echt wel slecht... Ik had gisteren hetzelfde soort probleem en knhs geeft aan dat het een bekend probleem is. Vooral de ing-app functioneert niet via de knhs-app. Je zou toch denken dat dat te fixen moet zijn?

Ik zie nog steeds open plekken staan voor de laatste drie events, dus ze hebben wel echt veel nieuwe plekken vrij gemaakt. Ik heb nu al eentje staan, dus ik wacht dat even af.

Het is mij inmiddels gelukt want rabo biedt een qr code mogelijkheid aan, alsnog via de app. M'n vriend heeft betaald. Maar vind het ook slecht. Als je alles online hebt en er zo veel animo is moet dat betalen gewoon werken.

Ik heb ingeschreven voor 21 mei, was helemaal niet de bedoeling maar is toch gaan kriebelen door alle berichten hier haha.

IvyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:24

Ben ik blij dat ik even bokt checkte, had ook alweer gemist dat er een nieuw evenement bijkwam :+
Nu sta ik er door jullie ook op de 21e :D vanuit bed snel ingeschreven, blijkbaar waren er om kwart over acht nog plekken voor de B

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:26

Toch handig dit topic! ik las het net ook hier dat er een nieuwe datum was. Ik heb me ook ingeschreven.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:27

MerleSimone schreef:
Annetje schreef:

Het is mij inmiddels gelukt want rabo biedt een qr code mogelijkheid aan, alsnog via de app. M'n vriend heeft betaald. Maar vind het ook slecht. Als je alles online hebt en er zo veel animo is moet dat betalen gewoon werken.

Ik heb ingeschreven voor 21 mei, was helemaal niet de bedoeling maar is toch gaan kriebelen door alle berichten hier haha.

Ik betaal aldoor met de ING app (via website en via app), maar geen enkele keer problemen gehad.
ING heeft overigens ook de QR optie

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 08:52

Ik betaal gewoon met de ING app via de site dus niet de app van KNHS. Dan lukt het me niet.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:10

Fijn dat er steeds meer plekken bij komen!
Ze zullen achter de schermen wel hard aan het bikkelen zijn om alles wat soepeler te maken,
denk dat ze zelf ook niet verwacht hadden dat er zoveel animo voor zou zijn. :))

Ik wacht nog heel eventjes af want heb voor de 28e een proefje ingeleverd en hoef nog maar 1 winstpuntje.
Dus hoop heel erg dat ik hem nu binnen gehaald heb <<) .