Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samy schreef:Evony schreef:Bij mij loopt alles al een half uur vast. Hier snap je toch niks van.
Zowel app als computer.
De tijd is door gegeven dat het online zou komen. Ik kon voor 7 uur al inschrijven voor 7/14 mei en toen was er niks aan de hand. Na 7 uur ontplofte de site en app ... heel logisch
Danique07 schreef:Sita_xx schreef:Hier niet. Ik heb duidelijk mijn paard karine aangevinkt. Maar jefferson staat in de winkelwagen... en krijg hem er met geen mogelijkheid uit
Ook als je heb refresht? Door naar beneden te swipen? Bij mij stond er ook ineens een andere datum.
Sita_xx schreef:Hier niet. Ik heb duidelijk mijn paard karine aangevinkt. Maar jefferson staat in de winkelwagen... en krijg hem er met geen mogelijkheid uit
veertje99 schreef:Ik heb me proberen in te schrijven voor de 21e. Alleen is het bedrag wel van mijn rekening maar blijft er in het winkel wagentje telkens staan dat ik er een product in heb zitten en die kan ik ook niet weg halen, duurt dit eventjes?
Bij mijn kalender staat wel online betaald achter
Sita_xx schreef:veertje99 schreef:Ik heb me proberen in te schrijven voor de 21e. Alleen is het bedrag wel van mijn rekening maar blijft er in het winkel wagentje telkens staan dat ik er een product in heb zitten en die kan ik ook niet weg halen, duurt dit eventjes?
Bij mijn kalender staat wel online betaald achter
Bij mij was dat na 15 min weg
MerleSimone schreef:Ik kan niet betalen met de bankieren app want dat lukt niet en heb geen random reader bij meJammer weer.
Annetje schreef:MerleSimone schreef:Ik kan niet betalen met de bankieren app want dat lukt niet en heb geen random reader bij meJammer weer.
Dit vind ik echt wel slecht... Ik had gisteren hetzelfde soort probleem en knhs geeft aan dat het een bekend probleem is. Vooral de ing-app functioneert niet via de knhs-app. Je zou toch denken dat dat te fixen moet zijn?
Ik zie nog steeds open plekken staan voor de laatste drie events, dus ze hebben wel echt veel nieuwe plekken vrij gemaakt. Ik heb nu al eentje staan, dus ik wacht dat even af.
MerleSimone schreef:Annetje schreef:
Dit vind ik echt wel slecht... Ik had gisteren hetzelfde soort probleem en knhs geeft aan dat het een bekend probleem is. Vooral de ing-app functioneert niet via de knhs-app. Je zou toch denken dat dat te fixen moet zijn?
Ik zie nog steeds open plekken staan voor de laatste drie events, dus ze hebben wel echt veel nieuwe plekken vrij gemaakt. Ik heb nu al eentje staan, dus ik wacht dat even af.
Het is mij inmiddels gelukt want rabo biedt een qr code mogelijkheid aan, alsnog via de app. M'n vriend heeft betaald. Maar vind het ook slecht. Als je alles online hebt en er zo veel animo is moet dat betalen gewoon werken.
Ik heb ingeschreven voor 21 mei, was helemaal niet de bedoeling maar is toch gaan kriebelen door alle berichten hier haha.