Sanne wat vreselijk balen zeg! Change dat is snel gegaan.
Hier hebben ML en ik afgelopen zondag beide een rondje 95 gesprongen, ze liep lekker en was niet te kijkerig allebij 2 balkjes maar geen weigeringen of zigzaggen voor de hindernissen Erg tevreden dus, en vandaag springles gehad, bezig geweest met een goede en zelfde galop houden voor de hindernis door er een paar balkjes voor te leggen. Er is nog een hoop werk te verrichten maar we komen er wel. Volgende wedstrijd 22 januari, daarvoor nog 3 springlesjes.
Hier een weekendje Bunschoten voor de boeg, gister springles gehad op B/L niveau al en besloten na deze wedstrijd eens flexibel BB/B te starten. Morgen nog wel "normaal" BB hoor. Ben benieuwd!
Ellendig Sanne! Hopelijk ben je snel weer op de been
Sterkte Change! Maar hij krijgt daar vast een top-plekje!
Snorlex: binnenbak in Tolbert is zelfde als vorig jaar, goed genoeg om op te rijden Wordt met concours ook regelmatig gesleept
Netjes Jes!
Wij hebben vandaag even met de jonge paarden gesprongen die gister geen concours hadden. De 3jarige Uno krijgt wat meer kracht en begint nu echt wel heel fijn te springen
Snorlex
Geplaatst: 16-12-16 21:06
Wat is het snel gegaan Change! Gelukkig heb je een fijn gevoel bij de nieuwe mensen
Fijn bezig geweest Jes!
Klinkt top Gomir! De twee kleine binnenbakken ook trouwens? In mijn herinnering ligt daar donker en meer stoffig zand...
Succes morgen Froos! Bunschoten is wel fijn starten.
Dank voor de beterschapswensen! Ik ben er inderdaad wel op gebrand de kampioenschappen te rijden eind Januari. Zal krap worden maar ga er wel voor. Oh en voor degene die het vroegen; ik ben afgelopen weekend met de scooter onderuit geklapt.
Die bodems zijn voor vorige winter (?) vervangen, Voorste baan is goed, achterste bakje wordt ook veel gebruikt voor losgooien, longeren en stro-opslag dus daar is de bodem weleens wat hobbeliger Al rij ik nog steeds vooral buiten als het weer het toelaat (behalve de 3-jarige), bodem is buiten top en we moeten zo vaak noodgedwongen buitenrijden dat ze het ook maar beter gewend kunnen blijven
vibabu
Geplaatst: 17-12-16 00:02
Van de zomer was het echt genieten op jouw locatie Gomir.
Gister thuis een rondje gesprongen. Eerste rondje ging echt prachtig, rondje daarna werd vos wat heet maar ging ook wel heel fijn! Zondag 2 rondjes 90. Instructeur wil dat ik nog even oefenrondjes spring. Ze is totaal niet kijkerig en volgens hem gaat het straks toch snel genoeg. Maar ik wil zo graag Die grote spring ik eigenlijk bijna nooit meer thuis.... merk nu dat hij minder kijkerig is op vreemd terrein als hij thuis niet springt. Zondag mag hij uiteraard wel mee, heb me opgegeven voor 2 rondjes B maar ik ging er eigenlijk vanuit als het eerste rondje niet goed zou gaan, ik het 2e rondje L zou gaan springen. Heeft de organisatie bedacht om na 2e rondje B een pauze van een uur in te lassen dus ik zie zondag wel wat het gaat worden. Ik word op het moment wel erg blij van beide paarden En ik begrijp eindelijk waar mijn oxer fobie vandaan komt en heb gister het fijnst gesprongen op een echte oxer, dus ik ben blij!
Woh een uur pauze? nou leuk zeg, daar gaat je hele idee om flexibel te springen..
Tolbert is een mooie locatie! helaas dit jaar outdoor niet echt geweest, had ook wel mee willen doen aan die jonge paarden wedstrijd maar ja kwam toen net op de verkeerde datum.. misschien volgend jaar dan maar Indoor is Tolbert ook prima!
Zal vanmiddag met de 5 jarige weer op pad. Misschien na deze wedstrijd nog 1 wedstrijd voor het einde van het jaar. Tenminste lijkt mij wel weer leuk om naar Indoor Beukers te gaan, al jaren niet meer geweest. Daarna kan ze wel even een paar weken wat rustiger aan.
Voor mij vandaag helaas geen wedstrijd. Mijn vader moest iets regelen wat niet op een andere dag kon jammer genoeg. Hopen dat ik wat kan regelen voor beukers dat lijkt mij ook wel een leuke voor Gismo
Gucci deed gistermiddag goed haar best. Inrijbak viel mij een beetje tegen hoe zwaar.. hakte er wel in, ze voelde erg moe voordat we konden starten. Het parcours was mooi gebouwd met een paar hindernissen die bij veel zorgde voor problemen en balken. Eerste parcours was ze nog niet helemaal wakker bij hindernis 1.. tikte ze licht aan en rolde uiteindelijk eruit terwijl we er al zo goed als over waren, ach pech voor de rest foutloos maar wel iets onstuimig voor mijn gevoel maar op film leek het beheerst. Tweede parcours fijner en beter controle wel zo af en toe bokje onderweg en liet haar naar hindernis 9 iets te lang doorlopen tikte ze net aan en boem. Maar maakt mij niet uit ze deed het weer super! Nog even en dan heeft ze de punten voor het Z al binnen gaat dan toch best hard!
Denk dat ik wel naar Beukers ga, zal mijn vader even lief aan kijken of hij mee wil dat hele stuk wil ik liever niet alleen er heen. Gistermiddag onverwachts ook nog een groom. Eigenaar van paarden die ik wel heb gereden, heb samen met hem een veulen. Houden altijd contact en 30 januari heeft hij 2 Itjes die naar de merrietest gaan en of ik die dan wil voorrijden. Altijd leuk zulke contacten
@Change: komt best dichtbij dat je witje weg gaat! maar hij krijgt vast een geweldig plek! Succes vandaag met zwartje @Gomir: Zuidbroek is ook leuk! nog nooit gestart omdat ik elke keer te laat was met opgeven en vaak omdat ik dan niet vrij kan van het werk. Maar ga vaak wel even kijken bij de hengstencompetitie.
Leuk Marijke! En mooie resultaten gister Dat wordt op naar het sportpredikaat volgend jaar Was je in Koudum? Of in Assen geweest?
Zuidbroek is altijd leuk en mooie ervaring voor de paarden, maar wel hele lange dagen. En nu mag je maar twee per klasse rijden dus helemaal lang wachten tussendoor Had eigenlijk twee M moeten opgeven ipv 1, maar wist niet dat die van mijn zusje zo snel bevestigd door het M zou lopen
Eef_Bam
Geplaatst: 18-12-16 17:11
Wat een pech sanne, beterschap. Knuffel voor Changex Marijke: Lekker bezig, toch weer twee punten erbij! Goed gegaan vandaag vibabu? Leuke wedstrijden voor de boeg allemaal, ik ga deze kerstvakantie meedoen met de indoorcross in de Mortel, even wat anders .
Vandaag laatste selectiewedstrijd gehad. Besloten om een rondje L zonder B vooraf te doen. Mijn merrie stond er heel fijn aan en was lekker gretig, ook eens wat scherpere wendigen gereden in de tweede fase, en dat deed ze eigenlijk best simpel. Had dubbel 0 en 6e prijs van de 50. Nu ook de punten voor het M binnen, maar voorlopig blijven we lekker km maken in de L .
Lekker gesprongen zo te lezen Marijke! Eef een superresultaat! Top beide!
Eclipse vond het heeeeuuuul eng, we zijn met veel geslinger en getut, maar wel zonder stopts met 2 en 3 balkjes rondgekomen! Ze was overal mee bezig behalve met het springen, maar wat was het leuk! Echt superstoer van haar.
Goldie
Geplaatst: 18-12-16 20:47
Was wel erg leuk geweest als ze daar kon lopen gomir, maarja dat konden we ook niet weten
Haha ze vindt het de moeite niet om der voeten op te tillen. Wel te zien dat ze het spannend vindt, maar ze doet het wel braaf!