Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TCA schreef:Allemaal gefeliciteerd met de mooie punten op wedstrijd afgelopen weekend
Hoeveel winstpunten hebben jullie nu? ( degene die afgestart zijn dan he).
En hoe vaak hebben jullie les? (Privé of vereniging?)
Ben even nieuwsgierig hoor!!

Nann__ schreef:Even een kort berichtje van mij, ik heb zo'n geweldig lief paard die dacht dat hij even toe was aan vakantie dus mij eraf heeft gegooid wat heeft gezorgd dat ik met mn rechter hand in het gips zit (middenhandsbeentje gebroken) linker duim gekneusd, en mijn rechter voet of zwaar gekneusd of iets aan mijn enkel banden. Moet morgen terug voor mijn voet, woensdag voor mijn hand.
Dus vrijdag geen wedstrijd voor ons. Hoop dat ik mij snel weer minder gehandicapt voel want ik was juist zo gedreven om lekker te trainen..

Michelletjuh schreef:Kaitlyn schreef:Bennekom, Lunteren en Heteren (in die volgorde ook).
Waar start jij? En waar kom je eigenlijk vandaan uit Gelderland?
Oh daar ga ik niet starten nee.Lunteren bij de nieuwe heuvel?
Ik start in Zoelen en Acquoy. Kom zelf bij Leerdam vandaan dus die zijn heerlijk dichtbij
Nann__ schreef:Even een kort berichtje van mij, ik heb zo'n geweldig lief paard die dacht dat hij even toe was aan vakantie dus mij eraf heeft gegooid wat heeft gezorgd dat ik met mn rechter hand in het gips zit (middenhandsbeentje gebroken) linker duim gekneusd, en mijn rechter voet of zwaar gekneusd of iets aan mijn enkel banden. Moet morgen terug voor mijn voet, woensdag voor mijn hand.
Dus vrijdag geen wedstrijd voor ons. Hoop dat ik mij snel weer minder gehandicapt voel want ik was juist zo gedreven om lekker te trainen..
Mizsz_Kitty schreef:Seltje, lekker bezig! Ook fijn gevoel denk, dat je zo weer kon wegrijden?
Niemand gestart afgelopen weekend?
Ik mag aankomend weekend weer, hopelijk de laatste keer b, want met heb 2 april l2 opgegeven
Euforie schreef:Mizsz_Kitty schreef:Seltje, lekker bezig! Ook fijn gevoel denk, dat je zo weer kon wegrijden?
Niemand gestart afgelopen weekend?
Ik mag aankomend weekend weer, hopelijk de laatste keer b, want met heb 2 april l2 opgegeven
Dat wordt hard aanpoten om in een maandje de L1 door te knallen dan hihi!
Je bedoelt vast 2april L1 te starten denk ik?