Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Paardjes staan lekker op het gras
want ga namiddag naar het liefje
Vandaag ging het op de juiste lengte houden van z'n nek al veel beter, liep hij mooi in balans en was hij ontzettend sterk in middendraf, contragalop en wijken! Heel trots op hem want hij is ten slotte maar 4,5. Nu wel ontzettend moe en mag morgen om half 5 opstaan om voor het vriendje te gaan supporteren
alleen wel balen dat er 6 prijzen waren en 6 startplaatsen voor de hippiade
. Ik koop ze elke keer weer als ze stuk zijn gegaan
. Even nagevraagd of ze daar ook zadelpasservice hebben maar helaas helaas.. niet meer. Dus binnenkort een andere winkel even bellen of ze willen langskomen(als de ruil officieel is) om een zadel bij Sep aan te meten. Vandaag heerlijk met een vriendin van mij gereden, eerst ik op Sep heen naar haar bakje, vervolgens op haar paard & zij op sep en toen draaide we weer om.(zij op eigen paard ik op sep). Sep was heerlijk enthousiast en ik genoot weer eens heel erg
. Wat kan je het toch treffen met een paard, geweldig.
gaan hangen durft hij wel
helaas
maar even wat vooruit en handen omhoog en dat is ook weer gedaan.
pffff
en het koppigste paard ook 
manman maar echt mijn instructeur reed dusseh.. En hij bleef hem ervoor zetten en opnieuw eroverheen. Uiteindelijk sprong Amigo in de sprong waardoor hij op zijn knieën belande en mijn instructeur op de grond
terug erop en uiteindelijk met gewoon de balken op de grond gelegd ging hij eroverheen --'
en als hij bij elke sprong die hem niet aanstaat zo moeilijk gaat doen..
Had Buono nog gelopen mocht ge u B-brevet er zo mee springen! Die heeft 10 mensen aan hun brevetten geholpen! Hopelijk komt het goed! ik duim!
gisteren begon het al goed: zette wat paarden buiten en eentje was wat te vrolijk en trok hard. Helaas heb ik m'n schouder eens uit de kom gehad en dan zijn die daar gevoeliger voor dus daar ging hij er weer uit
nog de hele dag veulens moeten tegenhouden (pony op kamp is met haar veulen gekomen) en singels aan moeten trekken dus pijnlijk! Savonds het maar los laten maken en nu is het wel wat beter. Dan had ik nog last van de vogels die overal vuiligheid nalaten
Ook wat minder ''leuke'' kindjes, beetje moeilijkere groep dus dat was extra vermoeiend. Maar het slechtste was dat Ambi dus nog steeds mank staat.. Veearts was daar en het is geen pees en het zit vanonder in de voet maar hij moest eerst de foto's nog eens bekijken voor verder onderzoek. Wel moesten we dit aan de vorige eigenaars melden omdat hij toch nog maar een maandje van ons is... T zit me allemaal wat tegen
Heb volgende week ook zelf stage dus ben maar paarden aan het regelen..