Michelle! Super kapsel!
Ik heb ook zo`n lengte ongeveer en doe er een ouderwets haarnetje in
Bij iedere andere optie piekt er van alles uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Michelle77 schreef:Laten jullie je ook genetisch testen op het BRCA1 gen voor erfelijke borst en eierstok kanker?
vencedor schreef:grrrr ik heb hier een nadeel ondervonden van mn hooks jasje! Geeft af bij zweten! Heb nu onder mn oksel op mn kingsland los angels mooie zwarte kringen. Ook rand van mn broek is zwart.. sjit
[ Afbeelding ]
Leonie_M schreef:vencedor schreef:grrrr ik heb hier een nadeel ondervonden van mn hooks jasje! Geeft af bij zweten! Heb nu onder mn oksel op mn kingsland los angels mooie zwarte kringen. Ook rand van mn broek is zwart.. sjit
[ Afbeelding ]
Dit kwam ik toen tegen op bokt. Vandaar dat ik hem niet besteld heb
Kan nu gelukkig weer een vrij normale staart met donut kan ook maar gaat wel los zitten na rijden. ERg leuk zo je haar!
Hellupppp haha geintje! 

eerst hele tijd scheef lopen tegen de regen in. later ging het wel beter. Michelle77 schreef:Leonie_M schreef:Ja Michelle daar willen we natuurlijk een foto van zien.
Zat trouwens even in je profiel te spieken. Wat heb je daar een mooi stuk over je moeder er in staan.
Mijn moeder is in november overleden aan een hersentumor. Ik herken heel veel in jou speeche. Moet ook zeggen dat ik het niet met droge ogen heb kunnen lezen
Ik kan het ook nog steeds niet met droge ogen lezen. As zaterdag is het alweer 4 jaar geleden.
Voor jou ook heel heftig nu dus deze periode. Is je moeder lang ziek geweest?
Heb het even gekopieerd uit een ander topic en even ter vergelijking, afgelopen kerst zag mijn haar er zo uit (en nu dus alweer dik 4cm langer...) maar kon er niets meer mee eigenlijk, had het altijd in een knoedel, vlecht etc. Als ik het dus zoals op deze foto's wilde hebben dan ging er een halve fles lak en mousse in en al vrij snel zakte al het volume eruit. Heb het eerder zo kort als nu gehad dus ik wist dat het me zou staan. Zei al maanden dat het er een keer af zou gaan, maar was er nog niet klaar voor. 5 weken geleden wel, toen de kapper gebeld en nu geweest. Wilde het eigenlijk eerst wat langer, maar in de afgelopen 1.5 week voelde het steeds meer dat ik het korter moest doen. En nu dus helemaal blij!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nou ladies, here goes!
De schaar erin!!!
[ Afbeelding ]
Totaal eraf:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De achterkant
[ Afbeelding ]
De zijkant...
[ Afbeelding ]
En.....
Dan...
Tatatatataaaaaaaaa
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ben er echt happy mee!! Ben wel erg benieuwd naar alle reacties. Ga denk ik nog niets op fb zetten, lekker even een shockeffect doen als mensen me voor het eerst zien

. Gisteren ging het ook niet lekker maar vond het allang top dat me paard bleef doorkachelen in die drek en waterplassen ondanks het zo zwaar was. Eerste jury erg laag gepunt hield totaal geen rekening met de omstandigheden, daar ook 168 en de tweede hield er wel rekening mee en daar 187 en again.. weer net buiten de prijzen
.