[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 07:26

Heftig Michelle en Leonie..

Michelle! Super kapsel!
Ik heb ook zo`n lengte ongeveer en doe er een ouderwets haarnetje in ;) Bij iedere andere optie piekt er van alles uit :Y)

TessJazz

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:55

Brrr.. ik vind het maar een naar onderwerp :(:)
heeft iemand nog wat leuks te vertellen :o :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:56

Ja nieuw jasje gekocht en pas perfect hihi

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:14

haha! leuk wat voor een <<)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:28

Show je jasje! :D

Ik heb echt hele sterke drang om dingen voor paard te kopen, maar m'n bankrekening kan dat echt niet aan nu :')
Heb nog een fotoshoot gepland staan, lessen en ik moet m'n vakantie bijna betalen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:47

Heel simpel van Hooks maar past echt perfect!

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:59

Michelle77 schreef:
Laten jullie je ook genetisch testen op het BRCA1 gen voor erfelijke borst en eierstok kanker?

Ik heb er wel over nagedacht. Het zit verder niet in de familie. En als je het dan weet. Wat dan?

Ik ben benieuwd naar je jasje vonneke. Ik heb er toen ook naar gekeken. Vond ze toen vrij kort. En ik hoorde dat hooks heel erg af gaf. Dus misschien eerst even met azijn wassen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:01

Was een jasje altijd alleen. Geen andere spullen erbij.

Valt vrij kort maar niet te.

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:13

vencedor schreef:
grrrr ik heb hier een nadeel ondervonden van mn hooks jasje! Geeft af bij zweten! Heb nu onder mn oksel op mn kingsland los angels mooie zwarte kringen. Ook rand van mn broek is zwart.. sjit

[ Afbeelding ]

Dit kwam ik toen tegen op bokt. Vandaar dat ik hem niet besteld heb

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:23

Mijn zus en ik zijn afgelopen jaar getest. Bij ons wel id familie helaas. 2 jongere zusjes van mn moeder ene borst, andere eierstok. Nicht van mijn vader ook eierstok.

Waren er al jaren in ons hoofd mee bezig en afgelopen jaar doorgezet. Op t moment dat ik het zou hebben dan zou ik veel vaker controle krijgen en het besluit kunnen nemen preventief verwijderen. Wat ik ook had gedaan in het geval van. Gelukkig waren we beide vrij van de foutieve mutatie in het gen. Dus nu gewoon evenveel "kans" als andere ipv >65% op eierstok en >80% op borst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:26

Leonie_M schreef:
vencedor schreef:
grrrr ik heb hier een nadeel ondervonden van mn hooks jasje! Geeft af bij zweten! Heb nu onder mn oksel op mn kingsland los angels mooie zwarte kringen. Ook rand van mn broek is zwart.. sjit

[ Afbeelding ]

Dit kwam ik toen tegen op bokt. Vandaar dat ik hem niet besteld heb

Met haar samen heb ik nu een nieuw jasje besteld hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:27

Fijn dat je het gen niet hebt!!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:07

vonneke; lekker dichtbij! hoe vaak zijn die bijscholingen?

Ultimo; succes zondag!

Michelle; Zow wat een lengte had je! Net een staart kunnen, welkom in mijn wereld :') Kan nu gelukkig weer een vrij normale staart met donut kan ook maar gaat wel los zitten na rijden. ERg leuk zo je haar!

Echt een vreselijke ziekte is het...

Ik heb vanavond weer concours met Guess, ben benieuwd! Grote groep := Hellupppp haha geintje!

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:25

Nou, het gaat wel lekker zo. Zondag 27 april ging mijn concours niet door vanwege het weer. Morgen zou ik weer starten en ook dat concours is afgeblazen vanwege de weersomstandigheden.
Nou hoop ik wel dat het komende week droog wordt en mijn concours volgend weekend wel door gaat.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 13:45

Succes vanavond Tsplendid.

Dat is flink balen zeg Caro. Het heeft wel weer heel erg veel geregend de afgelopen dagen. Maar altijd jammer als t afgeblazen wordt.

Ik heb mijn M1 debuut gepland staan op 29 mei a.s. Dus nog even hard doortrainen en de proeven er eens bijpakken. Dat word spannend.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 18:33

Vonneke fijn dat het zo leerzaam was :D

Tess gelukkig ben je weer beter te pas

Michelle wow wat een stuk van je haar zeg. Zou dan niet durven haha.
Vind zowel het lange als het korte erg mooi!!

Leonie/Michelle wat een verschrikkelijke berichten.. :(:)

Vonneke ben benieuwd naar je nieuwe jasjes :D

Succes vanavond gwenn! En tot morgen haha. Jij moet half uur later ofzo toch?
Ben benieuwd hoe het terrein erbij ligt

Caro balen dat je concours weer is afgelast.. er is ook wel erg veel regen gevallen.
ik start morgen op een all weather bodem, die kan als t goed is we lveel water hebben

Sharona gaaf dat je M1 debuut gepland staat :D

Gisteren fijn in de regen gereden, don vond het niet zo leuk :') eerst hele tijd scheef lopen tegen de regen in. later ging het wel beter.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 18:36

Michelle77 schreef:
Leonie_M schreef:
Ja Michelle daar willen we natuurlijk een foto van zien.

Zat trouwens even in je profiel te spieken. Wat heb je daar een mooi stuk over je moeder er in staan.

Mijn moeder is in november overleden aan een hersentumor. Ik herken heel veel in jou speeche. Moet ook zeggen dat ik het niet met droge ogen heb kunnen lezen

Ik kan het ook nog steeds niet met droge ogen lezen. As zaterdag is het alweer 4 jaar geleden.
Voor jou ook heel heftig nu dus deze periode. Is je moeder lang ziek geweest?

Heb het even gekopieerd uit een ander topic en even ter vergelijking, afgelopen kerst zag mijn haar er zo uit (en nu dus alweer dik 4cm langer...) maar kon er niets meer mee eigenlijk, had het altijd in een knoedel, vlecht etc. Als ik het dus zoals op deze foto's wilde hebben dan ging er een halve fles lak en mousse in en al vrij snel zakte al het volume eruit. Heb het eerder zo kort als nu gehad dus ik wist dat het me zou staan. Zei al maanden dat het er een keer af zou gaan, maar was er nog niet klaar voor. 5 weken geleden wel, toen de kapper gebeld en nu geweest. Wilde het eigenlijk eerst wat langer, maar in de afgelopen 1.5 week voelde het steeds meer dat ik het korter moest doen. En nu dus helemaal blij!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Nou ladies, here goes!

De schaar erin!!!

[ Afbeelding ]

Totaal eraf:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

De achterkant
[ Afbeelding ]

De zijkant...
[ Afbeelding ]

En.....

Dan...

Tatatatataaaaaaaaa

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ben er echt happy mee!! Ben wel erg benieuwd naar alle reacties. Ga denk ik nog niets op fb zetten, lekker even een shockeffect doen als mensen me voor het eerst zien _O-

Ohh wat een prachtig haar had je zeg! Hoewel ik snap dat het lastig was, mijn krullen zakken bij een bepaalde lengte ook uit.

Je kunt dat korte ook goed hebben :)

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:37

ff snel berichtje van mijn kant.
ik weet nog niet of ik morgen start ivm de weersvoorspelling.
zou wel balen zijn want van de week liep hij zo fijn. vooral afgelopen dinsdag in de les.

gwenn hoe was de bodem?

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:33

:wave:

Ook even een snel berichtje van mij. Mijn wedstrijd van zondag is afgelast, vanwege het weer. Heel erg begrijpelijk, maar ook jammer!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:42

Thanx meiden! Ben er echt zooooo blij mee!

Balen van jullie wedstrijden. Wel logisch maar toch jammer inderdaad.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:07

ik heb mijn debuut nu al moeten verplaatsen.
29 juni kan ik geen vrij krijgen dus nu heb ik 1 juni gepland staan. Paar daagjes later dus :)

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:20

Balen van de wedstrijden meiden!

En wat gaaf je haar Michelle! Ik moet eigenlijk ook echt naar de kapper om er een flink stuk af te halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:57

Hier wordt het binnen losrijden en buiten starten stond op startlijsten.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 12:51

Caro; Het is ook overal bagger...

Mooie agterbergbodem gisteren, maar ook die hield het weer niet tegen, ontzettend zware bodem en een en al modder. Alles en iedereen zat er ook helemaal onder en niet te vergeten de ingelaste pauzes door de onweer waardoor alles natuurlijk ook gigantisch uitliep, waar niemand schuld aan heeft hoor overigens. Zou vanmiddag ook gaan maar heb afgemeld het is nog steeds zo'n drek zooi daar en vanmiddag gaat het alleen maar meer regenen.. Is wel een paard van een ander dus gok het er niet op wat betreft blessures :). Gisteren ging het ook niet lekker maar vond het allang top dat me paard bleef doorkachelen in die drek en waterplassen ondanks het zo zwaar was. Eerste jury erg laag gepunt hield totaal geen rekening met de omstandigheden, daar ook 168 en de tweede hield er wel rekening mee en daar 187 en again.. weer net buiten de prijzen :P.

Je kunt daar ook binnen losrijden en dan alleen buiten starten maar overgang is wel echt te groot vind ik persoonlijk..

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 12:54

Wij kunnen ook binnen losrijdem staat erbij. Zag een foto van hoe het terrein er girteren bij lag, een zwembad. Heb me instructrice geappt, die is er al als het goed is, of het terrein verantwoord is.
Gwenn jij start niet dus.
Lianne weet jij al of je start?