Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DaisyB94 schreef:Heb ik ook hoor piet word ik bang van de pro's met mooie paarden
gelukkig is OB dagen voor Z 2 zandringen(hun buitenbakken) de rest in het weiland dus daar hbe ik geen last van 10 ringen
@ anouk ja is in zandbanen maar die liggen naast fiets/wandelpad waar af en toe mensen lopen die er op dat moment niet horen te lopen
Ik zag al dat jeroen okkema en jeff heijstek ook van de partij zijn... misschien tog maar weer afmelden
sharon_quiz schreef:Roosje, wat betreft de zigzagappuyement is het een handige oefening om op een rechte lijn alleen de stelling, maar niet het appuyement te vragen. Dus gewoon recht houden en wel steeds stelling links en rechts vragen. Als dat makkelijk wordt kan je het opbouwen naar 1 kant op appuyeren, omstellen, maar rechtuit blijven gaan (dus niet de andere kant op appuyeren). Totdat dat ook makkelijk en snel gaat en dan wel het appuyement de andere kant op meenemen.