Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maikeltje schreef:nicky_rilana schreef:ik vind het zo fijn om in eindhoven te rijden ( dat is daar toch tussen die bossen?)
gefeliciteerd met je punten
Ja klopt, was ook wel fijn dat de trailer dus in de schaduw kon. En fijne bodem![]()
Zal even een foto erbij doen, dan herken je het wel:
xJess schreef:Ik heb gister mijn B debuut gereden, eerste proef ging super, had 210 punten dus 3 winst! Tweede proef ging minder met 1 winst. Maar ik ben hartstikke tevreden!
Noon schreef:Afgelopen zaterdag heb ik ook eindelijk mn debuut gehad met de Sandreo merrie die ik rijd voor vrienden...Ze had nog nooit een dressuurproef gelopen, dus ik was al blij als ze binnen de hekjes bleef en braaf was in de ring. Want ze kan aardig koppig en brutaal zijn. Maar dat was ze, ondanks dat ze voor de tijd alles eng vond en alle kanten op vloog...We hebben namelijk ook helemaal niet kunnen trainen omdat ze 1. moest revalideren van een behandeling, en 2. we rijden sws max. maar 2 x.p.w. in de bak omdat ze het helemaal niks aan vindt...Maar we hebben zaterdag uiteindelijk 188 punten gereden, dus ik was tevreden
nicky_rilana schreef:
:D