Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manubres schreef:Electra63 schreef:Dan is er goede hoop voor Raht, want ook Gal is pas echt tot de wereldtop gaan behoren met Toot.
...ha..ha...pas wereldtop met Totilas waar heb jij al die tijd gezeten???????????....nog nooit van Lingh gehoord????
luve_rozes schreef:Vraag me dan af, wie de beschrijving bij zijn paarden op de site doet, want dat spreekt wel van gevoel. Ook zijn uitlatingen in de pers. Hij heeft wel gezegd geen emo mens te zijn, in de zin van nuchter. Zou het dan toch de druk zijn, dat het rijden anders is?
Ken dat wel hoor, je moet wel met spanning om kunnen gaan in de ring. Reed ook altijd de sterren van de hemel thuis, in de ring wist ik het niet meer, sloeg ik op slot. Maar ik reed dan helemaal niet meer
easygoing schreef:Ben ik de enige die het idee heeft dat de pro Rath bokkers enigzins met de rug tegen de muur staan?
Zonder die mensen af of aan te vallen lijkt het of er n continu terug gegrepen word naar de feiten uit het verleden, helaas worden de feiten zoals die er nu zijn verbloemt met van alles.
Lovely schreef:easygoing schreef:Ben ik de enige die het idee heeft dat de pro Rath bokkers enigzins met de rug tegen de muur staan?
Zonder die mensen af of aan te vallen lijkt het of er n continu terug gegrepen word naar de feiten uit het verleden, helaas worden de feiten zoals die er nu zijn verbloemt met van alles.
Uhu, maar vergeleken met jouw argumenten denk ik dat ik het nog wel een tijdje redt hoor. Maar leg eens uit wat je bedoelt met feiten uit het verleden en feiten van nu.
luve_rozes schreef:Ik kan niet precies vinden, hoe vaak, JP. Weet ook niet waar Adil dat weg heeft? Wel staat er ergens dat hij voor de presentatie begin februari 2011 de hengst 6 maal gereden heeft. Maar vaker afreizen, en langere tijd ophouden in Mühlen, zegt niets over hoe vaak hij daadwerkelijk traint.
easygoing schreef:Ben ik de enige die het idee heeft dat de pro Rath bokkers enigzins met de rug tegen de muur staan?
easygoing schreef:maar wel ben ik van mening dat hij gewoon niet de meest geschikte ruiter voor Toot is en ook vind ik hem qua rijden ook geen indrukwekkende ruiter..
Annet555 schreef:easygoing schreef:maar wel ben ik van mening dat hij gewoon niet de meest geschikte ruiter voor Toot is en ook vind ik hem qua rijden ook geen indrukwekkende ruiter..
Ja maar PS en Rath vragen jou niet om je mening. Dus prima dat je hem geeft, we leven in een land waar dat mag. Maar je denkt toch niet dat iemand in de topsport PS gaat bellen met: Nou Easygoing op bokt vind dat het geen passende combi is, dus misschien zou je eens........
Lovely schreef:easygoing schreef:Wat bij Rath mist is het gevoel, de emotie, het plezier en geluk.
Het is allemaal koel en kil, volgens het boekje dat wel maar verder dan het boekje gaat het niet.
Easygoing, als je dit onder je eigen argumenten verstaat, dan is het een voorbeeld van wat ik bedoel.
Lovely schreef:luve_rozes schreef:Vraag me dan af, wie de beschrijving bij zijn paarden op de site doet, want dat spreekt wel van gevoel. Ook zijn uitlatingen in de pers. Hij heeft wel gezegd geen emo mens te zijn, in de zin van nuchter. Zou het dan toch de druk zijn, dat het rijden anders is?
Ken dat wel hoor, je moet wel met spanning om kunnen gaan in de ring. Reed ook altijd de sterren van de hemel thuis, in de ring wist ik het niet meer, sloeg ik op slot. Maar ik reed dan helemaal niet meer
Het is best een beetje gewaagd om jezelf met Matthias Rath te vergelijken.
Onlangs was er een item over Rath op de BBC waar zijn exvriendin Laura Bertolsheimer aan het woord kwam naast Matthias zelf. Matthias heeft helemaal geen last van gebrek aan emotie of gevoel waar het Totilas of het rijden betreft, integendeel. Laura had er ook niks negatiefs over te vertellen, eigenlijk alleen maar hoopvolle verwachting op een sportieve manier. Voor Matthias hoop ik dat de rest van de paardenwereld sportiever en fatsoenlijker is dan hoe men zich over hem uitlaat op internet, zowel hier als via zijn gastenboek of via faceboek.