Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yokie schreef:Het is alweer een tijdje geleden dat we zo'n reactie hebben gehad. Zullen we deze discussie weer opnieuw opstarten? Wie heeft er zin in?
yokie schreef:De discussie hoeft ook echt niet overnieuw gevoerd te worden, mijn mening staat zo'n 68 pagina's lang al verwoord. Mocht je een nieuw tegenargument weten te verzinnen, hoor ik 'm graag.
Maar ongeacht jouwverdriet om de 'ondoordachte' actie ben ik blij te lezen dat je je oprecht zorgen maakt over mijn hoofd. Bedankt
LuvdaTossa schreef:Vind het niet erg dat de hoed verdwijnt. Was dit weekend getuige van een val van een M2 amazone, als die een hoedje op had gehad, was ze er wrs niet meer geweestEn dan maakt het niet uit of het paard en amazone Z zijn of niet. Jij kan vallen, je paard kan vallen of degene die net even voor je rijdt kan vallen.
Maar ja, als sommige mensen liever het riskeren om je hooft zo 'bloot' te stellen.... tja dan vraag ik me ook wel af wat er dan beschermd moet worden.
uffie26 schreef:Tja LuvdaTossa ze mogen je hier afzeiken wat ze willen in dit topicje (ik weet er alles van, je mening geven op een discussieforum kan blijkbaar niet), hier wordt toch never nooit niet een slotje geplaatst.
yokie schreef:uffie26 schreef:Tja LuvdaTossa ze mogen je hier afzeiken wat ze willen in dit topicje (ik weet er alles van, je mening geven op een discussieforum kan blijkbaar niet), hier wordt toch never nooit niet een slotje geplaatst.
Als je terug wilt 'zeiken' mag dat best, maar gebruik daarvoor het topic dat daarvoor bedoeld is. Staat zo'n 70 pagina's terug. Even zoeken/teruglezen.
Kwestie van een boktregel; ontopic blijven
Dus, ontopic: het slotje komt er echt wel, in het najaar. Als de nieuwe reglementen bekend gemaakt zijn door de KNHS.
LuvdaTossa schreef:Ben dus niet de enige waar zo fel op gereageerd wordt![]()
![]()
LuvdaTossa schreef:Wordt nu voor pony ruiters dus wel verplicht?
LuvdaTossa schreef:En volgens mij kun je door veel meer dingen je onderscheiden van de niet Z ruiters/amazones.
Kitty schreef:LuvdaTossa, wat was er gebeurd als de amazone op haar rug gevallen was? Rug gebroken, dwarslaesie, volledig verlamd of misschien wel meteen dood? Misschien moeten we dan ook de bodyprotectors maar verplichten in de dressuurring.
Rijd jij trouwens paard? Moet je mee uitkijken hoor, als je eraf valt, kun je makkelijk je nek breken. Of rijd je met nekbeschermer?
Trouwens, (voor de honderdduizendste keer in dit topic), wij zijn helemaal niet tegen de veiligheidshelm. We zijn tegen het voorstel waarin de vrije keuze ontnomen wordt om met hoedje te mogen starten. Laat ze de helm gerust tijdens buitenrijden verplichten, maar om dat nou in een dressuurring te doen...
Kitty schreef:Deze topic is ter informatie en niet om te discussieren over het al dan niet voor of tegen de capverplichting zijn.
fiek schreef:ik vind ook een argument voor de regel dat als de betere ruiters met een cap rijden, de jongere ruiters dat vanzelf ook (eerder) doen.
Ik vind het belangrijk dat mensen met een cap rijden. natuurlijk is het zo dat iedereen dat voor zich moet weten maar het kan een deel van de narigheid voorkomen.
begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het niet zo dat je met een cap meteen niets meer kan overkomen!!!
LuvdaTossa schreef:fiek schreef:ik vind ook een argument voor de regel dat als de betere ruiters met een cap rijden, de jongere ruiters dat vanzelf ook (eerder) doen.
Ik vind het belangrijk dat mensen met een cap rijden. natuurlijk is het zo dat iedereen dat voor zich moet weten maar het kan een deel van de narigheid voorkomen.
begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het niet zo dat je met een cap meteen niets meer kan overkomen!!!
Zoiets moet je hier niet zeggen.......