Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 20:13

Twilight1 schreef:
Ik kreeg vanmorgen ook een melding dat het niet gelukt was maar had wel de melding gehad dat hij geüpload was dus dat is niet zekerheid dat het gelukt is helaas. Vandaag weer opnieuw gestuurd hoop dat hij gelukt is.

Oh dan hoor ik het waarschijnlijk vanzelf wel mocht het niet gelukt zijn. Hoorde je dat pas na de datum van het event of daarvoor al?

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 21:04

Lottekuhh_x schreef:
Twilight1 schreef:
Ik kreeg vanmorgen ook een melding dat het niet gelukt was maar had wel de melding gehad dat hij geüpload was dus dat is niet zekerheid dat het gelukt is helaas. Vandaag weer opnieuw gestuurd hoop dat hij gelukt is.

Oh dan hoor ik het waarschijnlijk vanzelf wel mocht het niet gelukt zijn. Hoorde je dat pas na de datum van het event of daarvoor al?

Ook daarvoor al, heb al 3x mail gehad dat niet goed was gegaan

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 21:16

Twilight1 schreef:
Ook daarvoor al, heb al 3x mail gehad dat niet goed was gegaan

Oh jeetje, zoveel :=

Ik kom er net achter dat ik enkel m'n voornaam heb gezegd en achternaam ben vergeten, héél slim. Hoop maar dat het goed komt. Ze hebben in ieder geval m'n combinatienummer wel.

martinev

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 21:47

Heeft iemand die zich vanmorgen heeft ingeschreven voor de 14e een bevestigingsmail gehad? Ik sta wel op definitief en op de deelnemerslijst, dus daar maak ik me geen zorgen over, maar heb straks het ordernummer nodig als ik het filmpje wil gaan uploaden! Mijn zusje heeft hetzelfde als ik

Mochten jullie nou allemaal wel een bevestigingsmail hebben gehad dan ga ik morgen de knhs even appen, als jullie ook niks hebben gehad zal het vast aan de drukte liggen en wacht ik nog even af!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 21:48

martinev schreef:
Heeft iemand die zich vanmorgen heeft ingeschreven voor de 14e een bevestigingsmail gehad? Ik sta wel op definitief en op de deelnemerslijst, dus daar maak ik me geen zorgen over, maar heb straks het ordernummer nodig als ik het filmpje wil gaan uploaden! Mijn zusje heeft hetzelfde als ik

Mochten jullie nou allemaal wel een bevestigingsmail hebben gehad dan ga ik morgen de knhs even appen, als jullie ook niks hebben gehad zal het vast aan de drukte liggen en wacht ik nog even af!

Je ordernummer ontvang je direct na je betaling. De titel van het e-mailtje is Overzicht Mijn KNHS winkelwagen.

miss_lizje

Zou het toch niet handig zijn om naast het noemen van de namen + combinatie nummer het toch ook niet makkelijk zijn om het op papier geschreven in beeld te brengen?
Paspoort laat je immers ook al zien. Dan hoeven er geen schrijffouten gemaakt te worden betreft namen.

Pattypaard

martinev schreef:

Hier ook (nog) geen mail gehad

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 21:49

MightyJoe schreef:
martinev schreef:

Je ordernummer ontvang je direct na je betaling. De titel van het e-mailtje is Overzicht Mijn KNHS winkelwagen.

I know, maar precies dat mailtje heb ik dus niet gehad, dat is mijn vraag!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 22:01

Ik heb even gekeken en ik heb hem wel gehad. Zo'n tien minuten na betaling. Ik heb wel twee keer betaald, want de eerste keer werd mijn inschrijving niet definitief en ontving ik ook geen mail. Ik vrees dat de site en de app gewoon flink overbelast zijn.
Stuur de knhs een berichtje, ze lossen het vast zo op.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 06:42

Ik zie dat 21 mei erbij komt! *\o/* Dan toch maar kijken om mij in te schrijven voor ons L2 debuut.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:09

Lijken drie events open te staan?

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:11

Jeej volgens mij is het gelukt! *\o/* Ja het zijn er drie, nieuwe plekken voor 7 en 14 mei en een extra wedstrijd op 21 mei.

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:12

saarie schreef:
Jeej volgens mij is het gelukt! *\o/* Ja het zijn er drie, nieuwe plekken voor 7 en 14 mei en een extra wedstrijd op 21 mei.

Staat bij nog steeds niet open...

Ah toch gelukt, als je verder klikt, blijken er toch nog plaatsen te zijn.
Laatst bijgewerkt door Getty_Maan op 29-04-20 07:20, in het totaal 1 keer bewerkt

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:13

Hier lijkt het ook weer gelukt 21 mei

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:16

Bij mij bleef die hangen op betalen, is inmiddels gelukt dus ik hoop dat ik de 21ste mee mag doen.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:18

Maar goed dat ik even hier keek, ik had het event van 21 mei helemaal niet gezien!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:19

Ik heb me bijgeschreven voor de 14e. Wacht daarna wel weer totdat er iets vrijkomt voor eind mei.
Kijken of ik zo om de week eens een proefje kan dan, dan komen we wel weer in het ritme denk ik.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:22

Ik had wel engelen geduld ( :+ Oke 21 minuten) nodig want de site lijkt redelijk druk, maar het is gelukt om in te schrijven voor de 3 events.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:24

Haha hier is het ook gelukt! Al moest ik het een keer of 4 opnieuw proberen

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:27

Super fijn dat er meer plaatsen bij zijn gekomen zeg!

Nu hopelijk vandaag iedereen de uitslagen van verleden week hahha zit echt met smart te wachten <3
Laatst bijgewerkt door _x_Vace_x_ op 29-04-20 07:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:28

Hier niet. Ik heb duidelijk mijn paard karine aangevinkt. Maar jefferson staat in de winkelwagen... en krijg hem er met geen mogelijkheid uit

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:30

Bij mij loopt alles al een half uur vast. Hier snap je toch niks van.
Zowel app als computer.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:31

Sita_xx schreef:
Hier niet. Ik heb duidelijk mijn paard karine aangevinkt. Maar jefferson staat in de winkelwagen... en krijg hem er met geen mogelijkheid uit

Ook als je heb refresht? Door naar beneden te swipen? Bij mij stond er ook ineens een andere datum.

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:31

Deed ie bij mij ook steeds eerst, uiteindelijk met tien keer het andere paard selecteren toch nog gelukt. Maar telkens als de pagina zich vernieuwt pakt ie het eerste paard uit je lijst weer, je moet het echt handmatig terugzetten.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 07:32

Evony schreef:
Bij mij loopt alles al een half uur vast. Hier snap je toch niks van.
Zowel app als computer.

De tijd is door gegeven dat het online zou komen. Ik kon voor 7 uur al inschrijven voor 7/14 mei en toen was er niks aan de hand. Na 7 uur ontplofte de site en app ... heel logisch