[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 21:52

x_Kaat_x schreef:
OneAndOnlyx schreef:
Gisteren een fantastisch ritje gehad met die 3 vriendinnen. Het was super gezellig maar ik ben er wel afgesprongen toen Sep een noodstop maakte. Het ging zo, het paard wat hier in de kost staat gaat keihard in galop en die ging voorop, maar het paard achter dat paard wilt altijd graag net zo hard. Dus toen riep dat meisje achter het paard voorop STOP en vervolgens deed ze dat maar ging dat paard voorop er gewoon weer in galop vandoor(heb zo'n vermoeden dat dat meisje op het paard voorop dacht dat t wel best was) en Sep ging natuurlijk ook zo hard als de rest dus toen het 2de meisje nog een keer stop riep stopte het paard voorop eindelijk. Maar het tweede paard dacht dat ie eerder thuis moest zijn dus die ging nog effe keihard door. Toen blokkerde het paard voorop de weg waardoor het meisje voor mij keihard remde en toen Sep een noodstop maakte sprong ik er voor mijn eigen veiligheid even af. Ik trilde helemaal en we hebben de rest van de rit gestapt. Pff wat een rit en wat een spierpijn nu xd.

maargoed dat dat goed is afgelopen.. volgende keer misschien toch op voorhand juist afspreken wat jullie gaan doen en dat er ook echt moet gestopt worden als dat word gevraagd :j

Jazeker, het is dat die 'snelle' vriendin zei dat ze t te lang vond duren na afloop, anders had ik haar sowieso niet meer meegenomen. Zij is niet zo van de gezellige ritjes samen & ging ook halverwege de rit alleen verder(niet zo slim want haar paard is 5 en werd helemaal gek ;-;). Ik ga de volgende keer lekker met die andere 2, veel leuker :p.

Vandaag paard van een vriendin gereden, wauw wat een heerlijk dier! En toen rond de middag ook weer op Sep gestapt om een heeeeerlijke buitenrit te doen. Je zag hem echt genieten van het bergop bergaf en ook ik genoot. Op de terugweg wist hij de hele weg en hebben nog even een sprongetje gedaan, wat is ie toch leuk.. wauw.

Foto'tje waard dit bericht :D

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/11834937_762502593882212_3328101588929574960_o.jpg
(verdorie hij is te groot..)
(vliegenmasker was echt noodzakelijk, hij heeft er zo'n last van hier en in het duin is het nog veel erger zucht :p.)

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:36

Spannnend zeg zo'n buitenrit! Gelukkig is het goed afgelopen :)
Super gedaan Kaat!

x_Kaat_x

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:51

ja die vriendin dan maar niet meer meenemen :+
en dankjulliewel allemaal :j

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:08

Goed gereden kaat!
Spannende buitenrit dus lisanne..

Afbeelding

Weer eens een ander plaatje, mijn geweldige gekke gerrit <3

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:23

knaaaap! <3

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:30

ps: ik weet dat de meeste van jullie nog niet naar hogeschool gaan enzo :+. Maar iemand ervaring met rugzak kopen waar laptop in past voor hoge school ? :P
ik heb een 15,5 inch (16 inch dus :j ) laptop die ik mee moet kunnen nemen naar school en ik ben opzoek naar en tas / rugzak waar dat inpast en die er ook nog eens leuk uitziet :+
mss hebben jullie enig idee?

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:37

Mijn zus heeft een Adidas rugzak geloof ik kaat.

Ja het was fijn Gerrit weer te rijden <3

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 15:40

x_Kaat_x schreef:
ps: ik weet dat de meeste van jullie nog niet naar hogeschool gaan enzo :+. Maar iemand ervaring met rugzak kopen waar laptop in past voor hoge school ? :P
ik heb een 15,5 inch (16 inch dus :j ) laptop die ik mee moet kunnen nemen naar school en ik ben opzoek naar en tas / rugzak waar dat inpast en die er ook nog eens leuk uitziet :+
mss hebben jullie enig idee?

Mijn zus heeft een laptoptas die ook nog is lang mee gaat. Ben alleen het merk vergeten! Het is iets met de r..

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:27

Leuke foto Lina!
Sorry Kaat, geen idee van :o

Vandaag laatste dag kampje dus nog 1 week hierna en eindelijk rust :') Ben heel moe nu!
Ambi vandaag even aan de longe gezet, ook al stond ie 5 dagen stil was hij wel braaf maar helaas langs een kant op de volte nog niet correct dus hij krijgt nog wat langer rust. Het was wel al aan de beterhand. Gisteren nog eens met G gereden, ging minder deze keer dus mijn lesgeefster ging er daarna zelf nog op, was beetje van slag dat het zo moeilijk ging maar ga zaterdag in de les terug proberen *\o/* Morgen ook nog eens met Qarco rijden

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 10:47

Het kan helaas niet altijd goed gaan hee :j super dat het al wat beter gaat met Ambi! hopelijk is ze volgende week wel beter! Anders misschien toch de da bellen, kan dat deze een antibiotica kuur voorschrijft als het een verstuiking is :j althans, dat was bij ons toch zo :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 10:51

Mijn les gisteren ging wel goed! Alleen... het duurt veel te lang eer Amigo los is en mooi bij elkaar blijft altijd. Hij word elke keer weer lang in de overgangen en duwt zijn neus er soms uit. Hij doet dit wel goed als hij echt mooi los is.. maarja dat duurt een goede 45min-1u eer we daar zijn. En dat is te lang :n
Daarom gaan we nu een maandje met slofteugel rijden. Want het is een slechte gewoonte van hem en die moet er toch wel echt uit natuurlijk :j

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:44

Buono had dit vroeger ook altijd Kaat! Slof hielp bij hem ook als je er niet afhankelijk van bent (maar dat lag eerder aan zijn mond :') ) uiteindelijk komt het zeker goed!
We gaan inderdaad anders de veearts bellen maar geef hem eerst liefst rust om te zien of hij het niet zonder medicatie red... Vandaag niet gereden want het was veel te warm :( Maar morgen dan met Qarco en zaterdag les met G *\o/* Ook Ambi wat knuffelen en m'n lieve Buono mag nog eens mee op wandeling

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 21:46

Balen Kaat!
Ja pfff weer zo warm.. Het is hier nu flink aan het onweren, ook niet mijn favoriet :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:27

Gisteren springles , wat een ramp was want paard kan niet springen en ik ook niet en dat moeten we elkaar gaan leren en we waren opverplaatsing en ik had gewoon echt schrik :n ik weet niet waarom of wat er was met mij maar ik had echt schrik. Amigo bleef ook erlangsdoor vliegen en veel te hoog springen omdat ik hem tegenhield. Mijn instructeur is er dan opgegaan en na een tijdje heeft sprong Amigo alles netjes. Heb ik er daarna ook nig opgezeten en 2 sprongen genomen met hem wat heel goed ging waardoor de angst ook weer weg was :D :j

Dus wel goed kunnen afsluiten

Maar gestormt dat het hier heeft!
Alles onder water! De hele hemel lichte op en het kraakte :P

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:49

Fijn dat je wel goed eindigde kaat!

Hier ook.. Wakker geschrokken van het vreselijke lawaai Pff..

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:05

Heyhey , Even een update.

Lisanne is dolgelukkig met Sep (mijn haflinger) alleen bij mij met Vera mist de klik en de tijd om haar te rijden waar zij gelukkig van word. (dat houd bij haar in elke dag lekker aan het werk en ze verveelt zich snel, dit past helaas niet bij mij). Ik zie alleen dat mijn paard Sep het zo naar zijn zin heeft bij Lisanne dat ik hun hun geluk ook niet wil afpakken. Na samen te hebben gepraat , lisanne en ik, zijn we tot de beslissing gekomen dat ik vera verkoop en daarna een passend paardje voor mijzelf ga vinden en Sep bij haar blijft. Zelf ben ik er erg blij mee want ik wil niks lievers dan mijn paard gelukkig zien en bij Lisanne is hij dat zeker!

Ze staat er nog geen 12 uur op of ze is al meer dan 800 keer bekeken en vandaag komen er al mensen kijken! En Lisanne komt gezellig mee :)

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:48

wat fijn dat jullie het zo op kunnen lossen :j hopen dat jij nu ook je paardje vind waar je naar opzoek bent :j

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:51

Lijkt mij inderdaad ook een goede oplossing voor jullie beiden :)

Balen Kaat maar het komt wel goed hé! Volgende keer gaat het vast beter :))

De storm was inderdaad fel :( ga straks Buono op de wei eens controleren op wondjes als hij zich pijn zou gedaan hebben bij het verschieten, Ambi even poetsen en knuffelen en Qarco rijden :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 15:07

Klinkt inderdaad als een goed oplossing!
Veel plezier bij de paardjes!
Hier was het ook niet normaal dat weer :(

Zo alles klaar maken en pakken, morgenochtend invlechten en dan morgen de Brabantse kampioenschappen! :D
Zondag nog naar Aken voor de Kür op muziek :) zin innnn

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:28

super dat jullie het zo kunnen oplossen! :j

en ja ach.. er is een reden dat ik verliefd ben op dressuur :') en niet springen :j

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:49

Ik moet ook niet veem van springen hebben
:') :') heel.herkenbaar

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:52

Ik had de advertentie van Vera al voorbij zien komen op fb meiden :j , hopen dat jullie eruit gaan komen!

Succes morgen Aniek!

Wédros was ook zo goed vandaag in de les, toppertje <3

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:58

Laatst bijgewerkt door matedor op 14-08-15 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:59

Dankjewel Lina! :)
Jaa pff het is echt benauwd! Fijn dat het goed ging :)

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 21:04

Het was inderdaad nog steeds benauwd.. Maar wel fijn gereden! Lieve Qarco vond alleen de stoel in de open poort langs de piste iets om elke ronde opnieuw te bekijken :+ Letterlijk bij elke keer spitste hij z'n oren alsof hij een aanval verwachtte maar hij liep wel fijn :D
Buono had de storm zonder problemen overleefd en stond blij te kijken met z'n vriendin, fijn geknuffeld <3 Ook lieve Ambi was heel braaf! Ik poetste hem in z'n stal en kreeg lieve krabbels op m'n rug als ik z'n benen poetste <3 Z'n staart inspuiten met ontklitter en helemaal uitkammen vond hij zo ontspannend dat hij bijna sliep :')