x_Kaat_x schreef:OneAndOnlyx schreef:Gisteren een fantastisch ritje gehad met die 3 vriendinnen. Het was super gezellig maar ik ben er wel afgesprongen toen Sep een noodstop maakte. Het ging zo, het paard wat hier in de kost staat gaat keihard in galop en die ging voorop, maar het paard achter dat paard wilt altijd graag net zo hard. Dus toen riep dat meisje achter het paard voorop STOP en vervolgens deed ze dat maar ging dat paard voorop er gewoon weer in galop vandoor(heb zo'n vermoeden dat dat meisje op het paard voorop dacht dat t wel best was) en Sep ging natuurlijk ook zo hard als de rest dus toen het 2de meisje nog een keer stop riep stopte het paard voorop eindelijk. Maar het tweede paard dacht dat ie eerder thuis moest zijn dus die ging nog effe keihard door. Toen blokkerde het paard voorop de weg waardoor het meisje voor mij keihard remde en toen Sep een noodstop maakte sprong ik er voor mijn eigen veiligheid even af. Ik trilde helemaal en we hebben de rest van de rit gestapt. Pff wat een rit en wat een spierpijn nu xd.
maargoed dat dat goed is afgelopen.. volgende keer misschien toch op voorhand juist afspreken wat jullie gaan doen en dat er ook echt moet gestopt worden als dat word gevraagd
Jazeker, het is dat die 'snelle' vriendin zei dat ze t te lang vond duren na afloop, anders had ik haar sowieso niet meer meegenomen. Zij is niet zo van de gezellige ritjes samen & ging ook halverwege de rit alleen verder(niet zo slim want haar paard is 5 en werd helemaal gek ;-;). Ik ga de volgende keer lekker met die andere 2, veel leuker :p.
Vandaag paard van een vriendin gereden, wauw wat een heerlijk dier! En toen rond de middag ook weer op Sep gestapt om een heeeeerlijke buitenrit te doen. Je zag hem echt genieten van het bergop bergaf en ook ik genoot. Op de terugweg wist hij de hele weg en hebben nog even een sprongetje gedaan, wat is ie toch leuk.. wauw.
Foto'tje waard dit bericht

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/11834937_762502593882212_3328101588929574960_o.jpg
(verdorie hij is te groot..)
(vliegenmasker was echt noodzakelijk, hij heeft er zo'n last van hier en in het duin is het nog veel erger zucht :p.)

Ben heel moe nu!
Morgen ook nog eens met Qarco rijden 
Maar morgen dan met Qarco en zaterdag les met G