Jullie hebben weer flink gekletst, dus ga maar even proberen goed bij te lezen, sorry als ik iemand vergeet!
Fleur_yen: leuke foto! maar wel zelf minder mee naar beneden kijken he
En lekker even eruit naar Dublin, lijkt mij erg leuk daar! En gaaf je daar ook gewerkt hebt, echt een gevoel van thuiskomen dan waarschijnlijk.
Danielle: weer beter? Vervelend zo ziek bent geweest!
Damelza: zoals mijn voorganger zeiden, altijd neusje eruit sowieso en liefst echt mooi zakken. Voor het binnenkomen, altijd over het juryhokje heenkijken, dus schuin omhoog, dan is de lijn al strakker. Verder probeer ik als het kan vanaf buiten binnen te komen en voor de A al een paar meter rechtuit te hebben gereden, dan kom je al rechter binnen dan nog moet wenden en kans hebt op een slinger die je dan weer moet corrigeren.
Alice13 schreef:Haike wat waren je punten? En al mooie bewust wording als je nu weet dat je zelf eigenlijk minder geconcentreerd was. Sowieso heel fijn dat je paard ondanks jouw concentratie probleempje:P wel fijn door liep!
Ik had er 204, dus nog steeds dik tevreden mee.
En zoals jullie al opmerkten, het is echt een wereldpaard, wil eigenlijk altijd werken en laat me nooit zitten. Echt heel veel geluk mee gehad, want ze stond te koop op handelsstal en er waren veel geïnteresseerden dus moest er op tijd zijn en snel beslissen, maar dus super uitgepakt!
Net weer gelest en ze ging weer fijn! Wel beide hard werken maar dan wel duidelijk verschil te voelen.