Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Was eigenlijk ook altijd te makkelijk maar sinds in

Ook al kan het in het begin ook best wel confronterend zijn kan ik me voorstellen.
). Had het daar maar bij gelaten aangezien er een enorme grijze wolk wel heel dichtbij kwam, en ik op dat moment prima met een tevreden gevoel kon afstappen
En voor iedereen die hier sinds kort in het topic is, hebben jullie ook een beeld van ons 

Ik heb een duiker hihi

maar soms wil ze soms net wel eens naar het juryhokje of een kantine oid kijken, en dan kies ik ervoor om de prioriteit te leggen bij een strakke rechte lijn.
Wel lekker zo'n paard die niet iedere dag per se iets hoeft te doen, Burana is daarin inderdaad hetzelfde 
Ook al kan het in het begin ook best wel confronterend zijn kan ik me voorstellen.
voelde echt als 10 stappen terug,mocht in het begin

En lekker even eruit naar Dublin, lijkt mij erg leuk daar! En gaaf je daar ook gewerkt hebt, echt een gevoel van thuiskomen dan waarschijnlijk. Alice13 schreef:Haike wat waren je punten? En al mooie bewust wording als je nu weet dat je zelf eigenlijk minder geconcentreerd was. Sowieso heel fijn dat je paard ondanks jouw concentratie probleempje:P wel fijn door liep!