[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:53

Waarom zou je niet twee keer mogen starten dan Elke? Raar hoor.

Wat zijn jullie allemaal druk voor concours zeg. Ik vlecht nooit eigenlijk, alleen voor een groot concours. Verder heb ik niet echt extra spullen nodig en m'n paard ziet er sowieso netjes en schoon uit. :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:20

Ik hou ervan om mn paard er gewoon netjes voor te hebben staan. Voeten wassen en knotten erin. Ik hou van netjes :j

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:27

Oooh, maar daar hou ik ook van. Strak getrokken manen, staart mooi uitgeplozen en m'n tuig netjes. Voetjes mooi opgeschoren, etc. Maar dat soort dingen hou ik sowieso bij, dus daar hoef ik voor een wedstrijd niks meer aan te doen. En het scheelt misschien dat hij geen witte voeten heeft. :D

Ik hou niet van die ongelikte beren :n

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:01

Pantykous schreef:
Waarom zou je niet twee keer mogen starten dan Elke? Raar hoor.

Nou dat dacht ik dus ook!!!

Mijn paard is schimmel dus ik ben altijd wel ff aant wassen. Beentjes zijn geschoren dus dat is kwestie van water erop en klaar maar die staart, die is altijd grauw door zand etc. Poep vlekken heeft ze nu niet omdat ze 24/7 buiten staat. Maar in de winter zit ook altijd der kop vol haha spullen maak ik wel altijd schoon, lekker ruw zadel vind ik fijn voor concours! ;)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 10:20

Mijne heeft vier witte benen en n bles dus ik moet altijd wrl even boenen voor het spierwitte. Daarbij heeft ze lelijk springende manen dus knotjes is gwn een stuk mooier haha xd

Hamsnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 11:35

Ik ken het Carola hahaha die manen, die vorige van mij had dat ook :+ Dus ik dacht ook elke keer mooi knotjes erin, valt het ook niet op :')

Als het rijden zo doorgaat kan ik in september m'n wedstrijddebuut maken met de nieuwe :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 11:40

Elke wat raar, kan je die affiche niet terugvinden? En die dan terugmailen? Hier in de buurt zijn er een paar grote concoursen waar het niet mogelijk is, maar die vermelden het overal, op het stukje bij startlijsten, her en der duidelijk op de site etc. Als je het hebt uitgekozen als klein concourtje om L te gaan hoef je niet persé eerst B hoor, kans dat je al hogere B parcoursen hebt gesprongen dan :)

Ik heb een bijna witte schimmel dus ik moet wel wassen. Ik wil ook niet degene zijn die met een naar pis stinkend paard rondrijdt ofzo dus ik was de andere ook als ik die meeneem. Vlechten heb ik zo klaar, 6 grote knotten dus dat is een eitje. Manen zijn nu wel te lang maar de knotten heb ik er in 10 minuutjes in.

Leuk Hamsnuf!

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:56

pfff die mensen van het concours in bronneger mogen ook wel een brilletje kopen 8)7
Heb nu al voor de 3e keer mijn inschrijfformulier gestuurd, willen ze beweren dat ik hem nog nooit gestuurd heb.
Vorige week samen met het formulier van het springen gestuurd en daar stond ik wel gewoon op de startlijst.. maar goed sta er nu wel op, als 1e :)

Vanochtend helaas geen dressuurles gehad, paard heeft een ijzer er af en 3 losse...
Vanmiddag een bezoekje van de hoefsmid en dan vanavond toch maar in de springles

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:06

Vanavond nog een lesje & morgen concours in Hardenberg! :)
Zit net alleen even te kijken of ik met springen & dressuur niet tegelijk uitkom..

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:09

Morgen ( eindelijk ) weer concours.
Pony loopt de laatste tijd echt geweldig dus hopelijk is dat morgen ook te zien!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 20:44

Succes allemaal!
Ik heb mijn witje gister voor het eerst gewassen haha, z'n manen waren ook beetje gelig geworden van het zand :P
Dus hij is nu weer een stuk witter !

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 22:27

paljaslaura schreef:
Succes allemaal!
Ik heb mijn witje gister voor het eerst gewassen haha, z'n manen waren ook beetje gelig geworden van het zand :P
Dus hij is nu weer een stuk witter !

Dat is het leuke van witte paarden haha, ze worden altijd zo smerig :')

Vanavond ipv springles en les hoe verpruts ik mijn paard gehad.. was een inval instructrice en jeetje wat een rare les was dat >;)
heb er een hard hoofd in nu, voor dit weekend..

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 22:45

Balen eef!
Nouja gelukkig vind ik poetsen wel leuk en ben nou eenmaal dol op wit haha :P

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 22:54

Balen Eef! Hopelijk valt het dit weekend toch nog mee :j

Familieverpakking shampoo inslaan paljaslaura ;)

Bella is ook weer gewassen en getoileteerd. Vlechten doe ik morgen wel, hoef pas in de middag te rijden.

Hamsnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 22:59

Ik mis de wedstrijden op dit moment zo erg ;( (Mag ik hier wel blijven praten? :') )
Kijk echt uit naar september, mooi weer touren met paardje :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 23:00

Eef dat was weer een wijze les. Stoppen de volgende keer als je er geen goed gevoel bij hebt. Voor jezelf en je paard kiezen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 23:25

He wat balen ja! Zo ga je niet lekker het weekend in! Ik heb volgende week dan weer eindelijk een wedstrijd!! Kijk er heel erg naar uit!!

Maandag er weer op naar de springles (groep) dinsdag trainen met het springteam bij een prof ruiter van onze vereniging, vrijdag een privé les en tussendoor dressuren! Ik heb er zin in! Op naar de gelderse! *\%/*

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 23:37

Anne_GTI schreef:
Eef dat was weer een wijze les. Stoppen de volgende keer als je er geen goed gevoel bij hebt. Voor jezelf en je paard kiezen.

inderdaad.. heb op een gegeven moment ook gezegd dat ik er mee stop want zo gaan we verongelukken op concours.. hij liep de laatste week dressuurmatig ook al niet fijn en dan ga ik nu echt niet met een goed gevoel het weekend in (ben al zo'n perfectionist..) , maar hopen op het beste! -O-

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 23:48

Dacht morgen pas om 12 uur te moeten starten, is alles een uur vervroegd. Nog niets gedaan. Niet gevlochten, extra gepoetst of gewassen ach, morgen maar half uur eerder op.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 00:04

Ik was meestal voordat ik op wedstrijd ga ( ookal heb ik een bruine pony :o )
Toch krijgt ze het namelijk altijd voor elkaar om op haar mest te gaan slapen...
En dus de avond ervoor wassen heeft toch geen zin.

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:17

Omg zie net dat ze mij op de startlijst van vandaag hebben gezet met springen, heb in het inschrijfformulier 2 keer aangegeven 03-08..... Eerst al gedoe met dressuur nu met springen, ohohoh het zijn echt niet de slimsten daar 8)7

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:55

Oei en nu?? Vandaag of morgen starten?

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:09

Waar ga je heen Eef?

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:27

@welmoed naar bronneger

@elke, heb vandaag dressuur haha dressuur en springen is op dezelfde tijd dus dat word een beetje lastig :P

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 12:43

Ik ga morgen misschien kijken. Hoe laat moet je?