tamaramt schreef:@mereltjuh: ik ben vandaag in Uden geweest, meegeweest met stalgenoot en haar nichtje die moest in de b rijden bij de ponys.
Ik vond het wel risicovol dat de z1/z2/zzl paarden tegelijkertijd was met de ponys klasse b.
Ging tijdens losrijden dus ook goed verkeerd.
1 ruiter die schrik had op haar in verzet zijnde paard en continue op en af stapte en al bijna 2 x in een ring was beland(iedereen klaagde erover!!) heeft flink ongeluk veroorzaakt.
Haar paard had een a pony flink kreupel getrapt en pony was best heftig gewond(gat in de kroonrand) en bloedde flink en was erg kreupel.
hoop bombarie nog om geweest want die ruiter wilde haar verantwoordelijkheid niet nemen en haar naam niet noemen dus secretariaat erbij en al.
Uiteindelijk hebben die mensen vd pony haar naam toch achterhaald en fotos gemaakt vd auto vd ruiter ..
Wow! Dat is wel klote zeg, gelukkig is gisteren alles goed gegaan met de pony's tussen de paarden voor zover ik weet. Blijf het idd wel altijd link vinden die kleintjes tussen de groten. Ik snap alleen niet dat je anderen in gevaar brengt als je je eigen paard al niet vertrouwt. Zo iemand moet maar gewoon lekker thuis verder oefenen.