[HK]M1 debuut; wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: M1 debuut; wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:13

_O- _O-

Verstandig hoor, als je je zo beroerd voelt heb je op school niets te zoeken.

Ik mag over 4 weken pas weer de ring in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:45

Ik starten. Mits ik eerder in de ring kan. Anders moet ik afmelden.

Weer wijzer van bijscholing. Was interessant.
Ik Jureer B/L. Hopelijk volgend jaar als kids groter zijn de M cursus

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:57

Michelle77 schreef:
_O- _O-

Verstandig hoor, als je je zo beroerd voelt heb je op school niets te zoeken.

Ik mag over 4 weken pas weer de ring in :+

Hahahah:') :')
ik ga ook over 2 weekjes ofzo :D

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 06:38

Ik ga misschien ook over 2 weken, of ik wacht nog iets langer en start op outdoor beukers :)

Gister clubles gehad, en tot mijn verbazing ging dat wel aardig. Paard liep fijn :) morgen privé les!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:59

Vanmorgen op de flexchair gezeten. Iedere keer maakt ze het moeilijker. Vandaag onder iedere voet een bal. Mijn God wat een pijn in heupen en billen...
Maar ik wordt er steeds beter in! Had in een week veel progressie gemaakt.
Vanavond duo les met instructrice en flexchairtrainster. Spannend.

31/5 ga ik verhuizen van stal. Zou eerst in ochtend jureren maar dat heb ik overgegeven aan vriendin.
Kan ik mooi de dag aan verhuizen besteden.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 14:08

Dat is fijn geregeld dan idd Vonneke.

Wat houdt het eigenlijk precies in zo'n flexchair?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 14:26

Romp stabiliteit, de invloed van je zit op je paard etc.

Moet je maar eens opzoeken.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 21:39

Tess groot gelijk dat je eerst gaat uitzieken..
Ik start zaterdag :)

Vonneke mooi dat de bijscholing intressant was!

kelly fijn dat je clubles lekker ging. succes morgen met de priveles

Vonneke ben benieuwd hoe je les met flexchairtrainster erbij was.
Wel leuk dat je flexchair test steeds moeilijker word

Flexchair zit je op een soort flexibele kruk en moet je allerlei schema's, of nouwja bepaalde figuren (oa lijntje over de lengte en over dwars, rondje, 8-tje horizontaal en verticaal) en dan binnen een bepaalde lijn blijven, dat kun je dan weer zien op een laptop. je hebt groen, geel en rode lijn en je moet binnen groen blijven en dan in een bepaalde tijd zo vaak mogelijk van a naar b.
nu zul je nog niet veel wijzer zijn haha.

Erg fijne priveles gehad vanavond. Moest haar van achteren activeren met zweepje, was ze in het begin niet mee eens en flink bokken, en dan kan ze hooog haha. Toen ze het eenmaal accepteerde en de juiste reactie gaf liep ze echt heerlijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:11

Zo werkt de flexchair ongeveer Melissa.
Je moet idd ongeveer binnen de lijnen blijven. Maar dat is niet het belangrijkste. Het belangrijkste in de manier waarop je dat doet. De techniek die je gebruikt.

Het was gisteren super super leerzaam. Hier heb ik echt veel aan gehad!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 16:49

ik ben me bed uit *\o/*
gaat al stukken beter,
even bij paardjes wezen kijken nu lekker warm in bad,
en zo kijken wanneer ik ga starten :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:16

Wat fijn Tess!

Succes met wedstrijd uitzoeken.

Ik ga 1 juni pas weer, selectie. Heb ik mooi even de tijd om uit te zoeken wat ik in hemelsnaam met mijn haar moet gaan doen _O- Heb er vandaag letterlijk een halve meter af laten knippen (48 cm om precies te zijn...) en kan maar nét een soort staartje maken.

Dus bij de drogist maar even zo'n mini donut halen en kijken of ik daar wat mee kan knutselen dat het toch nog een knotje lijkt hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:27

Foto Michelle!!

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:59

Wat grappig Michelle, ik heb er vandaag 32 cm af laten knippen en kan het ook nog net in een staartje krijgen.

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:02

Ja Michelle daar willen we natuurlijk een foto van zien.

Zat trouwens even in je profiel te spieken. Wat heb je daar een mooi stuk over je moeder er in staan.

Mijn moeder is in november overleden aan een hersentumor. Ik herken heel veel in jou speeche. Moet ook zeggen dat ik het niet met droge ogen heb kunnen lezen

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:09

Leonie_M schreef:
Ja Michelle daar willen we natuurlijk een foto van zien.

Zat trouwens even in je profiel te spieken. Wat heb je daar een mooi stuk over je moeder er in staan.

Mijn moeder is in november overleden aan een hersentumor. Ik herken heel veel in jou speeche. Moet ook zeggen dat ik het niet met droge ogen heb kunnen lezen

Ik kan het ook nog steeds niet met droge ogen lezen. As zaterdag is het alweer 4 jaar geleden.
Voor jou ook heel heftig nu dus deze periode. Is je moeder lang ziek geweest?

Heb het even gekopieerd uit een ander topic en even ter vergelijking, afgelopen kerst zag mijn haar er zo uit (en nu dus alweer dik 4cm langer...) maar kon er niets meer mee eigenlijk, had het altijd in een knoedel, vlecht etc. Als ik het dus zoals op deze foto's wilde hebben dan ging er een halve fles lak en mousse in en al vrij snel zakte al het volume eruit. Heb het eerder zo kort als nu gehad dus ik wist dat het me zou staan. Zei al maanden dat het er een keer af zou gaan, maar was er nog niet klaar voor. 5 weken geleden wel, toen de kapper gebeld en nu geweest. Wilde het eigenlijk eerst wat langer, maar in de afgelopen 1.5 week voelde het steeds meer dat ik het korter moest doen. En nu dus helemaal blij!

Afbeelding

Afbeelding

Nou ladies, here goes!

De schaar erin!!!

Afbeelding

Totaal eraf:
Afbeelding

Afbeelding

De achterkant
Afbeelding

De zijkant...
Afbeelding

En.....

Dan...

Tatatatataaaaaaaaa

Afbeelding

Afbeelding

Ben er echt happy mee!! Ben wel erg benieuwd naar alle reacties. Ga denk ik nog niets op fb zetten, lekker even een shockeffect doen als mensen me voor het eerst zien _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:10

Leuk!!!! Maar daar krijg je echt geen donut in hihi

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:28

nee vrees het ook :)

Maar bij de Etos/Kruidvat heb ik ook van die mini donutjes gezien. Dat zou misschien wel net gaan. Al zit het er maar voor de vorm _O- paar knotspeldjes erin en netje erom een haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:29

Gewoon klein staartje minstens zo mooi denk ik.

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:35

Staat je echt erg mooi!!!

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:29

Michelle77 schreef:
Ik kan het ook nog steeds niet met droge ogen lezen. As zaterdag is het alweer 4 jaar geleden.
Voor jou ook heel heftig nu dus deze periode. Is je moeder lang ziek geweest?

Ja het is een lastige periode, maar volgens mij blijft het moeilijk. Ook al hoop ik dat het met de tijd wat minder intens wordt.

Ze heeft het precies 11 maanden vol gehouden. Maar in je haar iedere x een stapje terug zag doen. En ondanks alles bleef ze zo positief en probeerden ze van alles te genieten.

Maar wat is je haar gaaf geworden zeg. Ook al vond ik je lange haar ook wel heel mooi. Maar ik snap dat het zwaar onhandig is.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:15

Mijn mams 10 mnd. Ook snel bij jullie dus. Was t meteen al "hopeloos"? Bij ons werd er in juli een tumor gevonden van 6cm in de longen. In augustus was die 12 cm. Ze was heel sterk maar dit was een oneerlijke strijd.

Het blijft altijd moeilijk maar het is wel waar, het wordt makkelijker. Ik ben zelf een half jaar later thuis komen te zitten met een burn out/depressie/overspannenheid hoe je het ook wilt noemen. Na een half jaar thuis langzaam opgebouwd en in totaal wegens de zomer vakantie na 10 mannen weer gaan werken voor de klas. Pas in de loop van dat jaar dus bijna 2 jaar na dato kom ik zeggen dat het goed ging met me.

En nu gaat het nog steeds goed. Kan echt nog moeilijker momenten hebben maar dat blijft. Het heeft bij mij echt wel dik en jaar geduurd voordat de ergste scherpe kantjes Eraf waren. Maar ook dat is bij ieder anders. Bij de 1 is dat al eerder.

Het zijn gewoon oneerlijke dingen om zonder een ouder te moeten, zeker op jonge leeftijd.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:32

Altijd een moeilijk onderwerp mijn moeder heeft borst kanker gehad ze is net genezen, nu heeft mijn oma een hersentumor ..
echt vreselijk..

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:50

We hadden kunnen weten dat het hopeloos was. Ze had een graad 4 tumor. Maar de artsen waren in het begin zo positief omdat ze hem heel mooi weg hadden kunnen halen. Dus we slingerde heen en weer tussen hoop en vrees. 2 maanden voor haar overlijden kregen we nog te horen dat de tumor geslonken was, wat achteraf helaas niet zo bleek te zijn.

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:53

Sterkte TessJazz, gelukkig wordt de genezingskans bij borstkanker wel steeds groter. Mijn moeder is daar ook van genezen. Maar helaas had zij 2x pech

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:55

Dat vond ik sowieso zo vreselijk. Het is echt een achtbaan van emoties. Ene keer goed nieuws andere keer wordt al je hoop weer de vind ik geboord. Dan weer positief. Etc.

Sterkte idd Tess!

Laten jullie je ook genetisch testen op het BRCA1 gen voor erfelijke borst en eierstok kanker?