Wat raar van dat losrijden in de sneeuw zeg
Vind ik eigenlijk echt niet kunnen, als je paard goed fit is ga je zo met zijn tweeen onderuit! Dat lijkt me opzoeken van ongelukken. en superstom dat je nu voor de B erop staat, maar zou inderdaad gewoon gaan als je deze week wel fijn hebt kunnen trainen. Een keer hoge punten rijden is ook leuk! En wat grappig dat Oliver zo slim is joh! Dat ze dat al zo snel doorhebben he, ook al komt zo iemand niet elke week ofzo.
pff Ester, dat is het mindere puntje van een jurysport he.. zo'n fijn gevoel en dan geen punten rijden. Maar wel fijn dat het trailerladen goed ging!
Mistimabo (ben even je hele naam kwijt
) Leuk dat je weer een keer langskomt in het topic! Gaaf van je nieuwe paard zeg! Ze komt echt pikzwart over, heel leuk. Hopelijk verloopt het zadelmak maken gemakkelijk. Over het foto's toevoegen, weet niet of je al geholpen bent, maar bij mij staat onderaan altijd een knopje voeg foto's toe en dan kan je ze gewoon uploaden vanaf je mobiel of laptop!Pfoe gelukkig Fleur dat ze de boom van je zadel aan kunnen passen, als je zoiets duurs koopt wil je inderdaad niet dat het lelijk is.. het oog wil ook wat, vooral op wedstrijd haha! Ik herken precies wat je zegt over lang en laag! Iedereen jubelt er altijd over dat dat zo belangrijk is maar teveel werkt bij En Amour ook averechts. Ik denk dat Bu en mourie wat dat betreft hetzelfde soort paarden zijn, worden graag lang en op de voorhand. En ik merk ook dat ze meer gebaat is bij het kleine stukjes lang en laag dan wanneer het te vaak wordt. Wel fijn dat je het korter pakken in de les weer fijn hebt kunnen krijgen.
En wat enorm schattig van Bu en het katje
Balen Anne dat je niet mag rijden.. Hoe gaat het rijden met je instructrice nu? Het lijkt me inderdaad verstandig even naar je paard te laten kijken. Ik gooi normaal niet altijd alles gelijk op problemen lichamelijk maar het kan best zijn dat ze ergens vast zit als ik dit verhaal zo hoor. Nu je zelf toch niet kan rijden is ook wel een goede tijd voor een behandeling haha, moeten ze vaak zelf ook even rust daarna.
hmm zulke wedstrijden heb je wel eens he marjolein, dat het gewoon echt niet wil, toch gefeliciteerd met je winstpunten! Het is inderdaad maar net wat de jury wil zien. Wat een enorm gave merrie heb je daar zeg
Ben erg benieuwd naar het veulen! Maak je er ook een volgtopic van? (of heb je die al) Anders hoop ik dat je ons hier op de hoogte houd!Vind de fokkerij zelf altijd heel interessant en wil ooit nog eens een veulen fokken maar heb er nu de mogelijkheden nog niet voor.
Gefeliciteerd met je winstpunten Setteli! Jammer van de foutjes maar dan weet je wel dat er ruimte voor verbetering zit! Leuk dat je een les hebt gewonnen, een andere visie is inderdaad altijd weer leerzaam. Zelfs als die visie je niet bevalt haha, dan weet je hoe je het niet wil doen.
Ik heb zelf ook mijn wedstrijd dit weekend afgemeld. Bak is zwaar bevroren en heb wel een keer op de manege gereden maar daar was ze zo enorm gespannen dat ik het gewoon niet zie zitten om op wedstrijd te gaan.. Ben niet zo'n lefgozer en dus al helemaal niet als ze bijna niet uit dr stal komt en ik op vreemd terrein moet rijden haha, volgende keer beter.
Wel gekozen voor de regiokampioenschappen ipv mn l1 debuut, die zijn 21 februari. De Nederlandse lijkt me enorm sterk dat we daarvoor geselecteerd worden dus dan staat daarna gelijk wel mijn debuut op de planning.
Voor de leuk nog een foto van de kringkampioenschappen;
En gaaf om de regionale te rijden, volgens mij moet die L1 daarna echt makkelijk lukken! En dat lang op de voorhand heeft Bu ook heel erg volgens mij zijn ze daarin inderdaad behoorlijk hetzelfde, m'n instructrice omschreef het vandaag heel mooi, ze onderhoudt zichzelf niet. Staat daar ook een pony gestald die weinig doet momenteel, maar wel gewoon altijd fijn loopt, dat heeft Bu gewoon niet.
Wat stom van je wedstrijd, heb je er toch een soort van naartoe gewerkt.. Haha leuke kriebelmevrouw
Hihi 't is wel een karaktertje he, voor zover ik je verhalen lees? En een keer wat anders je B proef rijden is inderdaad een goede oefening, wellicht gaat het wel veel beter, en weet je dat je in het L ook meer zo moet rijden 

Verder de proeven geoefend, in galop van hand veranderen op de korte diagonaal was nog even lastig, kost toch aardig wat kracht, en ondanks dat ze bizar veel ontwikkeld is afgelopen week was dit even iets teveel gevraagd, dat vertelde ze me heel subtiel met een enorme bok
Kortom, nog niet alles gaat top, maar de proeven die we nu oefenden waren allebei zeker winstwaardig dus ik heb er best vertrouwen in. Ze eindigde ook weer helemaal zoals ik d'r altijd wil hebben, enorm fanatiek, zelfs bij het inzetten van een volte dacht ze "ik ga al hoor", in de hoop dat we de diagonaal op gingen voor middendraf (hoezo wishful thinking, ik gaf toch echt de hulp voor een volte
), 't was natuurlijk niet helemaal de bedoeling, maar dat enthousiasme is heerlijk, heb liever zo'n blije stuiterbal dan dat zure flegmatieke hoe ze een paar weken geleden was.
, ja ik hoop het ook maar we gaan het volgende week zien dus ik ben benieuwd !
...
Ah vandaar, begrijpelijk dat je dan zonder handschoenen start
Hopelijk zijn de wegen morgen wel te doen, hier was het laatste dagen prima, maar vanochtend was het echt verschrikkelijk.

. Hier is het gelukkig te doen, maar het word vanavond wel flink koud. Gelukkig worden hier de wedstrijden vaak afgelast als het glad is.
Klinkt als een mooi doel! Heb je alweer wedstrijden opgegeven? Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe proeven, ik heb voor mezelf als doel eind van 2016 L2 startgerechtigd. Oliver heeft ervaring tot M1, maar er moet nog een hoop gebeuren willen we dat aankunnen. Ik heb zelf ook nooit wedstrijden gereden en dit is mijn eerste eigen paard, dus het is nog een beetje nieuw.