Wat raar van dat losrijden in de sneeuw zeg

En wat grappig dat Oliver zo slim is joh! Dat ze dat al zo snel doorhebben he, ook al komt zo iemand niet elke week ofzo.
pff Ester, dat is het mindere puntje van een jurysport he.. zo'n fijn gevoel en dan geen punten rijden. Maar wel fijn dat het trailerladen goed ging!
Mistimabo (ben even je hele naam kwijt

Pfoe gelukkig Fleur dat ze de boom van je zadel aan kunnen passen, als je zoiets duurs koopt wil je inderdaad niet dat het lelijk is.. het oog wil ook wat, vooral op wedstrijd haha! Ik herken precies wat je zegt over lang en laag! Iedereen jubelt er altijd over dat dat zo belangrijk is maar teveel werkt bij En Amour ook averechts. Ik denk dat Bu en mourie wat dat betreft hetzelfde soort paarden zijn, worden graag lang en op de voorhand. En ik merk ook dat ze meer gebaat is bij het kleine stukjes lang en laag dan wanneer het te vaak wordt. Wel fijn dat je het korter pakken in de les weer fijn hebt kunnen krijgen.
En wat enorm schattig van Bu en het katje

Balen Anne dat je niet mag rijden.. Hoe gaat het rijden met je instructrice nu? Het lijkt me inderdaad verstandig even naar je paard te laten kijken. Ik gooi normaal niet altijd alles gelijk op problemen lichamelijk maar het kan best zijn dat ze ergens vast zit als ik dit verhaal zo hoor. Nu je zelf toch niet kan rijden is ook wel een goede tijd voor een behandeling haha, moeten ze vaak zelf ook even rust daarna.
hmm zulke wedstrijden heb je wel eens he marjolein, dat het gewoon echt niet wil, toch gefeliciteerd met je winstpunten! Het is inderdaad maar net wat de jury wil zien. Wat een enorm gave merrie heb je daar zeg

Vind de fokkerij zelf altijd heel interessant en wil ooit nog eens een veulen fokken maar heb er nu de mogelijkheden nog niet voor.
Gefeliciteerd met je winstpunten Setteli! Jammer van de foutjes maar dan weet je wel dat er ruimte voor verbetering zit! Leuk dat je een les hebt gewonnen, een andere visie is inderdaad altijd weer leerzaam. Zelfs als die visie je niet bevalt haha, dan weet je hoe je het niet wil doen.
Ik heb zelf ook mijn wedstrijd dit weekend afgemeld. Bak is zwaar bevroren en heb wel een keer op de manege gereden maar daar was ze zo enorm gespannen dat ik het gewoon niet zie zitten om op wedstrijd te gaan.. Ben niet zo'n lefgozer en dus al helemaal niet als ze bijna niet uit dr stal komt en ik op vreemd terrein moet rijden haha, volgende keer beter.
Wel gekozen voor de regiokampioenschappen ipv mn l1 debuut, die zijn 21 februari. De Nederlandse lijkt me enorm sterk dat we daarvoor geselecteerd worden dus dan staat daarna gelijk wel mijn debuut op de planning.
Voor de leuk nog een foto van de kringkampioenschappen;