Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mikk schreef:Sjolvir schreef:Hadden ze geen toestemming moeten geven, is hun eigen fout.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten en ook naar pony combinaties kijken.
Jullie zijn zo brutaal daarvoor een mail naar hun te sturen.. je weet vanjezelf al dat je geen kans maakt.. en toch ga je daar een rondje rijden.. Ik snap dat echt niet!
Er zijn GENOEG paarden kleiner dan 1.60m die op topniveau meedraaien! Hanne52 schreef:Ga toch allemaal zo gauw mogelijk eens bij een selectie dag kijken, dan weet je hoe het eraantoe gaat. Ik ben er vorige week geweest en heb de M de Z en het ZZ zwaar gezien. En het niveau lag erg hoog. In het Z is een fantastische combinatie doorgegaan en een tweede Z combinatie ging ook door, terwijl er maar 1 door zou gaan omdat zij daar ook potentie in zagen. In dezelfde groep reed ook een ZZ zwaar combinatie mee, die daar meegerekend werd omdat ze alleen inhaar klasse was. Ook zij ging door als ZZ zwaar combinatie en zij kreeg een ontzettend positief commentaar.
Ik denk dat een bezoekje aan de selectie en misschien een gesprekje met de mensen in de stand van Macrider alles duidelijk zal kunnen maken
Ik vond het niveau ook erg hoor wat ik op de filmpjes heb gezien, en daarom ook niet meer zeker of ik er aan mee wil/gaan doen. Hoewel het voor de ervaring nooit kwaad kan. Er is vh weekend hier 1 in de buurt, misschien kan ik eens kijken idd.
madelief88 schreef:Er lopen volgens mij ook een aantal haflingers/fjorden etc mee in de suptop?
Ben niet zo thuis in dat wereldje maar een korte google geeft al enige resultaten:
En Fjord Guus (die is volgens mij ook hier op bokt actief) en een haflinger Merlin heb ik al meteen als eerste resultaten.

madelief88 schreef:Er lopen volgens mij ook een aantal haflingers/fjorden etc mee in de suptop?
Ben niet zo thuis in dat wereldje maar een korte google geeft al enige resultaten:
En Fjord Guus (die is volgens mij ook hier op bokt actief) en een haflinger Merlin heb ik al meteen als eerste resultaten.
En Mikkk, waar leg je dus de grens, dat is het lastige. Want ik heb dus een PRE van 1.51m, en jij zegt jaaaa een PRE, dus dat beschouw je wel weer als paard. I'm confused, en de organisatoren klaarblijkelijk ook
FriesWytske schreef:@ Mikk en Hanne52 Vinden jullie het soms leuk om hier steeds de sfeer te verpesten. Ga a.u.b. in een ander topic zitten te zeuren. In plaats van hier steeds te gaan zitten stangen. En wat maakt het nu uit. Het plezier hoort voorop te staan. Ook op wedstrijden. Anders kun je namelijk nooit goed presteren. Tenminste ik niet.
Mikk schreef:FriesWytske schreef:@ Mikk en Hanne52 Vinden jullie het soms leuk om hier steeds de sfeer te verpesten. Ga a.u.b. in een ander topic zitten te zeuren. In plaats van hier steeds te gaan zitten stangen. En wat maakt het nu uit. Het plezier hoort voorop te staan. Ook op wedstrijden. Anders kun je namelijk nooit goed presteren. Tenminste ik niet.
Wij doen hier denk ik niets verkeerd.. Hanne52 schreef een verslag over die selectie dag. Dat is toch wat we wilden?? En je mag je mening hier toch geven!! Ik vind dat sommige mensen hier gwn echt overdrijven!
En ik weet niet wat jij stangen vind!
maar zo was het dus ook weer niet bedoeld