Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:15

Weet iemand hoe je de wedstrijdkalender kan bekijken zonder silverlight te installeren?
Ik kan dat op het werk niet installeren en de aaifoon werkt het ook niet op....

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:27

Zooist schreef:
Weet iemand hoe je de wedstrijdkalender kan bekijken zonder silverlight te installeren?
Ik kan dat op het werk niet installeren en de aaifoon werkt het ook niet op....

Nee geen idee... KNHS heeft ook nog niet op mijn vragen gereageerd.

Miesjaa_vifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:06

ik heb ook maar is een mailtje gestuurd naar de KNHS.
heb vorige jaar nov/dec een set van 16 binnen gekregen.
maar niet veel kunnen starten vanwege een blessure.
heb er nu nog 12 over. wat niet gaat lukken om die op te maken voor het eind van het jaar omdat ik nu langzaam aan weer ben begonnen met 1 proef te starten.

maar zag al meerdere keren voorbij komen dat je alleen je geld terug krijg als je na 1 juli 2011 een nieuwe set besteld hebt??
of heb ik dit verkeerd.

maar even afwachten wat ik terug krijg voor mailtje.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:07

Je hebt net als vele gewoon pech miesjaa_vifa. Als je voor 1 juli je coupons hebt besteld krijg je geen geld terug!

Miesjaa_vifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:13

ja helaas.
net even wat terug zitten lezen in dit topic..
en las het van veel mensen.

behoorlijk minpunt van de KNHS.
alles zo radicaal te veranderen en in zo'n korte tijd het kenbaar te maken.
jammer dat ze vele niet tegemoet komen.!

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:49

Chefke schreef:
Ik heb een aantal maanden terug een paard afgemeld, maar niks van gehoord en er is ook geen verandering bij mijnknhs.nl, weet iemand hier iets van?
En ik ben aan het twijfelen of ik 1 van mijn andere paarden door zal starten, dus mijn idee was om hem af te melden mocht het dan beter gaan kan ik hem altijd weer aanmelden. Maar kost dan meer? of duurt dat lang?

Weer aanmelden kost 5 euro.
Ik heb gebeld omdat ik ook zat te twijfelen.
Ik kreeg wel direct een mail na het afmelden, denk dat het bij jou niet goed is gegaan.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:38

SparklingApp schreef:

O ja joh? Misschien heb ik dat vorig jaar ook wel betaald dan, maar er staat me niets van bij... Volgens mij kost het me komend jaar niets extra's, omdat ik van vereniging verander. Tis dus niet echt zo dat ik mn startkaart afgemeld heb, heb m laten omzetten. We zullen het zien als we de rekening krijgen :P

pino33

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 08:55

ponyparadijs schreef:
Je hebt net als vele gewoon pech miesjaa_vifa. Als je voor 1 juli je coupons hebt besteld krijg je geen geld terug!

Ik stuur alles terug wat er nog in huis is (en dat is veel) ook incomplete sets. Als iedereen dat doet dan hebben ze iets te doen op 2 januari en zullen ze niet gauw vergeten dat ze de coupons hebben afgeschaft :D

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 09:08

Loetie84 schreef:
SparklingApp schreef:

O ja joh? Misschien heb ik dat vorig jaar ook wel betaald dan, maar er staat me niets van bij... Volgens mij kost het me komend jaar niets extra's, omdat ik van vereniging verander. Tis dus niet echt zo dat ik mn startkaart afgemeld heb, heb m laten omzetten. We zullen het zien als we de rekening krijgen :P

Omdat ik niet wist wat het zou kosten (startpas) en we ons bij onze vereniging voor 1 november af moesten melden wat betreft startkaart(/pas) heb ik hier naar geïnformeerd bij onze club omdat ik er over na zat te denken om hem maar af te melden tot de kosten bekend waren. Mij is verteld dat het niks extra 's kost. Zou ook te gek zijn, al je gegevens zijn bekend en het is 1 druk op de knop (wat je zelf ook nog eens kunt doen toch?) en dan is alles weer geactiveerd.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 09:49

Nee je kunt het niet zelf doen. Opnieuw aanmelden gaat via de mail.
Misschien geldt die 5 euro voor af en aanmelden tussendoor in het seizoen? (zeg maar, als je je startkaart pauzeert?) Ik heb twee jaar geleden netjes in november per 1-1 afgemeld en ben halverwege het jaar toch maar weer gaan starten (tja, het begint dan toch soms weer te kriebelen he :P ) Moest voor dat halve jaar gewoon de volle mep betalen dus zou inderdaad een beetje raar zijn als daar dan nog 5 euro extra bij kwam.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 10:05

Hmm ik meende dat ze het daar laatst tijdens de bestuursvergadering over hadden, dat je nu zelf je startkaart aan- en af kunt melden. Of misschien is dit voor in de toekomst de bedoeling dan? Ik weet wel dat leden zich zelf bij de KNHS af kunnen melden op de een of andere manier. Heb nu al een paar keer mee gemaakt dat ik iemand af wil melden en dat dit al is gedaan. Of ze hebben natuurlijk zelf contact gehad met de KNHS, dat weet ik niet ...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 10:32

Het aanmelden van een nieuwe startkaart kan je gewoon zelf doen via mijnknhs.nl
Het afmelden van welke startkaart dan ook kan ook via mijnknhs.nl
Het aanmelden van een 'oude' startkaart kan alleen via mail.
Maar dat kan je als ruiter natuurlijk ook zelf doen met een mailtje naar de KNHS

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 10:35

ponyparadijs schreef:
Het aanmelden van een nieuwe startkaart kan je gewoon zelf doen via mijnknhs.nl
Het afmelden van welke startkaart dan ook kan ook via mijnknhs.nl
Het aanmelden van een 'oude' startkaart kan alleen via mail.
Maar dat kan je als ruiter natuurlijk ook zelf doen met een mailtje naar de KNHS

Bedankt voor je uitleg! De startkaarten hou ik mij binnen de vereniging verder niet mee bezig dus daar ben ik niet echt bekend mee ;)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 10:41

Zo leren we allemaal wat van elkaar!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:07

Ik heb nog maar 2 dressuur coupons....beetje jammer, want ik wilde in december best nog een keer meer starten, omdat ik veel vrij ben, maar om daar nou weer 6 voor te moeten betalen.... :( denk dat ik 3 wedstrijden erbij ook niet meer ga redden..... :D das weer een beetje teveel van het goede.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:11

bianca1980 schreef:
Ik heb nog maar 2 dressuur coupons....beetje jammer, want ik wilde in december best nog een keer meer starten, omdat ik veel vrij ben, maar om daar nou weer 6 voor te moeten betalen.... :( denk dat ik 3 wedstrijden erbij ook niet meer ga redden..... :D das weer een beetje teveel van het goede.

Luxe probleem?? ;)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:15

Ach, ik blijf met 16 coupons van voor 1 juli zitten. Zo hebben we allemaal wat. :D Als ik zie hoe grote pakketten sommige anderen overhouden die ze niet kunnen terugsturen, valt het bij mij nog alles mee.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:29

Inderdaad een luxe probleem.. :D , normaliter zou je nu een stapel bij bestellen, maar ja....dat gaat nu niet meer, wat je overhoud is afval.
Ik heb van springen iets van 40 coupons, dat ging niet zo hard dit jaar door de SGW's die ik alleen gereden heb.

Nog maar ff denken wat ik ga doen.....weet ook niet hoe snel de kNHS die laatste 6 verstuurt.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:31

Wat doe je dan moeilijk bianca1980? Gewoon gaan springen in plaats van dressuren :P haha!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 19:19

Loetie84 schreef:
Wat doe je dan moeilijk bianca1980? Gewoon gaan springen in plaats van dressuren :P haha!

hahaha.... :D ja inderdaad zo zou je het kunnen zeggen.. _/-\o_ , maar heb al genoeg winstpunten in de B springen en de L gaat nog niet echt top, dus wil eerst weer even wat meer thuis trainen zodat hij in het L ook lekker loopt en ik wil wel :o graag mijn puntjes halen voor het Z dressuur... ;) met springen heb ik zowieso al geen punten meer nodig...dus vandaar dat de prio nu wat meer op dressuur ligt... ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 19:26

Ik snap je punt echter wel hoor. Ik start ook nog een wedstrijd maar 1 proefje omdat mijn coupons op zijn. Normaal zou ik 2 proeven starten, maar ik ga niet voor 1 wedstrijdje 6 coupons bestellen... Succes met dat laatste puntje dan nog :)

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 19:54

Ik doe precies hetzelfde. Heb de 18e selectie waar 1 coupon voor nodig was en ga dus dit weekend 1 proefje starten dicht bij huis om toch nog even te oefenen, en mijn coupons opmaken.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 17:18

Op de wedstrijdkalender van de KNHS staat wel de sluitingsdatum van het inschrijven, maar niet de start van de inschrijvingsdatum, ik kan het ook niet altijd op startlijsten.nl vinden. Meestal begint de inschrijvingsdatum toch ongeveer een maand voor de sluitingsdatum?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 17:24

Het is per vereniging weer verschillend. ik ( wedstrijdsecretariaat) vond het ook heel storend en had de KNHS er over benaderd omdat ik nu al inschrijvingen kreeg voor feb!
Knhs gaf toe dat dit niet heel handig is en dat het allemaal verwerkt ging worden, wanneer zoiets af was kon ze mij geen antwoord op geven( natuurlijk niet, knhs he ! )
Ze had mij aangeraden om bij het kopje opmerkingen dit te noteren, dan was het wel zichtbaar voor de ruiters..

Weer extra verwarring dus *zucht*

annemieke01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 17:45

Komt een startkaart voor in de plaats.
Je kan dan alleen nog via internet inschrijven.
De kaart kost ong. 75,-- euro en je kan onbeperkt starten