Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chefke schreef:Ik heb een aantal maanden terug een paard afgemeld, maar niks van gehoord en er is ook geen verandering bij mijnknhs.nl, weet iemand hier iets van?
En ik ben aan het twijfelen of ik 1 van mijn andere paarden door zal starten, dus mijn idee was om hem af te melden mocht het dan beter gaan kan ik hem altijd weer aanmelden. Maar kost dan meer? of duurt dat lang?
SparklingApp schreef:Weer aanmelden kost 5 euro.
ponyparadijs schreef:Je hebt net als vele gewoon pech miesjaa_vifa. Als je voor 1 juli je coupons hebt besteld krijg je geen geld terug!
Loetie84 schreef:SparklingApp schreef:Weer aanmelden kost 5 euro.
O ja joh? Misschien heb ik dat vorig jaar ook wel betaald dan, maar er staat me niets van bij... Volgens mij kost het me komend jaar niets extra's, omdat ik van vereniging verander. Tis dus niet echt zo dat ik mn startkaart afgemeld heb, heb m laten omzetten. We zullen het zien als we de rekening krijgen
ponyparadijs schreef:Het aanmelden van een nieuwe startkaart kan je gewoon zelf doen via mijnknhs.nl
Het afmelden van welke startkaart dan ook kan ook via mijnknhs.nl
Het aanmelden van een 'oude' startkaart kan alleen via mail.
Maar dat kan je als ruiter natuurlijk ook zelf doen met een mailtje naar de KNHS
bianca1980 schreef:Ik heb nog maar 2 dressuur coupons....beetje jammer, want ik wilde in december best nog een keer meer starten, omdat ik veel vrij ben, maar om daar nou weer 6 voor te moeten betalen....denk dat ik 3 wedstrijden erbij ook niet meer ga redden.....
das weer een beetje teveel van het goede.
Loetie84 schreef:Wat doe je dan moeilijk bianca1980? Gewoon gaan springen in plaats van dressurenhaha!