Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:Je hoeft ze niet eens te lamineren, je kunt ze ook gewoon in plastic hoezen stoppen en in een multomap doen, scheelt je weer een middag.
kleinvosje schreef:kleinvosje schreef:Volgens mij bezorgt Sandd hier pas aan het einde van de middag, maar goed, ik ben nog niet zo erg dat ik op de deurmat posteer...
Scum schreef:Ik heb hem ook binnen, in de folie.
Edit; ik heb hem net door gekeken maar er staan dus helemaal geen 20/40 proeven meer in voor de Z. Ik had toch echt gedacht dat ze wel in de boekjes zouden staan maar dat ze het op hun website vergeten waren.
Er is toch gecommuniceerd dat je die proeven gewoon mag blijven rijden (voor spek en bonen)? Waar staan ze dan????
Vind het echt schandalig hoe dit doorgevoerd is
Dressuurgek schreef:Scum schreef:Ik heb hem ook binnen, in de folie.
Edit; ik heb hem net door gekeken maar er staan dus helemaal geen 20/40 proeven meer in voor de Z. Ik had toch echt gedacht dat ze wel in de boekjes zouden staan maar dat ze het op hun website vergeten waren.
Er is toch gecommuniceerd dat je die proeven gewoon mag blijven rijden (voor spek en bonen)? Waar staan ze dan????
Vind het echt schandalig hoe dit doorgevoerd is
Echt?! wat een #$%#$^. Eerst zeggen dat de proeven wel gemaakt worden maar vervolgens toch weer niet, die regel wordt er nu dus gewoon letterlijk doorheen geduwd om het mom van 'als er geen proeven zijn dan kan er ook niet gereden worden dus kunnen we de regel niet terug draaien, jammer Z-ruiters zoek t maar uit'