Ik snap niet helemaal dat dat niet door de KNHS zelf ingevuld wordt dmv het combinatienummer via de startlijst, net zoals op een normale wedstrijd? Of is dat dus heel ingewikkeld om te regelen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:De naam van mijn paard verstaan ze wel goed, maar mijn eigen achternaam staat op beide protocollen verkeerd
Ik snap niet helemaal dat dat niet door de KNHS zelf ingevuld wordt dmv het combinatienummer via de startlijst, net zoals op een normale wedstrijd? Of is dat dus heel ingewikkeld om te regelen?
MarleenM schreef:mcjv schreef:Het leek er inderdaad wel op. Van Gaiya naar Kaya en qua uitspraak klopten mijn naam en achternaam ook wel. Geinig hoe ze deze variatie ervan heeft gemaakt
Hebben wij toevallig dezelfde jury gehad? Mijn paard heet Wagner van de flevo alm en die is ook omgetoverd tot Kaya
Caritas schreef:bliksemflits schreef:De naam van mijn paard verstaan ze wel goed, maar mijn eigen achternaam staat op beide protocollen verkeerd
Maar combinatienummer is toch ook een onderdeel van de titel van het filpmje?
MarleenM schreef:Nou ik heb mijn resultaten ook en heb echt hele slechte punten gekregenCommentaar wat er bij staat klopt wel maar de cijfers vind ik echt erg laag.
Meer verruiming voor de B en is afgestraft met een 5 terwijl hij netjes in de aanleuning blijft maar nog meer moet. Overgang van stap naar draf niet flitsend genoeg een 4. Overgang naar galop onrustig in de overgang maar wel netjes op de hulpen een 5.
Had zelf voor mijn gevoel totaal rond de 175 moeten zitten en zit op 167 punten.. Ben wij blij met het commentaar wat erbij staat.
Maargoed eens kijken hoe die voor vandaag beoordeeld gaan worden.
joyvalentijn schreef:MarleenM schreef:Nou ik heb mijn resultaten ook en heb echt hele slechte punten gekregenCommentaar wat er bij staat klopt wel maar de cijfers vind ik echt erg laag.
Meer verruiming voor de B en is afgestraft met een 5 terwijl hij netjes in de aanleuning blijft maar nog meer moet. Overgang van stap naar draf niet flitsend genoeg een 4. Overgang naar galop onrustig in de overgang maar wel netjes op de hulpen een 5.
Had zelf voor mijn gevoel totaal rond de 175 moeten zitten en zit op 167 punten.. Ben wij blij met het commentaar wat erbij staat.
Ik ga van de week filmen voor ons B debuut... wordt stiekem wel zenuwachtig van jouw verhaal. We zijn in januari en februari een keer BB gestart en hebben daarin prima punten gereden en zelfs 2x 1e van 6 combinaties... maar bij ons is ook nog niet alles voor elkaar hoor, met name de galop is zoals de jury het in de BB noemde onstuimig... maar eh in de B gaat toch vooral om netjes je paard voor te stellen en op de letter rijden? Ik ben benieuwd...
Voor dochter vandaag haar eerste filmpje doorgestuurd, M2 debuut. Benieuwd wanneer ik daar de uitslag van voorbij zie komen. Duurt altijd wel een paar dagen geloof ik hè, als ik het hier zo een beetje doorlas.
Yvank_ schreef:Dat is niet zo hoor. Meeste Duitse paarden bijvoorbeeld hebben geen naam in het paspoort.
PSvanLot schreef:Het gaat in de B vooral om de overgangen en het afwerken van de oefeningen. Maar een paard wat onstuimig is zal niet zo snel 6en scoren.
joyvalentijn schreef:PSvanLot schreef:Het gaat in de B vooral om de overgangen en het afwerken van de oefeningen. Maar een paard wat onstuimig is zal niet zo snel 6en scoren.
Alleen de galop is wat onstuimig, en ik snap dat zessen daarvoor misschien niet haalbaar zijn. Maar idd wat ik dacht, vooral netjes, dus idd niet onstuimig, de oefeningen rijden.
MarleenM schreef:Nou ik heb mijn resultaten ook en heb echt hele slechte punten gekregenCommentaar wat er bij staat klopt wel maar de cijfers vind ik echt erg laag.
Sanet schreef:Een 4 voor een overgang van stap naar draf in de B vind ik wel heftig, tenzij het echt 5 meter kost en heel veel been om het paard naar draf te krijgen.
Maar als het gewoon een simpele doch niet flitsende overgang is, dan vind ik een 4 wel heftig.
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de hogere niveaus, of ze dat dan gaan doen en hoe. Al is het paard waarmee ik zou starten nu toch met zwangerschapsverlof.