Ik ga meestal ook naar de kleinere concoursen. Wij starten weer een keer tijdens het kerstconcour. Daarna even een wedstrijd stop, en ik denk april weer starten..
Succes voor de genen die dit weekend gaan starten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij starten in januari en februari nog, dan denk ik in april pas weer. Nu in december starten we ook niet.
(het enige nadeel is losrijden in 20x20). Ik weet hoe je je voelt, afgelopen zondag was voor ons de eerste keer buitenshuis starten en toen was ik ook zoooo zenuwachtig
(maar nu stiekem ook gewoon weer
) 
)
Ze is ook bang voor spiegels/kantines(met ramen). Zal vast tzt wel makkelijker worden.
) komt wel goed, veel succes en vooral veel plezier gewenst
met losrijden liep ze best wel fijn. Maar in de proef slecht aan mijn (binnen)been, en meermaals bit vast pakken en gewoon haar eigen weg gaan. Dit was compleet nieuw dus ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan
volgende week maar even met mijn instructrice overleggen
Maar gewoon heel karig gepunt. Dingen die netjes gingen een 5.5 zeg maar
Maar Daisy deed het goed en ik heb niet in mn broek geplast. We hadden 191,5 en 194 punten, hoogste wat we tot nu toe gehaald hebben. Blij mee 
nu toch nog 186 en 192, ach... je hoort mij niet klagen
wel leuk dat de protocollen helemaal vol geschreven staan en het allerleukste vind ik de opmerking onderaan: “Heel stoer om met een fjord te starten! Echt leuk!!”
dat is toch gewoon kei leuk om op je protocol te hebben staan?!
je paardje was kei braaf en jullie hebben het hartstikke goed gedaan!
Jury had een slechte dag denk ik, want er stond behalve commentaar niks op het protocol. Normaal krijg je wel een "leuke combinatie, werk hieraan" erbij. Ik durf erom te wedden dat mijn pony niet bepaald gewaardeerd werd door deze jury
Ze kon ook niet echt vriendelijk kijken en heeft ook lekker snauwerig gedaan naar mijn bijrijder.

heb je na afloop met de jury gesproken? Dat had misschien iets opheldering kunnen geven?