is voor mij ook maar 35 minuten rijden. Dus ik stal ze niet maar ben op en neer gereden.De Z letters lijken inderdaad wel op elkaar haha. Maar ik start vrijwel altijd uit mn hoofd dus dat zal ik in het Z ook gewoon doen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
is voor mij ook maar 35 minuten rijden. Dus ik stal ze niet maar ben op en neer gereden.liss schreef:Stoute paarden haha!![]()
Trouwens, iemand ervaring met een Baucher trens?
m'n merrie ging zowat achterstevoren over het hek van de bak naar buiten, ze vond er niks an! Heb er dus een over, hulf uurtje gebruikt
c_alsemgeest schreef:Dat omkijken is ook erg grappig Eclare(denk voor je punten wat minder? of deed hij het echt na het afgroeten?)
Uni deed altijd met aanmelden zijn hoofd het juryhok in steken om te begroeten... of echt plat met zijn hoofd tegen het glas aan de voorkant naar binnen loeren met zijn pret letter hoofd
En 1x heeft die een appel gestolen die een jury voor zich in het hokje op een plankje had staan
.
Ze kon de kur niet eens rijden en mocht de ring weer verlaten
, hij is wel heerlijk los maar heeft de energie opgespaard dus we gingen een paar keer flink hard

Gave foto trouwens.
Ik zou er ook niet voor naar een andere stal gaan, klinkt nu alsof die hindernissen lastig zijn, maar dat is zeker niet zo. Alleen maar fijn als er altijd wat te huppelen staat
daar worden ze lekker los en sterk van en de duinem voor heuveltraining
eigenlijk is dat wel echt een super training bedenk ik me nu. Je kweekt er kracht, conditie en balans mee en ondertussen is het fijn voor tussen hun oren. 

maar het lijkt er inmiddels op dat ik (hopelijk in het voorjaar) Z1 mag starten met mijn kasteel Berend
) en gaan we eigenlijk best makkelijk door de M2 heen.

Dat heeft me wel wat punten gekost. Voltes die niet rond waren en geen 10 meter, naast de AC binnenkomen enzo; lekker dom....

Waar wij momenteel vooral tegenaan lopen is het feit dat hij heel veel moeite heeft met dragen... Het ondertreden van het achterbeen is erg moeilijk waardoor wij vaak op ons protocol hebben staan dat hij meer moet gaan dragen. Doordat hij daar zoveel moeite mee heeft, heeft hij ook veel moeite met vooral de travers.

veel travers ipv schouderbinnenwaarts, wissels vanuit contra. Ik scoor in proef 25 en 26 dan wel weer heel lekker op de oneindige uitgestrekte galop die we moeten laten zien haha.
Die uitgestrekte galop is lekker he?! Alleen de eenvoudige wissel daarna vind ik zelf ook nog wel lastig