Nette punten hoor

Vandaag weer getraind maar kwam bijna met tranen in me ogen van duke af. Hij is zo aan t pubberen.. dat ik eigenlijk met me handen in me haar zit.
Ook 2 x gesteigerd en met 4 benen de lucht in en kei en kei hard gaan en zn hoofd in de lucht..
En draaf je eindelijk beetje normaal pakt ie bit vast gallopeerd ie kei hard weg en daarna kan ik weer even normaal rijden.
En we hebben zondag wedstrijd
Toch blijf ik doorzetten, want ik wil niet dat ze terug in de handel komt.
Gelukkig viel het kwartje na een tijdje en konden we best wel netjes wijken. Nog lang niet wat het hoort te zijn, maar dat is nu ook mijn doel niet. Het gaat mij erom dat ze het been accepteert zonder protest en daarvoor opzij gaat. Dat lukte vandaag dus best goed! Ze was ook netjes voorwaarts op de meeste momenten, dus toch maar even aangedraafd. Gewoon zonder verzet of protest een nette ontspannen overgang! Aan het eind zelfs nog even geprobeerd te wijken in draf en hoewel ze dat echt heel moeilijk vindt (want draf = vaak protest, dus om voor het been in draf = wereld vergaat).. Ze deed het toch een paar keer netjes! Ook het halsstrekken er kort bij gepakt en dus echt super goed kunnen trainen!
Zit je dan aan je bureau, met spierpijn door je hele benen en kont