[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 08:07

Les gisterern ging niet op top, maar ik ben al de hele week wat emotioneel door wat gedoe met mijn vriend en ik zat er wel erg mee, ik krop het allemaal op en daardoor zat ik er in de les ook weer mee wat niet zon goede resultaten leverde :+
Gelukkig heb ik gisterenavond alles opgebiecht aan mijn vriend en is het nu weer opgelost waardoor ik me stukken beter voel. :j
Slechtere ritten zitten er wel altijd tussen zeker? :j

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 08:25

Ahh balen joh! Gelukkig is het opgelost :)
Maar als je ergens mee zit mag je me altijd een PBtje sturen!

Mijn les ging gisteren echt super fijn! Nu weer lekker doortrainen voor de kampioenschappen! Vandaag komen als het goed is de startlijsten erop :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:24

fijn dat je les fijn ging!
Amigo heeft een rustdagje vandaag en morgen gaan we wee trainen :j

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:26

Awh kaat heeeel veel sterkte!
Super aniek!!

Zo weer iets beleeft vandaag. Van pony af gevallen en nu arm heel erg zwaar gekneusd :(.
Ze struikelde of iets of kwam niet goed uit op de hindernis en sprong op zij. Ik kwam op de balken en daar van schrok ze en sprong weer op zij. Ik werd mee getrokken door de spring palen heen. :(. Moet nu om de drie/ vier uur pijnstillers slikken.. Balen!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:32

Oh jeetje... Sterkte ermee!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:59

ah bah hillady wat balen!
heel veel beterschap en starkte meis!

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:01

Auw niet fijn die arm! Hopelijk gaat het snel beter!

Hier wat minder nieuws: dinsdag zette ik Ambi even buiten op de paddock en hij deed even zot, een uurtje later zette ik hem even aan de longe en liep hij niet helemaal correct... Gisteren stond hij even buiten en deed hij weer wat zot dankzij het paard langs hem en helaas vandaag liep hij niet helemaal correct. Hij is pas 3 weken gekeurd en heeft geen dikke pees dus we gaan van een kleine verstuiking uit! Geen erg dus 5 daagjes wat rusten en dan is het wel weer dik in orde! Hij was voor mijn mini-lesje wel ontzettend braaf <3 Ook nog bij mijn lieve oudje langs geweest die zijn pensioen niet erg vind met z'n vriendin <<) En het fijne nieuws dat gekregen dat ik mijn les zaterdag met het jonge paard van mijn lesgeefster mag rijden! Helemaal blij mee want ben al lang verliefd op de knapperd :D

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:34

Naw dankjulliewel <3.
Naar dat hij niet goed loopt :(.. Maar stoer dat je op het paard van je instructrice mag! Succes dan!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 15:46

Ohhh wat balen!
De startlijst voor de brabantse is bekend, ik mag als ena laatste om half 1! Ideaal :D

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:04

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 15:08

Super balen Sanne sterkte ermee!!!

Ook balen van je paard ilbueno!

Mijn vliegtuig heeft dik een uur vertraging, wachten duurt lang.. Pff

Mijn monster is wel super lief geweest deze week hoorde ik :D kan niet wachten om hem weer te zien!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:48

Ah balen van Ambi, Isaline ! Maar dat komt wel goed met een weekje stalrust :j
Fijn dat je ip het paard van je instructrice mag!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:49

Ahh balen Lina! Wel leuk gehad?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:49

Zondag weer wedstrijd :D
Dadelijk eens kijken welk uur :j

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:51

Oeehh succes!

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 20:57

Succes kaat!

Ik ben onderweg naar huis, na bijna twee uur vertraging. Moe maar wel voldaan! Vanavond ook nog maar even bij mijn paardjes kijken :D

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 10:21

Kaat, toevallig LRV-toernooi in Hoegaarden? :)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 10:49

Op vakantie geweest en voor Sep is goed gezorgd :D. Straks een heerlijk ritje met hem en 3 vriendinnen doen, word leuk!!

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:41

aniek_joefy schreef:
Ahh balen joh! Gelukkig is het opgelost :)
Maar als je ergens mee zit mag je me altijd een PBtje sturen!

Mijn les ging gisteren echt super fijn! Nu weer lekker doortrainen voor de kampioenschappen! Vandaag komen als het goed is de startlijsten erop :D

Heeel veel succes!
Ik ben eergister op de friese kampioenschap in het midden geeindigt.
Ik had er veel meer uit kunnen halen maar moet nog veel leren, om met spanning om te gaan en als 1 onderdeel helemaal fout gaat dat de rest nog wel goed kan zijn :')

Gister naar de Divoza geweest, heb deze hele zomer gewerkt en nu heb ik er leuke dingen voor gekocht :)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:58

Gisteren een fantastisch ritje gehad met die 3 vriendinnen. Het was super gezellig maar ik ben er wel afgesprongen toen Sep een noodstop maakte. Het ging zo, het paard wat hier in de kost staat gaat keihard in galop en die ging voorop, maar het paard achter dat paard wilt altijd graag net zo hard. Dus toen riep dat meisje achter het paard voorop STOP en vervolgens deed ze dat maar ging dat paard voorop er gewoon weer in galop vandoor(heb zo'n vermoeden dat dat meisje op het paard voorop dacht dat t wel best was) en Sep ging natuurlijk ook zo hard als de rest dus toen het 2de meisje nog een keer stop riep stopte het paard voorop eindelijk. Maar het tweede paard dacht dat ie eerder thuis moest zijn dus die ging nog effe keihard door. Toen blokkerde het paard voorop de weg waardoor het meisje voor mij keihard remde en toen Sep een noodstop maakte sprong ik er voor mijn eigen veiligheid even af. Ik trilde helemaal en we hebben de rest van de rit gestapt. Pff wat een rit en wat een spierpijn nu xd.

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:50

Dat is wel even spannend seg zo'n buitenrit :(:)

Iris, dat komt wel goed hé! Heb ik ook vaak ;)

Gisteren helemaal blij met de les! G-Force van mijn instructrice is 4,5 en ontzettend braaf :D Heel fijn gereden en zij vond ook dat het goed ging! Was wel even wennen omdat hij nog een beetje onstabiel is & af en toe als protest naar beneden dook maar niet zo fel. Hij liep echt superleuk dus hoop dat ik er nog eens op mag :D Ook fijn complimentjes van toeschouwers gekregen dus helemaal blij :o
Mijn lief oudje op de wei amuseert zich te pletter met zijn liefje en is nog steeds mijn dikke vriendje. Ambi staat lekker in zijn stal waar hij zich braaf rustig houdt. Vanaf maandag weer drie dagen ponystages en dan kan ik gaan kijken hoe hij loopt! Hopelijk beter dan.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:53

Nee mij wedstrijd was in de breugelhoeve in Peer gisteren, Isaline :j
11e van de 24 met 189 punten en de eerste had 210 punten dus ben wel tevreden. Nog een paar stomme foutjes gemaakt maar het ging over het algemeen eigenlijk echt wel nog goed :j
vandaag een piste in woutershof afhuren zodat Amigo al eens kan wennen daar en dan gaan we er donderdag springen :j en volgende week maandag of dinsdag ws nog eens!
en dan woensdag mijn A en B brevet <<)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:54

OneAndOnlyx schreef:
Gisteren een fantastisch ritje gehad met die 3 vriendinnen. Het was super gezellig maar ik ben er wel afgesprongen toen Sep een noodstop maakte. Het ging zo, het paard wat hier in de kost staat gaat keihard in galop en die ging voorop, maar het paard achter dat paard wilt altijd graag net zo hard. Dus toen riep dat meisje achter het paard voorop STOP en vervolgens deed ze dat maar ging dat paard voorop er gewoon weer in galop vandoor(heb zo'n vermoeden dat dat meisje op het paard voorop dacht dat t wel best was) en Sep ging natuurlijk ook zo hard als de rest dus toen het 2de meisje nog een keer stop riep stopte het paard voorop eindelijk. Maar het tweede paard dacht dat ie eerder thuis moest zijn dus die ging nog effe keihard door. Toen blokkerde het paard voorop de weg waardoor het meisje voor mij keihard remde en toen Sep een noodstop maakte sprong ik er voor mijn eigen veiligheid even af. Ik trilde helemaal en we hebben de rest van de rit gestapt. Pff wat een rit en wat een spierpijn nu xd.

maargoed dat dat goed is afgelopen.. volgende keer misschien toch op voorhand juist afspreken wat jullie gaan doen en dat er ook echt moet gestopt worden als dat word gevraagd :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:55

IlBuono schreef:
Dat is wel even spannend seg zo'n buitenrit :(:)

Iris, dat komt wel goed hé! Heb ik ook vaak ;)

Gisteren helemaal blij met de les! G-Force van mijn instructrice is 4,5 en ontzettend braaf :D Heel fijn gereden en zij vond ook dat het goed ging! Was wel even wennen omdat hij nog een beetje onstabiel is & af en toe als protest naar beneden dook maar niet zo fel. Hij liep echt superleuk dus hoop dat ik er nog eens op mag :D Ook fijn complimentjes van toeschouwers gekregen dus helemaal blij :o
Mijn lief oudje op de wei amuseert zich te pletter met zijn liefje en is nog steeds mijn dikke vriendje. Ambi staat lekker in zijn stal waar hij zich braaf rustig houdt. Vanaf maandag weer drie dagen ponystages en dan kan ik gaan kijken hoe hij loopt! Hopelijk beter dan.

Super dat het goed ging met G-force :j wat een grappige naam trouwens :+
Hopelik is Ambi weer snel beter!

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 19:10

Oh leuk Kaat :D Punten liggen niet zo ver uiteen hé dus dan kan je wel wat naar boven opschuiven als het goed blijft gaan! Top *\o/* De piste afhuren is wel een goed idee denk ik maar voor je brevet moet je je echt geen zorgen maken hoor! Ik heb ze ook in 1x gehaald en ik sprong toen zeker helemaal niet zo goed := Later ging dat een stuk beter maar ik had toen nog echt wel goede punten hoor! Gewoon wat aan je houding denken maar zo streng zijn ze echt niet!

Vandaag van half 9 tot 5 weer ponykamp gegeven. Heel leuk want mocht zelf privéles geven aan kindjes die niet in de groepen konden springen. Ambi was wat nukkiger in zijn stal omdat meneer toch zich wat verveelde maar z'n raampje openzetten vond ie leuk genoeg, buiten kijken doet ie graag. Ook het fijne nieuws dat ik morgen weer op G mag :D