Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dan heb ik toch liever sneeuw!
Maar dat je altijd kunt terugvallen op je basis is superfijn! Ben ook wel nieuwsgierig naar een voorbeeldje 

, ben ik erg blij mee. Was niet van een wp uitgegaan. Ze wilde niet goed de hoeken door waardoor ik steeds een beetje mijn aanleuning verloor en dus niet goed uitkwam voor het volgende onderdeel. Maar mooi weer wat stof om verder te trainen.
Zie net je laatste post. Je hebt je punten dus gewoon dik verdiend. Lekker in je zak steken en van genieten.

Dat het dan even wat minder gaat kan gebeuren, voor mij momenteel ook erg herkenbaar haha.

Al snap ik je perfectionisme alsnog hoor, mijn perfectionisme kan mij vooral buiten het paardrijden om enorm in de weg zitten, maar het paardrijden is voor mij vooral hobbymatig en voor mijn plezier, dan komt het perfectionisme vooral voor in de wedstrijdring, waarbij ik dan wel wil presteren, maar verder kan ik het redelijk loslaten. Zolang mijn paard maar lekker in haar vel zit, is dit niet het geval dan kan ik ook redelijk doorslaan in alles te analyseren en alle factoren na te gaan wat nou de reden zou kunnen zijn
Misschien wel een goede opmerking, iemand zei het gisteren tegen me: 'goed genoeg is soms ook gewoon goed'.

Kwam deels doordat het paard er niet klaar voor was, maar ook door de spanning. Nu heb ik m'n eigen spanning beter in de hand en gaat het wedstrijden rijden ook beter. Vind het nu ten minste leuk, haha. Paardrijden is inderdaad niet makkelijk, maar ga het steeds leuker vinden hoe verder ik kom.