Weet je wat dan suf is, hij heeft zelf de grootste rotbokken gereden.. Maar Sam die druk doet dat is gevaarlijk.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayasha schreef:Juist! Dat is zijn huidige redenering.
Kunnen jullie startgeld niet terug krijgen met DA verklaring?
Urielle schreef:Startgeld moet idd altijd betaald worden tenzij de vereniging coulant is.
Heb al wel eens 2 paarden moeten afmelden voor een vierdaagse wedstrijd.... 160 Euro door de gootsteen zeg...
Sjolvir schreef:Wat Urielle zegt, is soms echt balen.
Heb van beide verenigingen mail terug, ik had gevraagd het te laten weten als ik nog moest betalen.
Echter beiden wensten mijn paard beterschap, stond niets over het toch voldoen van het startgeld, dus denk dat ze me matsen, pffffttttt!
Menwedstrijd heb ik nog niets van gehoord.
Netje schreef:Sjolvir schreef:Wat Urielle zegt, is soms echt balen.
Heb van beide verenigingen mail terug, ik had gevraagd het te laten weten als ik nog moest betalen.
Echter beiden wensten mijn paard beterschap, stond niets over het toch voldoen van het startgeld, dus denk dat ze me matsen, pffffttttt!
Menwedstrijd heb ik nog niets van gehoord.
....drié wedstrijden in één weekend gepland: vind je dat niet een beetje erg veel?? Ik zou er nooit voor kiezen met Luca.
Ik snap dat mensen moeite hebben met het toch moeten betalen (en in Urielle's geval ben ik dat totaal eens). Maar aan de andere kant: verenigingen hebben het al niet makkelijk met een teruglopend ledental en zij maken kosten voor zo'n dag. Bij onze vereniging: afdracht KNHS, huren van de accommodatie, vergoeding juryleden (+ eten en drinken). Prijzengeld etc. Als iedereen dan zonder te betalen zou mogen afzeggen, komen ze er nooit mee uit. Eigenlijk vind ik het wel terecht dan en jaaaa, met 3 wedstrijden zou het dan wat veel zijn, maar hoe vaak komt dat voor zoveel in één weekend?? Dan heb ik het niet over meerdaagse concoursen, even voor de duidelijkheid....
Citaat:Netje schreef:....drié wedstrijden in één weekend gepland: vind je dat niet een beetje erg veel?? Ik zou er nooit voor kiezen met Luca.
Nee, dat kan niet 3 in 1 weekeind.
Dit weekeind thuis wedstrijd (kan anders toch niet rijden doe dan doorgaans maar gewoon mee, wedstrijd duurt hele dag, dus bak bezet) en dag later 5 km verderop. (zitten bijna altijd in hetzelfde weekeind en gezien de dieselprijzen hou ik het op zo dicht mogelijk bij huis)
Die van mij loopt overigens uit beter dan thuis, gemakszucht dit dat ik zaterdags ook start.
Die andere is 1 mendressuur proef een week later (dus 10 euro)
En dan zijn we er ook weer klaar mee voor een maand.
Pepper2010 schreef:Dit weekend de eerste dressuur wedstrijd met mijn tinker. Ik heb altijd gesprongen met mijn andere paard. dus ik vind het nu wel spannend om met mijn tinker tussen de paarden te rijden in een jurysport. ik hoor allemaal verhalen dat je met een tinker (of andere koudbloeden of zelfs pony`s) nergens kunt komen tussen de paarden. Ik heb haar juist gekocht om lekker op te vallen. En dat ze niet zo`n zeikerd is als mijn andere die altijd alle kante op vliegt behalve de goeie. Ik hoef toch niet de volgende anky te worden dus als ik al tot het M kom ben ik dik tevreden. Gelukkig stelde dit forum me weer gerust. dat ik me gewoon moet focussen en met plezier van de dag moet genieten. Een lekker uitstapje met pony.