Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SienenIvo schreef:Bij ons zijn er geen bossen...
Ik denk dat ik deze week ga springen..
Ivo is al geen dressuurhaflinger en hij vind het ook niet leuk om iets zo vaak na elkaar te doen..
Die van mij wordt dressuur na een tijdje ook altijd zat, als ik dan een lekkere bosrit maak is ze weer zo goed als nieuw. 

tijdens de proeven kwam het met bakken uit de hemel.
en misschien toch maar eens van die druppeltjes gaan proberen
. Als ik wedstrijd heb probeer ik vaak wel extra keertje dressuur te doen, en de dag voor de wedstrijd longeer ik altijd. Dan loopt ie toch altijd fijner... 
Pattyy_ schreef:zo vandaag ook weer wedstrijd gehad, ik was zeiknattijdens de proeven kwam het met bakken uit de hemel.
tijdens het losrijden had ik het gevoel alsof er een bommetje onder me zat, tijdens de proeven best fijn gereden alleen kwakte ze steeds door mijn rechterbeen heen (echt het wedstrijdprobleem, iemand goede tips?) vond de 1e proef minder gaan als de 2e en bij de 2e ook nog verkeerd gereden.. resulteerde in 173 en 163 erg jammer maar op naar de volgende wedstrijden misschien toch maar eens van die druppeltjes gaan proberen

voorbeeldje van mijn kant: als ik rechtsom een volte maak en stelling vraag valt ze fijn door mijn rechterbeen heen naar binnen. dan zet ik haar weer een paar passen naar buiten en vervolg mijn volte dan weer. thuis gaat het dan weer goed maar op wedstrijd wil dat nog niet zo lukken