Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:15

Fenny schreef:
ponyparadijs schreef:
Er wordt zelfs gezegd dat als je coupons beschreven terug stuurt (niet gebruikt maar wel ingestuurd dus met datum en plaats) deze ook gecrediteerd worden!

Dat is fijn dat dat nu ineens wel mag.. Werd mij eerst verteld van niet en daarmee had ik net een set van 16 gehad. Omdat het niet kon heb ik die 2 nu opgestuurd en zijn van't weekend gebruikt, wat mijn set nu dus op 14 maakt maar ik kon ze immers toch niet terug sturen?? }:0

tja nu 6 bijbestellen en dan 16 terugsturen, dan heb je dus maar een schade van 4 coupons en de administratie/verzendkosten.

KasparovX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:13

KasparovX schreef:
Ik zat net even op de kalender van de KNHS te zoeken naar een springwedstrijd om mee te doen. Dus ik vul de zoekcriteria in en druk op zoeken. Ik zag een geschikte wedstrijd in de lijst, klik ik wedstrijddetails aan: voor pony's. :roll: Dat kun je geloof ik niet selecteren bij het zoeken, of kijk ik er overheen? Lekker onhandig als je elke keer de wedstrijd moet aanklikken om te weten of het voor pony's of voor paarden is... :(

KarinvdM schreef:
Jawel, rechtsbovenaan even het vinkje bij pony weghalen.
Bedankt!

tine10 schreef:
En als je tegen dingen aanloopt, gewoon knhs bellen, werkt beter dan hier gaan klagen. Heb al diverse dingen doorgegeven en het wordt netjes aangepast.

Ik ben toch blij dat ik het hier eerst gevraagd heb. :j

leonie87

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:59

Ik heb nog 3 wedstrijden met 2 proeven en maar 5 coupons. Zucht. Heb ik daarvoor speciaal wedstrijden uitgezocht met 2 proeven. Ik ga echt geen hele set bestellen voor die ene wedstrijd.

Morgen nog even 16 terug sturen van een ander paard. Geen idee of ik wat terug krijg, maar niet geschoten is altijd mis.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:23

meestal hebben ze ook blanco coupons toch?
Anders vereniging even mailen en toestand uitleggen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:38

En ik heb 2 blanco coupons liggen die niet terug kunnen omdat mijn naam erop staat.. Heb jij dus ook niks aan, Leonie

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:40

Uhm ik heb nog wel 1 blanco stem coupon liggen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:11

Owja dat is ook nog een optie natuurlijk. Blanco. Heb je ook niks maar aan in jan....

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:52

Je kan hem over nemen van me!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 16:27

Ik dacht dat ik duurder uit zou zijn komend jaar, maar valt mee: Ik ben 30 euro goedkoper uit dan 2011

Ik heb 18 wedstrijden (36 proefjes) gereden in 2011:
Startkaart 44,10
Lidmaatschap KNHS 15,90
Paard en Sport 29,90
Rijvereniging 35,-
Coupons per 16 (18,30) + behandelingskosten (3,10) x3= 64,20

TOTAAL 2011= 189,10

2012
Startpas 75,50
Lidmaatschap KNHS 16,30
Paarden sport 30,65
Rijvereniging 35,-

TOTAAL 2012= 157,45

Conclusie: als je meer dan 16 proefjes (8 wedstrijden) rijd, ben je al goedkoper uit, omdat je die coupons perse met 16 stuks tegelijk moest kopen.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 16:33

Ja nou je het zegt.
Iedereen zegt als je zoveel wedstrijden rijd.
Maar je moest coupons wel altijd in setjes kopen...

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 16:35

Weet iemand wat je krijgt als je per 1 Jan een nieuwe ''startkaart'' hebt aangevraagd? Aangezien de passen pas in april komen..? En weet iemand ook toevallig wanneer je ong je dan combinatie nummer te weten krijgt?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 17:44

S__L schreef:
Weet iemand wat je krijgt als je per 1 Jan een nieuwe ''startkaart'' hebt aangevraagd? Aangezien de passen pas in april komen..? En weet iemand ook toevallig wanneer je ong je dan combinatie nummer te weten krijgt?

Ja ik had gelezen op KNHS site dat iedereen een papieren 'startpas' krijgt, de mensen die al een startkaart hebben krijgen deze 'startpas' in ieder geval het einde van december.
Zie KNHS site

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:04

Dispar_Vulgo schreef:
S__L schreef:

Ja ik had gelezen op KNHS site dat iedereen een papieren 'startpas' krijgt, de mensen die al een startkaart hebben krijgen deze 'startpas' in ieder geval het einde van december.
Zie KNHS site

er staat

. De nieuwe startpas wordt uiterlijk 1 april 2012 toegezonden.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:08

ja dat dacht ik ook al..

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 18:22

Tot die tijd krijg je een soort gelijke kaart als die je nu hebt. Alleen zal deze al startpas heten. Dit papieren exemplaar wordt voor 1 april (dat is tenminste het streven) venvangen door een soort van creditkaart pasje.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:11

yvonnedv schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Zie KNHS site

er staat

. De nieuwe startpas wordt uiterlijk 1 april 2012 toegezonden.

"Nieuwe aanmeldingen ontvangen uiterlijk eind december een tijdelijke papieren startpas."

Verkeerd onthouden, alleen nieuwe aanmeldingen krijgen een papieren 'startpas'. Dus antwoord op de vraag van S__L

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:19

Oké top! Thanks. Hopelijk weet ik eerder mijn combi nummer want wil de 8e starten

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 07:58

je combinatienummer staat vrijwel gelijk op internet na het aanvragen,
bij mijnknhs ;)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:10

Hmm.. Dat is vreemd! Ik heb hem aangevraagd via mijn RV een tijd terug maar er staat niks!

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 09:24

Dan heeft jou rv m waarschijnlijk nog niet aangevraagd. Ons werd verteld dat de knhs gelijk een combi nummer maakt omdat dat automatisch gedaan wordt.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:02

Ik heb een paar weken geleden via "mijn knhs" een startpas aangevraagd, had direct mijn combinatienr. En ook al ingeschreven voor de wedstrijden (mail gestuurd naar de desbetreffende vereniging)

Chefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 12:17

Ik heb een aantal maanden terug een paard afgemeld, maar niks van gehoord en er is ook geen verandering bij mijnknhs.nl, weet iemand hier iets van?
En ik ben aan het twijfelen of ik 1 van mijn andere paarden door zal starten, dus mijn idee was om hem af te melden mocht het dan beter gaan kan ik hem altijd weer aanmelden. Maar kost dan meer? of duurt dat lang?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:04

Volgens mij kost dat niet meer Chefke. En het duurt ook niet lang. Je moet voor opnieuw aanmelden even een mailtje sturen en dan is het zo geregeld (het kan niet via mijnknhs.nl). Je combinatienummer blijft dan hetzelfde en dus kun je je gewoon al opgeven voor wedstrijden in 2012, aangezien je toch geen coupons meer nodig hebt. (ik heb mij met mijn paard waar ik me nog niet mee heb aangemeld gewoon ingeschreven voor wedstrijden voor 2012 door het opgeven van mijn combinatienummer. Mocht ik besluiten toch die startkaart niet om te zetten naar mijn nieuwe vereniging meldt ik me gewoon af voor die wedstrijd...)

Het is echter wel raar dat er niets is veranderd in mijnknhs.nl, want bij mij staat dat al mijn startkaarten zijn afgemeld. Daar zou ik dus even contact over opnemen (of nogmaals afmelden op mijnknhs.nl)
Het aanmelden van mijn startkaart is wel al geregeld, maar is nog niet verwerkt op mijnknhs.nl (heb wel bevestigingsmail van de knhs). Denk dat dat pas in 2012 te zien is ofzo.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:21

Chefke, dan is er ergens iets niet goed gegaan, want je krijgt direct een mail dat je kaart is afgemeld en het komt dan ook bij mijn knhs te staan. Even bellen of nogmaals via mijn knhs afmelden.

Je kunt hem altiijd weer activeren, is heel snel geregeld.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 13:41

Bij mij was de afmelding van een van mijn startkaarten bijna direct zichtbaar?