Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WWWiske schreef:Ik ben benieuwd of dat we CGJ12 ook zover krijgen?
amondi schreef:Ja, tenzij de organiserende vereniging bezwaar maakt. En dan moet je dus officieel protesteren en een kwade brief aan de bond schrijven.
WWWiske schreef:In het nieuwe Nieuwsbulletin van de KNHS (april-juni 2005) stond ook al dat een vereniging dit altijd
mag
stellen, mits van te voren aangegeven in hun vraagprogramma. Dit soort wedstrijden boycotten we in het vervolg dus gewoon massaal he
WWWiske schreef:In het nieuwe Nieuwsbulletin van de KNHS (april-juni 2005) stond ook al dat een vereniging dit altijd
mag stellen, mits van te voren aangegeven in hun vraagprogramma. Dit soort wedstrijden boycotten we in het vervolg dus gewoon massaal he
Citaat:Afgelopen weekend was er hier in de kring ook een wedstrijd (in Huijbergen) waar je in de Z1 en Z2 ook een helm op MOEST, sommige verenigingen weten niet meer hoe het nu zit .
In principe mag dit niet, de KNHS regelementen gaan voor.
amondi schreef:Wie leest er überhaupt een vraagprogamma helemaal door? Ja, wij dus nu.
Maar verder?
WWWiske schreef:amondi schreef:Wie leest er überhaupt een vraagprogamma helemaal door? Ja, wij dus nu.
Maar verder?
Volgens mij bijna niemand, hier in Brabant is het helemaal leuk: de verenegingen sturen de vraagprogramma's naar de wedsrtrijdsecretariaten van de verenigingen uit de kring, je krijgt als ruiter/amazone dan een e-mail van het wedstrijdsecretariaat met de simpele vraag of dat je je wilt opgeven voor die en die datum, that's it.
Vraagprogramma's krijg je als deelnemer überhaupt niet eens te zien.
Of gaat dat ook zo in, eh bijv. Drenthe????
Kitty schreef:
Wel raar trouwens dat ik wel met hoedje mag rijden maar niet met mijn oude capje...
Fleurtje100 schreef:Junioren zijn dus verplicht met een hoedje te rijden? Bij Young riders word alleen iets gezegd over het jasje/rok. Wat is de KNHS toch weer consequent in hun "veiligheidsmaatregelen"!