Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VWestra
Berichten: 1102
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:43

Ik heb vrijdagochtend ingestuurd en heb sindsdien een refresh fobie

Ben heel benieuwd wat ik terugkrijg. Was weer eerste keer starten in jaren

different1
Berichten: 3661
Geregistreerd: 12-10-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:46

Ik weet in ieder geval dat ik géén geduld heb hahaha.
Woensdag ingestuurd en elke dag meerdere keren de mail checken maar helaas...
Dit was mijn eerste officiële proef na 13jr, en de merrie kwam als onbeleerde fokmerrie bij ons ruim 2jr geleden.
Zo benieuwd hoe ze beoordeeld wordt door een officiële jury.

Dala8
Berichten: 384
Geregistreerd: 26-04-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:02

Yes mijn punten binnen!
201! *\o/* *\o/*

Afbeelding

In 5 wedstrijden nu B+11 dus we kunnen L1 proefje gaan leren.

different1
Berichten: 3661
Geregistreerd: 12-10-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:08

Gefeliciteerd, mooi compliment ook!

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:09

Gefeliciteerd!

Krijgen jullie ook daadwerkelijk een mailtje als de punten er zijn?

SteffiiY

Berichten: 22551
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:16

Ben ik ook nieuwsgierig naar of je een mailtje krijgt of dat je de pagina van paardrijden moet refreshen :j

Nog een andere vraag. Ik las in het topic dat sommige mensen 2 proefjes opnemen (alvast voor volgende week) hoe gaat dit precies in zijn werk?
Mag ik bijv. a.s woensdag 2 proeven opnemen, moet ik dan bij 1 film liegen over de datum? Dat lijkt mij ook niet de bedoeling namelijk.

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:18

SteffiiY schreef:
Ben ik ook nieuwsgierig naar of je een mailtje krijgt of dat je de pagina van paardrijden moet refreshen :j

Nog een andere vraag. Ik las in het topic dat sommige mensen 2 proefjes opnemen (alvast voor volgende week) hoe gaat dit precies in zijn werk?
Mag ik bijv. a.s woensdag 2 proeven opnemen, moet ik dan bij 1 film liegen over de datum? Dat lijkt mij ook niet de bedoeling namelijk.


Dat kan je omzeilen door op zondag 2 proeven op te nemen. Eentje gelijk zondag inleveren en eentje op maandag (event-week loopt van ma>zo).
Niet helemaal de bedoeling, maar volgens de KNHS kan dat dus wel.

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:27

Venthe schreef:
Hoi ik kom even binnenvallen.
Bij onze binnenbak zit er boven een juryhok waaruit gefilmd kan worden (dus boven de letter C), zou je hier vandaan mogen filmen? Of moet je op de grond staan?
En misschien een domme vraag maar hoe weet je welke proef (nummer) je moet rijden?


Is er hier iemand die hier het antwoord op heeft voor mij? :)

Marie111
Berichten: 4694
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:31

Laatst bijgewerkt door Marie111 op 17-01-21 21:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Dispar_Vulgo

Berichten: 2998
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:32

bliksemflits schreef:
SteffiiY schreef:
Ben ik ook nieuwsgierig naar of je een mailtje krijgt of dat je de pagina van paardrijden moet refreshen :j

Nog een andere vraag. Ik las in het topic dat sommige mensen 2 proefjes opnemen (alvast voor volgende week) hoe gaat dit precies in zijn werk?
Mag ik bijv. a.s woensdag 2 proeven opnemen, moet ik dan bij 1 film liegen over de datum? Dat lijkt mij ook niet de bedoeling namelijk.


Dat kan je omzeilen door op zondag 2 proeven op te nemen. Eentje gelijk zondag inleveren en eentje op maandag (event-week loopt van ma>zo).
Niet helemaal de bedoeling, maar volgens de KNHS kan dat dus wel.


Dit kan toch op alle dagen behalve maandagen. Proef mag 7 dagen oud zijn. Dus je filmt dinsdag 2x levert 1 voor deze week (ma tm zo) in en 2e proef op eerst volgende maandag (filmpje is dan 7dagen oud).

xSannee

Berichten: 4391
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:37

SteffiiY schreef:
Ben ik ook nieuwsgierig naar of je een mailtje krijgt of dat je de pagina van paardrijden moet refreshen :j

Nog een andere vraag. Ik las in het topic dat sommige mensen 2 proefjes opnemen (alvast voor volgende week) hoe gaat dit precies in zijn werk?
Mag ik bijv. a.s woensdag 2 proeven opnemen, moet ik dan bij 1 film liegen over de datum? Dat lijkt mij ook niet de bedoeling namelijk.


Dispar_Vulgo schreef:
bliksemflits schreef:

Dat kan je omzeilen door op zondag 2 proeven op te nemen. Eentje gelijk zondag inleveren en eentje op maandag (event-week loopt van ma>zo).
Niet helemaal de bedoeling, maar volgens de KNHS kan dat dus wel.


Dit kan toch op alle dagen behalve maandagen. Proef mag 7 dagen oud zijn. Dus je filmt dinsdag 2x levert 1 voor deze week (ma tm zo) in en 2e proef op eerst volgende maandag (filmpje is dan 7dagen oud).


Klopt inderdaad! Je hoeft (en mag) dus ook niet te liegen over de datum, want het filmpje mag een week oud zijn.

SteffiiY

Berichten: 22551
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:38

Aha ik snap hem :D!

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:43

Venthe schreef:
Venthe schreef:
Hoi ik kom even binnenvallen.
Bij onze binnenbak zit er boven een juryhok waaruit gefilmd kan worden (dus boven de letter C), zou je hier vandaan mogen filmen? Of moet je op de grond staan?
En misschien een domme vraag maar hoe weet je welke proef (nummer) je moet rijden?


Is er hier iemand die hier het antwoord op heeft voor mij? :)


Proefnummer staat op paardrijden.nl. Of je vanuit een juryhokje mag filmen, zou ik even vragen aan de KNHS.

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:44

Gefeliciteerd Dala8!!

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 08:50

Gisteren weer poging gedaan om proefje op te nemen, maar meneer wilt altijd stil staan om te poepen. En hij moest per proef echt wel 4x even een hoopje leggen >;) Heerlijk af en toe die hafjes..

Hoop wel dat mijn artikel, die ik terug had gekregen, dan deze week ook nog geldig is. In de mail van de afwijzing van de vorige proef stond dat ik de week er na dan kosteloos opnieuw mocht insturen

Suzanne F.

Berichten: 49659
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:19

xRoossie95 schreef:
Gisteren weer poging gedaan om proefje op te nemen, maar meneer wilt altijd stil staan om te poepen. En hij moest per proef echt wel 4x even een hoopje leggen >;) Heerlijk af en toe die hafjes..

Hoop wel dat mijn artikel, die ik terug had gekregen, dan deze week ook nog geldig is. In de mail van de afwijzing van de vorige proef stond dat ik de week er na dan kosteloos opnieuw mocht insturen


Gaat hij dan 4 x op de rem om te poepen? :') En dat vind jij oké? Hij zou aan mij een hele slechte hebben hoor. Hoe bedoel je hij staat niet aan de hulpen? }:0
Vroeger weleens zulke gevallen tegengekomen, nou mooi dat ze doorliepen hoor. Daar maken ze zo enorm misbruik van.

PSvanLot

Berichten: 10223
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:27

Dat zou voor mij ook echt lage cijfers opleveren als een paard stil gaat staan om te mesten...

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:40

Die van mij wil dan wel eens wat impuls verliezen.. nouja so be it. Als ie zn mest kwijt is dan gaat ie weer vrolijk verder :)

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:52

Marie & Anneruth bedankt voor jullie antwoord! Ik ga het aankomend weekend maar eens proberen. Ben benieuwd!

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:25

Pfff ik blijf ook refreshen :')

saltshaker23
Berichten: 177
Geregistreerd: 22-04-20

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:06

Ik wacht ook op de uitslag van mijn proef van Woensdag. Ik had gehopen voor in het weekend maar helaas. Tot nu toe heb ik altijd +1 week moeten wachten voor de uitslag :/

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:11

Suzanne F. schreef:
Gaat hij dan 4 x op de rem om te poepen? :') En dat vind jij oké? Hij zou aan mij een hele slechte hebben hoor. Hoe bedoel je hij staat niet aan de hulpen? }:0
Vroeger weleens zulke gevallen tegengekomen, nou mooi dat ze doorliepen hoor. Daar maken ze zo enorm misbruik van.


Ja hij gaat echt stil staan :') Het zou hilarisch zijn als het niet zo irritant was _O- In de les flikt hij het wel eens 20 keer in een uur. Zonder er te diep op in te gaan, hij is 15 jaar, ik ken / rij hem daarvan al 12 jaar. En. Het. Lukt. Me. Niet. 8)7 :n Overigens mag / doet hij het bij alle andere die m rijden ook.

PSvanLot schreef:
Dat zou voor mij ook echt lage cijfers opleveren als een paard stil gaat staan om te mesten...

Heb m dan ook niet ingeleverd. Met 1x overweeg ik het nog. Maar 4x zo'n dikke onvoldoende, dan maar helaas volgende week beter :') Snap heel goed dat je daar een laag cijfer voor krijgt

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:12

xRoossie95 schreef:
Suzanne F. schreef:
Gaat hij dan 4 x op de rem om te poepen? :') En dat vind jij oké? Hij zou aan mij een hele slechte hebben hoor. Hoe bedoel je hij staat niet aan de hulpen? }:0
Vroeger weleens zulke gevallen tegengekomen, nou mooi dat ze doorliepen hoor. Daar maken ze zo enorm misbruik van.


Ja hij gaat echt stil staan :') Het zou hilarisch zijn als het niet zo irritant was _O- In de les flikt hij het wel eens 20 keer in een uur. Zonder er te diep op in te gaan, hij is 15 jaar, ik ken / rij hem daarvan al 12 jaar. En. Het. Lukt. Me. Niet. 8)7 :n Overigens mag / doet hij het bij alle andere die m rijden ook.

PSvanLot schreef:
Dat zou voor mij ook echt lage cijfers opleveren als een paard stil gaat staan om te mesten...

Heb m dan ook niet ingeleverd. Met 1x overweeg ik het nog. Maar 4x zo'n dikke onvoldoende, dan maar helaas volgende week beter :') Snap heel goed dat je daar een laag cijfer voor krijgt



edit; leuke toevoeging; mn eerste winstpunt in de L1 was in een proef waarin hij lekker uitgebreid ging kakken tijdens het wijken _O- :+

oeps niet goed gekeken en ipv edit klikte ik op quote. sorry :')

MyWishMax

Berichten: 25605
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:22

Hier moeten we eigenlijk stil gaan staan als paard gaat mesten. Vanwege opruimen en er niet doorheen rijden. Regels van stal, wat ook wel te begrijpen is, want anders is het amper op te ruimen. Alleen leer ik ze dus wel dat ze stil mogen staan als ik het zeg en niet uit zichzelf. :') Maar makkelijk praten, want mijn paarden mestten allemaal alleen in halthouden of stap en maar 1 of hooguit 2 keer met losrijden, meestal helemaal niet haha

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:24

Wel irritant dat hij dat zo vaak doet joh! Ik beken dat ze bij mij gewoon mogen stil staan := maar ik maak het eigenlijk nooit mee dat ze willen mesten onder het zadel.