Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarleenM schreef:Nou ik heb mijn resultaten ook en heb echt hele slechte punten gekregenCommentaar wat er bij staat klopt wel maar de cijfers vind ik echt erg laag.
Meer verruiming voor de B en is afgestraft met een 5 terwijl hij netjes in de aanleuning blijft maar nog meer moet. Overgang van stap naar draf niet flitsend genoeg een 4. Overgang naar galop onrustig in de overgang maar wel netjes op de hulpen een 5.
Had zelf voor mijn gevoel totaal rond de 175 moeten zitten en zit op 167 punten.. Ben wij blij met het commentaar wat erbij staat.
Maargoed eens kijken hoe die voor vandaag beoordeeld gaan worden.
Annetje schreef:MarleenM schreef:Zie trouwens nu wel dat er een andere naam van ruiter en naam van paard op staat
Misschien ben je verwisseld en heeft iemand anders nu jouw drie winstpunten gekregen? Ik zou even bellen met de knhs als ik jou was. Misschien horen deze punten helemaal niet bij jouw filmpje.
Sannnn schreef:Ik heb mij eindelijk op kunnen geven voor die van tussen 8 en 14 mei filmen.Ik dacht dat het opgeven voor een eventing wedstrijd soms moeilijk was, nou dit is lastiger.
![]()
Heeft iemand hier al ervaring met in een 20x60 bak de bordjes af plakken met een A4-tje met de juiste letter erop? Of dat dit goed gekeurd word?
Het lijkt mij toch al wel lastig om vanaf C de F goed te kunnen lezen op zo'n scherm.
Caritas schreef:Ik heb bij punt 8 - tijdens het filmen van het rondje moet het paard volledig in beeld zijn - het ook niet goed gedaan. Mijn filmer heeft juist van redelijk dichtbij het paard gefilmd: bit, voorbeen links, spoor, aftekeningen op buik die je vanaf de zijkant kan zien (niet die midden op z'n buik want misschien gevaarlijk) achterbeen links, achterbeen rechts, spoor, voorbeen rechts, gezicht.
En van het paspoort heeft ze alleen de voorkant gefilmt en de pagina waarop z'n chipnummer en aftekeningen staan uitgeschreven, niet de pagina van de schets. (Ouderwets KWPN paspoort?)
DreamGuide schreef:Caritas schreef:Ik heb bij punt 8 - tijdens het filmen van het rondje moet het paard volledig in beeld zijn - het ook niet goed gedaan. Mijn filmer heeft juist van redelijk dichtbij het paard gefilmd: bit, voorbeen links, spoor, aftekeningen op buik die je vanaf de zijkant kan zien (niet die midden op z'n buik want misschien gevaarlijk) achterbeen links, achterbeen rechts, spoor, voorbeen rechts, gezicht.
En van het paspoort heeft ze alleen de voorkant gefilmt en de pagina waarop z'n chipnummer en aftekeningen staan uitgeschreven, niet de pagina van de schets. (Ouderwets KWPN paspoort?)
Bij mij staan het transponder nummer en de aftekeningen ook op de eerste pagina, ik weet ook niet waarom dat is.
mcjv schreef:Mijn naam en naam van paard staan ook anders. De jury schrijft op wat zij denken wat jouw naam is aan de hand van het filmpje. Mijn combinatienummer klopt wel.
MarleenM schreef:Nou ik heb mijn resultaten ook en heb echt hele slechte punten gekregenCommentaar wat er bij staat klopt wel maar de cijfers vind ik echt erg laag.
Meer verruiming voor de B en is afgestraft met een 5 terwijl hij netjes in de aanleuning blijft maar nog meer moet. Overgang van stap naar draf niet flitsend genoeg een 4. Overgang naar galop onrustig in de overgang maar wel netjes op de hulpen een 5.
Had zelf voor mijn gevoel totaal rond de 175 moeten zitten en zit op 167 punten.. Ben wij blij met het commentaar wat erbij staat.
Caritas schreef:Ik heb bij punt 8 - tijdens het filmen van het rondje moet het paard volledig in beeld zijn - het ook niet goed gedaan. Mijn filmer heeft juist van redelijk dichtbij het paard gefilmd: bit, voorbeen links, spoor, aftekeningen op buik die je vanaf de zijkant kan zien (niet die midden op z'n buik want misschien gevaarlijk) achterbeen links, achterbeen rechts, spoor, voorbeen rechts, gezicht.
Caritas schreef:mcjv schreef:Mijn naam en naam van paard staan ook anders. De jury schrijft op wat zij denken wat jouw naam is aan de hand van het filmpje. Mijn combinatienummer klopt wel.
Maar leek het wel enigszins op jouw naam/naam paard of zei jij Jannie Jansen op Witje en heeft de Jury er Wilma de Boer op Snuitje van gemaakt?