Ik heb echt dagen dat ik 's ochtends een kwartiertje op stal ben om te mesten & voeren & daarna van 9 tot 24 van huis ben door studie & daarna werk.
Ah Linda ik vind het juist stoer, iets "anders dan normaal" in de ring!
En oeps! Het was ook best heftig weer het weekend! Maar toch nog best goede punten gereden dan!
Hier was ze het weekend ook een beetje stout

Plassen in de bak vind ze vreselijk, dus dan gaan we in de ankers en achteruit, rondjes tollen..
En daarna ging d'r weidegenootje ook nog heel hard door het weiland racen dus daar wilde ze bij meedoen

Uiteindelijk wel goed kunnen afsluiten maar had m'n handen er vol aan haha.
En gister voor sinterklaas dit leuke cadeautje gekregen van m'n vriend, helemaal zelfgemaakt:

Dus die moet even een mooi plekje krijgen op stal!
Beest is lelijk gebouwd en heeft oke bewegingen, maar vooral een fijn karakter. Ik heb dus ook geen enorme wedstrijdambitie, ik kijk wel hoe ver we ooit komen
Hij loopt nog steeds het liefst in zijn eigen voorkeurshouding, zonder spiergebruik. Daardoor lijkt hij nog raarder gebouwd, krijgt ie een hangbuik en lijkt zelfs zijn rug week. Hij heeft overigens wel een belachelijk groot hoofd
Gelukkig kan hij prima lopen en heeft hij zelfs een hele goede galop (mits meneer losgewerkt is en er zin in heeft
). Liever lui dan moe en hij kan zich gedragen als een merrie (Nee wil ik niet dus doe ik niet) haha
Die neem ik vaak op en deel ik altijd in mijn Insta stories waarbij iedereen dan helemaal plat gaat.
Zitten wij niet ook toevallig in hetzelfde wedstrijdtenue topic, klopt dat? 

dus wij zijn gebonden aan de rijhal van de vereniging.