Wat fijn zo'n paard EFDT! Dat rijdt wel heel simpel dan
ben je zo de Z1 weer uit 
Ik heb echt ruzie gemaakt met mijn paard afgelopen weekend. Heel zielig maar vond mezelf nog zieliger omdat ik harder aan het werk was dan hij. Even streng toegesproken dat hij echt vooruit moet. Altijd. En toen kon ik ineens vliegende wissels precies op mijn hulp en oefeningen zonder dat hij lang werd, traag werd en er uit wilde drukken
Fijn dat paard en ik weer op 1 lijn zitten
Nu maar weer eens een wedstrijdje plannen
Was wel grappig, een poosje terug is hij meegeweest naar een avond bij Christa Larmoyeur, daar werd hij besproken/lineair gescoord ten opzichte van een KWPN'er. Opmerking over de schoft waar hij een beetje een gebrek aan heeft: "Is moeilijk om een zadel te vinden voor zo'n paard." Dat moest ik dus tegenspreken. En dat voor een Fries!
Dat geeft een hoop rust in het hoofd! Ben nu aan het inpakken, dat valt natuurlijk behoorlijk tegen. Maar het moeilijkste is klaar. Er moet nog een hoop spullen gekocht worden (borden, bekers, kopjes, glazen etc.), en er moeten nog heel wat meubels komen. Maar dit weekend ga ik echt over en heb ik eindelijk weer ruimte om normaal te rijden. Nu duimen dat mijn wedstrijd van volgende week vrijdag doorgaat!
) bodem.
waardoor ik opeens tussen de trailers zat ipv in de los rij "ring"