Verder vooral veel dressuurresultaten hier.
Wij zijn gister in exloo geweest, lange dag, maar paarden sprongen goed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Zware tour is ook niet niksZeker niet in zo'n entourage
![]()
Wel jammer als Drachten geen ponies heeft dit jaar....Ik ben nog in dubio of wij gaan proberen met twee paarden in de 1* aan de start te komen. Vorig jaar met geen mogelijkheid er tussen te komen en ik heb eigenlijk weinig zin om voor niets twee FEI-paspoorten aan te vragen en een paar honderd euro per paard af te tikken en dan niet te mogen starten(Amazone komt uit het buitenland dus zonder FEI-paspoort mogen ze niet starten.)
Kimmess schreef:Leuke foto's en filmpjes voorbij zien komen waar al genoeg dingen over zijn gezegd
Ik ben dit weekend naar Exloo geweest. Paard was prima te rijden en goed bij me te houden. Dat was mijn doel, tevreden dus! Soms moet ik iets meer wachten waardoor ik soms wat dicht kwam. Verder foutloos met helaas een tijdfputje. Jammer, de eerste 15 combi's die ik heb gezien hadden allemaal balken op 1 combinatie na.
Aankomende week de dalerveense ruiterdagen op de planning. Op donderdag, en zondag de grote prijs klasse L. Meer die hier heen gaan? Iedere dag zit helemaal vol las ik!