[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lina1998

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:03

Ohw spannend!
Hier ook over twee weken geloof ik, maar ik heb de kring af moeten zeggen dus ik mag vanzelfsprekend niet starten natuurlijk :'). Over drie weken is er weer een wedstrijd op stal dan misschien maar weer mee doen..

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 00:11

Ik heb overmorgen eentje en volgende week zondag weer :)

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 08:18

Spannend succes alvast!

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 09:36

Succes Kaat!!

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 10:15

Allemaal succes met jullie wedstrijden!

@Kaat, Isaline is mijn naam :o Ambi is 9j!
@Lina wauw wat een knappe foto's <3 leuk paard is het!
Dankjewel allemaal, straks weer les dus ben benieuwd :D

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 11:12

Dankjewel isaline (toch?) ik ben zo trots op hem, doet hij toch maar even zo snel na een blessure weer!
Starten vindt ik toch een beetje eng.. Maar goed wat heb ik te verliezen? Het is pas over drie weken en het is op stal..

Hopen dat je les goed gaat vandaag!

Vandaag oefenrondje gedaan met de trailer, in de polder uitgeladen en iets later er weer opgezet, allemaal probleem loos!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:47

Vandaag euregio wezen kijken en nu dadelijk naar Amigo mijn proef nog eens doornemen en vlechten :D
En aaaah Isaline okeee :j wist het niet :p

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:42

Heeeey!
wedstrijd ging gisteren heel erg goed! :D
nuja, hij was erg rustig en inrijden ging heel goed :P
mijn proef zelf minder. de jury liet toen ik in galop langskwam een blad papier vallen waardoor Amigo zich verschoot en mijn overgang naar draf compleet mislukte en hij over een kegel sprong :')

Nu dat hij niet zo rond door in mijn proef liep kwam vooral door mij denk ik. Omdat ik dan te veel begin na te denken in plaats van aan te voelen en daarnaar reageren. Achja helaas :+
dat komt wel goed naarmate we meer wedstrijden rijden :j
wel een mooie 8 gekregen voor houding :D en een 9 voor voorkomen :P
Hier een fototje van de wedstrijd!
wel geen topkwaliteit helaas :+
Afbeelding

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:43

De foto was inrijden en zoals je ziet loopt hij daar heel fijn.
De foto is van een filmpje en deze is van het begin want net als in mijn proef begon ik net dat tikkie anders te rijden wetende dat er iemand filmde :+
grrr ambetant :n
Achja dat komt wel goed dat weet ik zeker. nog veel en heel heel veel oefenen :j

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:49

Heel herkenbaar kaat..
Maar dat het losrijden goed ging is alvast mooi meegenomen!

Ik vlieg met een klein uurtje naar Napels!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:56

Oooh spannend! :D
en idd :j maar dat had ik vorig jaar ook tot een bepaald moment het gewoon ook ging in mijn proef :j
hoe meer wedstrijden ik rijd hoe meer ik ook durf doen want nu is alles ook nog heel erg braafjes :+
maargoed. Ik weet 100% zeker dat dat helemaal goed komt :D

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:59

Goede instelling! Ik heb het inderdaad ook dat het makkelijker als ik meer start, en zo net in een nieuwe klassen zoals bij mij nu... Dat werkt ook nooit mee.. Maar gewoon doen!

Nou ik ga instappen tot zaterdag :wave:

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 11:00

tot zaterdag! veel plezier!! :j :D
en idd toen ik vorig jaar van B1 naar B2 ging was mijn eerste B2 wedstrijd barslecht door de stress :P

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:14

Jammer van het verschieten Kaat! Kan je niks aandoen maar toch goed dat het inrijden zo goed ging!

@Lina gewoon gaan starten! Ziet er echt super uit!

De les zaterdag ging supergoed! Weer even 2 rondjes aan de longe en dan los, had wel even bang van een fiets die later aankwam en in de zon fel blonk :(:) maar toch braaf langs gelopen! Hij liep ook veel beter en meer verzameld waardoor het doorzitten ook ging! :D Hij heeft enkel 2x even gedreigd om omhoog te gaan toen hij in stap moest oefeningetjes doen maar hij liet zich er heel mooi doorrijden dus heel trots! Vandaag begonnen met kamp geven dus nu heeft ie even wat rust :+

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 10:34

Ik heb er even uitgelegen... paardje had eennprobleem (pb als je wilt weten) en ik ging op vakantie. Gelukkig nu weer rustig opbouwen gister er even opgezeten, ze was ontzettend druk maar liep wel lekker

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:18

Balen dat het in je proef niet helemaal lekker ging, zooo herkenbaar :')
Heel veel plezier Lina!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:05

Vandaag weer springles al moet ik eerlijk zijn dat ik meer zin heb in dressuurwerk :+
Ben een beetje gedreven voor de volgende wedstrijd hahaha :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:58

Springles ging niet zo :+ niet zo goed als anders toch. Deze keer 2 sprongen na elkaar gezet op de rechte lijn. Maar hij is er een heel wat keer links langste geschoten :n en ik ben al geen springheld :') dus had wel wat schrik en frustraties.
Nu paard EN ik moeten beide leren springen dus dat maakt het ook wel dubbel zo moeilijk. Uiteindelijk is mijn instructeur er even op gekropen. Het probleem is als ik bij de eerste sprong wat uit evenwicht val en hierbij Aan de teugels zit. Daardoor wil ik hem dan weer bijsturen en loopt het mis :n als ik niet uit evenwicht val Kan ik hem met mijn zit mooi over de sprong sturen.
Pfff stress gehad. Nu weet ik weer waarom ik dressuur rijd :+

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:05

Haha heel herkenbaar kaat :')

Ilbueno, ik moet in een nieuwe klasse starten en dat brengt wat zenuwen met zich mee.. Maar goed ik heb wel wedstrijden ingeschreven kilometersmaken is het enige antwoord.

Wifi in het hotel :D, het is flink warm hier maar verder bevalt het prima!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:14

Ahh kaat, naja, leuk dat je t doet! En super dat je wedstrijd goed ging! Herkenbaar dag je paard schrikt van zoiets als een papiertje.. :+
Oh heerlijk Lina, jaloers! Veel plezier!

Fijn om te horen dat je les zo goed ging Ilbuono!

Hier proeven geoefend voor 16 augustus. Mweh ik vind dressuur niet zo leuk als jullie.. Ponylief ook niet. En omdat de bak zo nat was was ze hartstikke druk en dan raak ik geërgerd. Maar goed, verder best lekker gereden en we gaan gewoon knallen op wedstrijd! Pony is in elk geval weer goed gekeurd voor het niet haten van plassen!

Kan gewoon niet wachten om eindelijk springen te starten! Vorige week op oefenparcours in Dalerveen, nul weigeringen.. Trots! <3
Afbeelding

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 10:54

Dankjulliewel allemaal :) en ik vind springen opzich nog wel leuk. Maar als ik dan op een haar de staander mis omdat ik er bijna tegenop knalde... :+ dan krijg ik schrik. En ja... :') dat helpt natuurlijk absoluut niet :P
En dressuur.. Dressuur heeft gewoon iets vind ik :D die kick om elke keer weer een oefening bij te leren en dan te zien hoe die elke keer weer verbeterd en verbeterd en kan blijven verbeteren wat waar is perfectie?

Super dat je oefenjumpings zo goed gingen Hillady!

En idd kilometers maken is de optie :j lina maar dat komt wel allemaal goed :D

Vandaag weer dressuurles!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:02

Sicces vandaag kaat! Zet hem op! :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:30

Succes Kaat!
Goedzooo van je oefenparcours! Leuke foto :D

Ik ben toch ook meer van de dressuur :') ik vind springen en crossen hartstikke leuk en blijf het ook doen voor de afwisseling, maar ben nu 3 keer op springwedstrijd geweest, en dat gaat gewoon mis doordat ik zelf onwijs veel spanning opbouw op springwedstrijd..
Dus we dressuren gewoon lekker op wedstrijd en gaan voor de afwisseling springen of een buitenritje :)

Vanmorgen al lekker Bowy gereden! Vanmiddag met Aapje lekker lessen :) lekker trainen voor de kampioenschappen die al volgende week zijn :oo

Afbeelding

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:16

Super knappe pony heb jij Aniek! <3
Ah ja zo. Zo heeft iedereen z'n eigen voorkeuren! Maar dressuur blijft bij mij toch wel het belangrijkst qua trainen!
Succes met het trainen van de kampioenschappen! :D en natuurlijk succes op de kampioenschappen!!

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:57

Zo, kamp 1 zit erop! Nog 2 weken en dan zelf eentje mee doen bij de 17+ dan :D
Met de warmte en omdat ik toch moe wordt van de kindjes mijn paard maar lekker 3 dagen buitengezet voor een uurtje zodat hij niet te veel last van de warmte krijgt. Vanaf morgen mag hij lekker mee in de groep op de wei & hebben we weer dressuurles! Nu nog een beetje verder rijden met Qarco nu zijn baasje weer herexamens heeft en hij ook mee op kamp mag dan :D Nu ga ik maar een een dutje doen want 9 actieve kindjes en zo'n 13 ponys van buitenaf die ik elke dag verzorgde (lees veel emmers water sleuren want de mini's pasten niet helemaal bij de grote-paardendrinkbakken) is toch vermoeiend :O