Hier ook over twee weken geloof ik, maar ik heb de kring af moeten zeggen dus ik mag vanzelfsprekend niet starten natuurlijk
. Over drie weken is er weer een wedstrijd op stal dan misschien maar weer mee doen.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Over drie weken is er weer een wedstrijd op stal dan misschien maar weer mee doen..
Ambi is 9j!
leuk paard is het!

wist het niet :p 

en een 9 voor voorkomen 

maar dat had ik vorig jaar ook tot een bepaald moment het gewoon ook ging in mijn proef 

maar toch braaf langs gelopen! Hij liep ook veel beter en meer verzameld waardoor het doorzitten ook ging!
Hij heeft enkel 2x even gedreigd om omhoog te gaan toen hij in stap moest oefeningetjes doen maar hij liet zich er heel mooi doorrijden dus heel trots! Vandaag begonnen met kamp geven dus nu heeft ie even wat rust

niet zo goed als anders toch. Deze keer 2 sprongen na elkaar gezet op de rechte lijn. Maar hij is er een heel wat keer links langste geschoten
en ik ben al geen springheld
dus had wel wat schrik en frustraties.
als ik niet uit evenwicht val Kan ik hem met mijn zit mooi over de sprong sturen.

, het is flink warm hier maar verder bevalt het prima! 

en ik vind springen opzich nog wel leuk. Maar als ik dan op een haar de staander mis omdat ik er bijna tegenop knalde...
dan krijg ik schrik. En ja...
dat helpt natuurlijk absoluut niet
die kick om elke keer weer een oefening bij te leren en dan te zien hoe die elke keer weer verbeterd en verbeterd en kan blijven verbeteren wat waar is perfectie?
lina maar dat komt wel allemaal goed

ik vind springen en crossen hartstikke leuk en blijf het ook doen voor de afwisseling, maar ben nu 3 keer op springwedstrijd geweest, en dat gaat gewoon mis doordat ik zelf onwijs veel spanning opbouw op springwedstrijd..
lekker trainen voor de kampioenschappen die al volgende week zijn

en natuurlijk succes op de kampioenschappen!!
Nu ga ik maar een een dutje doen want 9 actieve kindjes en zo'n 13 ponys van buitenaf die ik elke dag verzorgde (lees veel emmers water sleuren want de mini's pasten niet helemaal bij de grote-paardendrinkbakken) is toch vermoeiend