Michelle77 schreef:lianne__ schreef:Wat een nette proeven!
Ik vind het schudden op de vliegen nog wel meevallen, hij doet dat wel grappig trouwens.
Mooi dat je je proeven steeds laat filmen, ik bekijk ze graag en leer er ook van.

Dank je wel!
Ben er zelf ook heel erg blij mee. Leer er zelf ook heel veel van! Had altijd de neiging wat in te zakken bij mijn schouders en achterover te hangen maar door Zo vaak gefilmd te worden Ben ik er zoveel bewuster van geworden. Mijn rijden is daardoor echt verbeterd en mijn houding ook.
Zet de camera vaak op de bakrand met trainen. Kunt wel niet zoomen en je hebt niet de hele baan in beeld maar werkt ook echt fijn.
Tja aangezien Bogan normaal een heel stille aanleuning heeft is dit wel flink Anders. Ook komt het de aanleuning, verbinding en gedragenheid niet Ten goede.
Hopelijk werkt het vliegen spul Volgende keer beter.
Oh Ben benieuwd vonneke!
Dit doe ik ook wel eens.
alleen gaat mijn camera na een paar minuten uit, en ik weet nooit precies wanneer.
stitchlover schreef:Zo weer een hoop bijgekletst zie ik. Ga zo even bijlezen.
@ Michelle: Hele nette proeven. Jammer van de vliegetjes, maar het beeld is erg fijn en constant.
@ Vonneke: Ik ben ook benieuwd!
Gisteren hebben we ons debuut gehad. Het ging iets minder fijn dan gedacht. Meneer besloot aan het begin van de proef dat hij uit het niets over de hekjes heen wilde waardoor de eerste sb in het water viel. Daarnaast nog een keer fout gereden en nog meer stomme fouten gemaakt. de tweede proef ging beter, maar nog steeds veel onnodige fouten. De eerste proef terecht geen winst met 178 punten en de tweede proef 186.
Ontevreden, maar wel veel geleerd. de conclusie is dat Bus alle oefeningen wel beheerst, maar alles snel achter elkaar in de proef zorgt ervoor dat niet alles goed uit de verf komt. We moeten dus meer proefgericht gaan trainen.
Jammer van je eerste proef, maar gefeliciteerd met je wp in de tweede proef!
Ik oefen ook niet vaak proefgericht, maar toch is het wel handig om te weten hoe alles achter elkaar in de proef tot uiting komt. Deze week zal ik ook een paar keer met mijn vader gaan oefenen.
Hij oefent het voorlezen, ik het rijden van het proefje. 
TessJazz schreef:voor degene die een debuut hebben gehad met winst ! Gefeliciteerd!
ik lig nog steeds ziek op bed

..
Beterschap, wat heb je precies?