Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharon_quiz schreef:Ik wil heel graag kwijt dat ik in tijden niet zo lekker gereden heb als gisteren! Horseyfries ik heb heel simpele overgangen naar galop gemaakt en hij bleef toen gelukkig kalm. Een uur lang heeft ie geen pas verkeerd gezet. Ik was helemaal in de wolken. Hij was super voorwaarts en er goed van achter onder. Hij bleef ook heel mooi in een ritme doorgaan in m'n zijgangen.Hopen dat we dit zo vol kunnen houden. Heerlijk als je alleen maar hoeft te zitten en het paard alles doet
Vanavond longeerdagje.
miranda21 schreef:Daisy ik ken wat je beschrijft.
Ik heb toendertijd (en nog als ze er teveel aandenkt en aanspant) zelf er niet proberen aan te denken,
gaan schakelen, proberen schouderbinnenwaarts te vragen in galop, toch hoe moeilijk het is wisselen in stellingen, springt hij/zij als nog een wissel rustig terug naar stap en weer aangalopperen en weer vragen.
En heel stil met je benen zitten.
Wanted2003 schreef:Fijn Sandra! Hopelijk komt er binnekort een geïnteresseerde koper, hoewel het natuurlijk ook een wel een beetje rot is.