De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

Re: De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 15:51

Nu ook eindelijk in Overijssel een selectie. Ik doe dus mee met Zodiak in de klasse Z in Enschede op 22 februari.

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:14

Citaat:
Margot had afgelopen weekend gereden en kwam met 2 paarden in verschillende klasses, omdat ze met de ene al door was mocht ze niet meer met die andere door! Terwijl de jury wel zei dat ze het echt heel jammer vonden want het was echt een gave bok!

Gave bok ok.. Maar als er weer betere in het Z waren..

Ze wilden haar dus door laten maar ze mochten het niet doen omdat ze al met die ene door was ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:27

Agossie, die van mij tikt zich aan, met training als hij in de knoop komt, uit verwarring.
(dus als ik dingen vraag die hij nog niet snapt, dan gaat hij nogal vreemde dingen met zijn voeten doen.)
Beken wel meteen dat mijn witte dan heel hard geboend moeten worden, want die zijn echt bagger vies,
ga ik ook echt niet meer hagelwit krijgen. (heb 2 paar, de witte en knal oranje)

Gewoon fototoestel gaat mee, het is pas als het donker is, na 18.00 uur en die binnenbak is volgens mij niet
fantastisch verlicht (om foto's te maken).
Dus bedacht dat ze maar gewoon filmpje moeten maken, dat toestel trekt het beter.

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:37

Morrie05 schreef:
Citaat:
Margot had afgelopen weekend gereden en kwam met 2 paarden in verschillende klasses, omdat ze met de ene al door was mocht ze niet meer met die andere door! Terwijl de jury wel zei dat ze het echt heel jammer vonden want het was echt een gave bok!

Gave bok ok.. Maar als er weer betere in het Z waren..

Ze wilden haar dus door laten maar ze mochten het niet doen omdat ze al met die ene door was ;)

Als ze het echt zo graag wilden dan hadden ze t wel gedaan.. toch..

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 16:44

Citaat:

Citaat:
Als ze het echt zo graag wilden dan hadden ze t wel gedaan.. toch

Lijkt me niet...

Hanne52

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:04

Er werd tegen haar gezegd, dat het fijn was dat men haar terug zou zien in de macridercup omdat ze met haar andere paard waarmee zij eerder die dag al gestart was, door was, maar dat een andere combinatie in het Z beter was.....

reinandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:35

ik doe ook mee in woudenberg met mijn nieuwe topper consul! alleen word het zijn eerste wedstrijd dus ben erg benieuwd maar wie niet waagt wie niet wint natuurlijk!!

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 19:57

Hanne52 schreef:
Er werd tegen haar gezegd, dat het fijn was dat men haar terug zou zien in de macridercup omdat ze met haar andere paard waarmee zij eerder die dag al gestart was, door was, maar dat een andere combinatie in het Z beter was.....

Oke dat wist ik niet ;)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:02

mazzeltje schreef:
Ik durf eigenlijk niet meer, met mijn endurancepoowny.....

Kom op!!! Mij eerst vertellen dat ik mee moet doen en dan zelf terug trekken?????? -O-

Ik ben misschien genoodzaakt mij uit te schrijven... ;( Werk... Die vrijdag is precies een extreem drukke dag en ik ben bang dat ik laat moet blijven dan. De week erna wordt nog idioter... ;(
Maar even aankijken... Y;(

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:03

Ja duuuuuuh..
Ik ga me niet terug trekken, dus jij ook niet! Dan vraag je maar een middagje vrij!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:04

En anders kom me toch gezellig bij ons mee doen, plaats genoeg!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:08

Bij jullie is helaas te snel voor Vyool en ik. En dat is het punt... Ik moet veel voorbereiden voor de week erop en ik ben bang dat ik dan gewoon niet op tijd weg kan. Ik zou heel graag vrij willen hebben en ga het ook wel vragen (heb zelfs recht op een uurtje of 2 op vrijdagmiddag, zo 1x in de maand), maar ben bang dat mijn baas zegt dat het niet kan... Geloof mij, ik wil héél graag meerijden!! Ik heb er zin in!!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:20

Het is toch pas in Maart. Dus dan ben je evr toch hartstikke vroeg bij om te vragen?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:24

Het gaat niet om dat ik op tijd ben om het te vragen. Ik kan het nu vragen, maar ik wéét dat die weken voor èn na die vrijdag extreem druk worden voor mij. Vandaar... Geloof mij, ik wil meedoen. Ik heb nu mijn zinnen erop gezet en ik wil nu meedoen! Maar er bestaat dus een kans dat ik het gewoon niet ga redden...

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:30

Ik heb me ook opgegeven in Heiloo op 5 februari :=
Voor mijn nerveuze paard is dit natuurlijk de ideale oefening op een ander terrein.
En dan is het fijn dat er geen wedstrijdstress bij komt te kijken en dat je op je eigen manier de bak door kan komen.
Ik start trouwens in de L :)

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 22:45

Voor degene die gereden hebben. Of degene die gewoon nieuwsgierig zijn. Op de site van macrider staat onder kopje mac rider cup foto's die genomen zijn tijdens de selectiedag. Indien je er niet op staat maar wel foto's van je zijn genomen, kan t zijn dat ze mislukt of flink bewogen zijn en daarom niet op de site geplaatst zijn. ;)

siem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 10:17

Ik doe ook mee in roggel op 4 februari. Wat ik me alleen afvroeg (misschien heb ik het gemist) is of er overal wel de mogelijkheid is om los te rijden.. Aangezien je maar een beperkte tijd in de ring bent lijkt het me wel handig dat je het losrijden van te voren kunt doen, ik rijd zeker een dik kwartier eerst vwnw en dat is nu niet bepaald iets om voor de "jury" te laten zien haha ;) En nog belangrijker eigenlijk; qua tips is het ook het fijnste als je al echt aan rijden toe bent ipv loswerken. Hadden de mensen die al gereden hebben kans om los te rijden?
Ik ben erg benieuwd, ik verwacht er qua selectie niks van, ik hoop alleen wel echt op fijne tips waar je weer mee verder kunt werken..

Bloem10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:01

Startlijst voor as zaterdag staat online! Ik mag al in het eerste groepje. Wel erg leuk, kan ik de rest ook zien.
Weet iemand trouwens wanneer je weet of je door ben? Er zijn bij mij namelijk 4 groepen van het L en kiezen ze dan na de laatste groep iemand uit of uit elk groepje 1 die dan weer met elkaar moeten rijden? Dan weet ik namelijk hoelang mn paard op de trailer moet blijven staan.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 12:03

Ik moet helaas afhaken. Mijn paard kampt met een blessure. Ga de 24 met haar naar de kliniek. Jammer hoor. Mischien dat ik later in het jaar nog ergens kan inschrijven. Lijkt me echt ontzettend leuk om mee te doen en mee te maken!

Zeg weet iemand precies hoe ik mezelf kan afmelden? Een mailtje sturen naar macrider? Ja duh maar heb ik dan wel de goede organistie?
Voor degene die dat weten. BRAND LOS! *\o/*

Bloem10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:10

MargrietJonk schreef:
Ik moet helaas afhaken. Mijn paard kampt met een blessure. Ga de 24 met haar naar de kliniek. Jammer hoor. Mischien dat ik later in het jaar nog ergens kan inschrijven. Lijkt me echt ontzettend leuk om mee te doen en mee te maken!

Zeg weet iemand precies hoe ik mezelf kan afmelden? Een mailtje sturen naar macrider? Ja duh maar heb ik dan wel de goede organistie?
Voor degene die dat weten. BRAND LOS! *\o/*

;( Jammer Margriet! Hoop dat de schade bij Celva mee valt.
Geen flauw idee hoe je ze te pakken krijgt bij Macrider, zelf ook al gemaild maar niks terug ontvangen, beetje jammer.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 12:14

T is niet anders.... Heb ook ff geen 'invaller';). Maargoed er zijn hier zat mensen die t op deze topic vast en zeker weten, dus daar wacht ik dan even op....

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:17

Bij mij is het ook twijfel of ik kan startten. Tim is de laatste dagen ontzettend stijf in de achterhand.
Hopelijk is het zijn vacht die in de weg zit. Gelukkig gaat die er zondag af.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:19

Wat jammer Margriet. Kom je wel nog kijken in Heiloo?

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 12:20

Denk t wel. Mn stalgenootje gaat wel heen. Tenminste voor zover. Lijkt me leuk om t allemaal ff te aanschouwen. Tenslotte had ik die dag toch al 'gereserveerd'.....

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 12:24

Gezellig! Dan gaan we elkaar vast treffen. Moet alleen nog even het vervoer rond breien!