Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Margot had afgelopen weekend gereden en kwam met 2 paarden in verschillende klasses, omdat ze met de ene al door was mocht ze niet meer met die andere door! Terwijl de jury wel zei dat ze het echt heel jammer vonden want het was echt een gave bok!
Gave bok ok.. Maar als er weer betere in het Z waren..
Morrie05 schreef:Citaat:Margot had afgelopen weekend gereden en kwam met 2 paarden in verschillende klasses, omdat ze met de ene al door was mocht ze niet meer met die andere door! Terwijl de jury wel zei dat ze het echt heel jammer vonden want het was echt een gave bok!
Gave bok ok.. Maar als er weer betere in het Z waren..
Ze wilden haar dus door laten maar ze mochten het niet doen omdat ze al met die ene door was
mazzeltje schreef:Ik durf eigenlijk niet meer, met mijn endurancepoowny.....
Werk... Die vrijdag is precies een extreem drukke dag en ik ben bang dat ik laat moet blijven dan. De week erna wordt nog idioter...
En nog belangrijker eigenlijk; qua tips is het ook het fijnste als je al echt aan rijden toe bent ipv loswerken. Hadden de mensen die al gereden hebben kans om los te rijden?
MargrietJonk schreef:Ik moet helaas afhaken. Mijn paard kampt met een blessure. Ga de 24 met haar naar de kliniek. Jammer hoor. Mischien dat ik later in het jaar nog ergens kan inschrijven. Lijkt me echt ontzettend leuk om mee te doen en mee te maken!
Zeg weet iemand precies hoe ik mezelf kan afmelden? Een mailtje sturen naar macrider? Ja duh maar heb ik dan wel de goede organistie?
Voor degene die dat weten. BRAND LOS!
Jammer Margriet! Hoop dat de schade bij Celva mee valt.