Als het goed is sta ik voor beide wedstrijden ingeschreven nu

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lbfginsel schreef:ben inderdaad van plan om als de merrie weer goed is gewoon weer te gaan starten, maar voordat ik haar weer op ZZlicht niveau heb ben ik minstens een half jaar verder.... en ze moet eerst nog in orde zijn voordat ik weer ga rijden!
Dus als ik me weer aanmeld kan ik inderdaad niets meer met al die startcoupons die onbeperkt geldig waren...
Ik weet niet hoe het werkt, er zou een aparte site voor moeten komen waar al deze KNHS gedupeerden een petitie moeten kunnen tekenen en zodoende hun geld voor die coupons terug moeten gaan vragen: onbeperkte geldigheid en ook nog eens geen mogelijkheid om je bij een andere bond aan te melden (monopolie) zou voor een advocaat toch ook een reden kunnen zijn om de KNHS hier op aan te spreken?????
Door deze monopolie positie van de KNHS kunnen ze doen en laten wat ze willen, de ruiters moeten zich toch aanmelden als je wedstrijden wilt rijden!
DIT KAN NIET!!!!!
KarinvdM schreef:Als je via startlijsten een vereniging mailt kan je het formulier niet als bijlage mee sturen. Die mails gaan via een standaard formulier. Het formulier moet via een gewone mail.
ponyparadijs schreef:Er wordt zelfs gezegd dat als je coupons beschreven terug stuurt (niet gebruikt maar wel ingestuurd dus met datum en plaats) deze ook gecrediteerd worden!
yvonnedv schreef:Romy_tessa schreef:Ik hoorde eerder mensen die nog een set van 10 coupons hadden en er 6 bij wilden bestellen en ze dan terugsturen, zijn er mensen die dit al daadwerkelijk hebben gedaan?
Ik heb ze zo terug gestuurd maar ik heb er verder nog niets over gehoord.
30 plus 2 nieuwe