tiger27 schreef:Haha ja gal heeft al veel jonge paarden naar de top geknalt lingh
Kan je niet af en toe hoofdletters gebruiken? Dan is het iets beter leesbaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paddenpad schreef:Ayasha schreef:EG heeft zijn status ook pas sinds Totilas. Voorheen had hij ook niet zó'n fanclub.
Hahaha onder welke steen kom jij vandaan gekropen?!!
Of pas uit het ei zeker?![]()
Electra63 schreef:Als ik zo de berichten/reacties/topics lees op Bokt of ieder ander paardenforum, dan weet ik, dat professionele ruiters zoals Anky, Edward, Imke, Adelinde (en de springruiters enz) en dus ook Rath niet zullen posten op Bokt (en zeker niet in dit topic). Dus mijn (niet-onderbouwde en zeker niet-serieuze) mening/stelling is, dat Rath een betere ruiter is dan 99,9% van de Bokkers, Fokkers en/of Poetsers. En als jij het niet met mij eens bent, dan stel ik voor, dat een bokker die van mening is, dat hij/zij een betere ruiter is dan Rath, om een foto/filmpje te plaatsen van bijvoorbeeld een leuke dressuurproef, minimaal niveau ZZ-Zwaar, misschien kunnen we dan stemmen?
easygoing schreef:Electra63 schreef:Als ik zo de berichten/reacties/topics lees op Bokt of ieder ander paardenforum, dan weet ik, dat professionele ruiters zoals Anky, Edward, Imke, Adelinde (en de springruiters enz) en dus ook Rath niet zullen posten op Bokt (en zeker niet in dit topic). Dus mijn (niet-onderbouwde en zeker niet-serieuze) mening/stelling is, dat Rath een betere ruiter is dan 99,9% van de Bokkers, Fokkers en/of Poetsers. En als jij het niet met mij eens bent, dan stel ik voor, dat een bokker die van mening is, dat hij/zij een betere ruiter is dan Rath, om een foto/filmpje te plaatsen van bijvoorbeeld een leuke dressuurproef, minimaal niveau ZZ-Zwaar, misschien kunnen we dan stemmen?
Niemand hier die beweerd beter te kunnen rijden dan Rath, snap dan ook echt niet waar je dat op baseert.
Het lijkt er meer op dat we in jouw ogen gewoon allemaal ons waffel moeten houden omdat wij simpelweg niet gepresteerd hebben wat Rath en consorten wel hebben.
Overigens heb ik wel eens begrepen dat Sjef en Anky wel degelijk ooit een account op bokt hebben gehad. Sjef heeft naar wat ik gehoord heb toen zelfs wel eens wat van zich laten horen hier naar aanleiding van negatieve klanken richting hem en/of Anky maar zeker weten doe ik het niet.
easygoing schreef:Ach dat is de keerzijde van de roem oftewel part of the deal. Denk dat het niet eens zozeer om Rath z'n talent of dat hij Toot rijd gaat maar het meer gaat over hoe ze handelen.
Electra63 schreef:easygoing schreef:Ach dat is de keerzijde van de roem oftewel part of the deal. Denk dat het niet eens zozeer om Rath z'n talent of dat hij Toot rijd gaat maar het meer gaat over hoe ze handelen.
Ik wil in ieder geval niet in zijn schoenen staan. De druk lijkt mij enorm en niet iedereen kan daar mee omgaan.
Ik ben heel benieuwd als zij verschijnen op een wedstrijd met de wereldtop. Hoe is de combinatie Rath/Toot en vooral hoe wordt dit beoordeeld door de internationale jury en hoe presteert het Nederlandse team.
Electra63 schreef:easygoing schreef:Ach dat is de keerzijde van de roem oftewel part of the deal. Denk dat het niet eens zozeer om Rath z'n talent of dat hij Toot rijd gaat maar het meer gaat over hoe ze handelen.
Ik wil in ieder geval niet in zijn schoenen staan. De druk lijkt mij enorm en niet iedereen kan daar mee omgaan.
Ik ben heel benieuwd als zij verschijnen op een wedstrijd met de wereldtop. Hoe is de combinatie Rath/Toot en vooral hoe wordt dit beoordeeld door de internationale jury en hoe presteert het Nederlandse team.
Hermelientje schreef:Needje schreef:Volgens mij hebben wij zelf nu ook iemand in het EK team zitten die zelf nog nooit een paard naar GP heeft opgeleid. What's the problem?
Maar bij ons zijn het altijd dochters van moeders en geen zonen van stiefmoeders, dat is natuurlijk iets heel anders.
easygoing schreef:Ach dat is de keerzijde van de roem oftewel part of the deal. Denk dat het niet eens zozeer om Rath z'n talent of dat hij Toot rijd gaat maar het meer gaat over hoe ze handelen.
senna21 schreef:easygoing schreef:Ach dat is de keerzijde van de roem oftewel part of the deal. Denk dat het niet eens zozeer om Rath z'n talent of dat hij Toot rijd gaat maar het meer gaat over hoe ze handelen.
Volgens mij is dit een belangrijke reden dat Fam. Vissers Toot heeft verkocht.
Je bent een bijzonder paard rijk, maar je privé raak je kwijt.
Misschien is er toch een 'boze stiefmoeder' in het spel in dit sprookje
Tendance schreef:Heeft iemand zich ook wel eens afgevraagd of Rath misschien de spanning voor zichzelf niet expres wat opvoert?
Misschien heeft hij de spanning wel nodig om op zijn best te presteren.
Hij is zeker niet de enige...
senna21 schreef:easygoing schreef:
Volgens mij is dit een belangrijke reden dat Fam. Vissers Toot heeft verkocht.
Je bent een bijzonder paard rijk, maar je privé raak je kwijt.
Misschien is er toch een 'boze stiefmoeder' in het spel in dit sprookje
Waar maar de ophef toen was alles behalve negatief dat in tegenstelling van wat nu aan de hand is.
Tendance schreef:Bij mijn merrie heb ik het heel erg!! Om goed te kunnen presteren moet ik mezelf een beetje, liefst door anderen, op laten fokken. Dat hebben we gewoon nodig.
We zijn eigenlijk veel te nuchter voor het Z en op deze manier houden we elkaar scherp.