Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 18:19

tiger27 schreef:
Haha ja gal heeft al veel jonge paarden naar de top geknalt lingh

Kan je niet af en toe hoofdletters gebruiken? Dan is het iets beter leesbaar ;) ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 18:50

Paddenpad schreef:
Ayasha schreef:
EG heeft zijn status ook pas sinds Totilas. Voorheen had hij ook niet zó'n fanclub.

Hahaha onder welke steen kom jij vandaan gekropen?!!
Of pas uit het ei zeker? ^) :=

Gal is nóóit zo populair geweest tot Totilas. ;)
Ik ben alleen de tijd dat hij hopen commentaar kreeg nog niet vergeten in tegenstelling tot de andere holbewoners.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 19:23

Electra63 schreef:
Als ik zo de berichten/reacties/topics lees op Bokt of ieder ander paardenforum, dan weet ik, dat professionele ruiters zoals Anky, Edward, Imke, Adelinde (en de springruiters enz) en dus ook Rath niet zullen posten op Bokt (en zeker niet in dit topic). Dus mijn (niet-onderbouwde en zeker niet-serieuze) mening/stelling is, dat Rath een betere ruiter is dan 99,9% van de Bokkers, Fokkers en/of Poetsers :D. En als jij het niet met mij eens bent, dan stel ik voor, dat een bokker die van mening is, dat hij/zij een betere ruiter is dan Rath, om een foto/filmpje te plaatsen van bijvoorbeeld een leuke dressuurproef, minimaal niveau ZZ-Zwaar, misschien kunnen we dan stemmen?

Niemand hier die beweerd beter te kunnen rijden dan Rath, snap dan ook echt niet waar je dat op baseert.
Het lijkt er meer op dat we in jouw ogen gewoon allemaal ons waffel moeten houden omdat wij simpelweg niet gepresteerd hebben wat Rath en consorten wel hebben.

Overigens heb ik wel eens begrepen dat Sjef en Anky wel degelijk ooit een account op bokt hebben gehad. Sjef heeft naar wat ik gehoord heb toen zelfs wel eens wat van zich laten horen hier naar aanleiding van negatieve klanken richting hem en/of Anky maar zeker weten doe ik het niet.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:14

easygoing schreef:
Electra63 schreef:
Als ik zo de berichten/reacties/topics lees op Bokt of ieder ander paardenforum, dan weet ik, dat professionele ruiters zoals Anky, Edward, Imke, Adelinde (en de springruiters enz) en dus ook Rath niet zullen posten op Bokt (en zeker niet in dit topic). Dus mijn (niet-onderbouwde en zeker niet-serieuze) mening/stelling is, dat Rath een betere ruiter is dan 99,9% van de Bokkers, Fokkers en/of Poetsers :D. En als jij het niet met mij eens bent, dan stel ik voor, dat een bokker die van mening is, dat hij/zij een betere ruiter is dan Rath, om een foto/filmpje te plaatsen van bijvoorbeeld een leuke dressuurproef, minimaal niveau ZZ-Zwaar, misschien kunnen we dan stemmen?

Niemand hier die beweerd beter te kunnen rijden dan Rath, snap dan ook echt niet waar je dat op baseert.
Het lijkt er meer op dat we in jouw ogen gewoon allemaal ons waffel moeten houden omdat wij simpelweg niet gepresteerd hebben wat Rath en consorten wel hebben.

Overigens heb ik wel eens begrepen dat Sjef en Anky wel degelijk ooit een account op bokt hebben gehad. Sjef heeft naar wat ik gehoord heb toen zelfs wel eens wat van zich laten horen hier naar aanleiding van negatieve klanken richting hem en/of Anky maar zeker weten doe ik het niet.

Je hebt gelijk: ik heb een hekel aan dat gezeur op topruiters. Ik vind het ook niet leuk dat Toot verkocht is, maar dat kan Rath niet helpen. Als ik het geld (en het talent) had, had ik misschien ook wel Toot gekocht. Maar, dan was ik ook afgezeken door bokkers. 8)7

Maar, als je mijn berichten goed leest, dan zie je dat ik het niet zo serieus bedoel, dus je hoeft je niet aangevallen te voelen. Y;(

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:23

Ach dat is de keerzijde van de roem oftewel part of the deal. Denk dat het niet eens zozeer om Rath z'n talent of dat hij Toot rijd gaat maar het meer gaat over hoe ze handelen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:29

easygoing schreef:
Ach dat is de keerzijde van de roem oftewel part of the deal. Denk dat het niet eens zozeer om Rath z'n talent of dat hij Toot rijd gaat maar het meer gaat over hoe ze handelen.

Ik wil in ieder geval niet in zijn schoenen staan. De druk lijkt mij enorm en niet iedereen kan daar mee omgaan.
Ik ben heel benieuwd als zij verschijnen op een wedstrijd met de wereldtop. Hoe is de combinatie Rath/Toot en vooral hoe wordt dit beoordeeld door de internationale jury en hoe presteert het Nederlandse team.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:33

Electra63 schreef:
easygoing schreef:

Ik wil in ieder geval niet in zijn schoenen staan. De druk lijkt mij enorm en niet iedereen kan daar mee omgaan.
Ik ben heel benieuwd als zij verschijnen op een wedstrijd met de wereldtop. Hoe is de combinatie Rath/Toot en vooral hoe wordt dit beoordeeld door de internationale jury en hoe presteert het Nederlandse team.

Daar ben ik idd ook heel benieuwt naar..

Ik had ook niet in zijn schoenen willen staan. Alhoewel ik wel vind dat hij die druk zelf ook erg heeft opgevoerd, tuurlijk is het een druik om zon paard te rijdne, maar als hij rustig was gestart, zonder al dat poespas er omheen, was het misschien een stuk makkelijker gegaan..

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:33

Electra63 schreef:
easygoing schreef:

Ben het met je eens dat je beter niet in zijn schoenen kan staan maar goed ik blijf erbij dat dat wel iets is waar hij zelf ja tegen heeft gezegd. Voel geen sorry voor hem. Natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe hij het gaat doen tussen de absolute wereldtop.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 20:42

Ik kan me voorstellen, als je een professionele ruiter bent en je de kans krijgt om het dressuurpaard te kunnen/mogen rijden, dat het verleiderlijk is. Hij is nog jong (en Toot is nog jong), dus wie weet behoort hij over 1 of 2 jaar al tot de absolute wereldtop.

easygoing

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:01

Daar verschillen we want ik zie het verleidelijke echt niet het enigste wat ik zie is groot gevaar voor de naam van de ruiter.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:24

Ja, maar mensen (of trainers) overschatten zich vaak.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 21:44

Electra63 schreef:
Ja, maar mensen (of trainers) overschatten zich vaak.

Das dan niet zo slim he.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 23:45

Hermelientje schreef:
Needje schreef:
Volgens mij hebben wij zelf nu ook iemand in het EK team zitten die zelf nog nooit een paard naar GP heeft opgeleid. What's the problem?

Maar bij ons zijn het altijd dochters van moeders en geen zonen van stiefmoeders, dat is natuurlijk iets heel anders. :9

Dat is echt zoooo banketstaaf!!! Wat maakt het nu uit wie het van wie is.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 23:51

easygoing schreef:

Volgens mij is dit een belangrijke reden dat Fam. Vissers Toot heeft verkocht.
Je bent een bijzonder paard rijk, maar je privé raak je kwijt.
Misschien is er toch een 'boze stiefmoeder' in het spel in dit sprookje :D

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 23:53

senna21 schreef:
easygoing schreef:

Waar maar de ophef toen was alles behalve negatief dat in tegenstelling van wat nu aan de hand is.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 23:55

Heeft iemand zich ook wel eens afgevraagd of Rath misschien de spanning voor zichzelf niet expres wat opvoert?
Misschien heeft hij de spanning wel nodig om op zijn best te presteren.
Hij is zeker niet de enige...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 23:58

Tendance schreef:
Heeft iemand zich ook wel eens afgevraagd of Rath misschien de spanning voor zichzelf niet expres wat opvoert?
Misschien heeft hij de spanning wel nodig om op zijn best te presteren.
Hij is zeker niet de enige...

Dat hij het lekker vindt? De spanning en stress? Zou kunnen, ik kan het mij echter niet voorstellen.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 23:58

Zou kunnen maar dan heeft dat tot nu toe nog niet veel zoden aan de dijk gezet.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 00:04

hee, ik wil dat filmpje ook wel eens zien! kan iemand me de directe link pb'en? kan het namelijk niet vinden op de site.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 00:06

Bij mijn merrie heb ik het heel erg!! Om goed te kunnen presteren moet ik mezelf een beetje, liefst door anderen, op laten fokken. Dat hebben we gewoon nodig.
We zijn eigenlijk veel te nuchter voor het Z en op deze manier houden we elkaar scherp.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 00:06

senna21 schreef:
easygoing schreef:

Waar maar de ophef toen was alles behalve negatief dat in tegenstelling van wat nu aan de hand is.

Dat wist z'n stiefmoeder waarschijnlijk toen al... :+

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 00:08

Tendance schreef:
Bij mijn merrie heb ik het heel erg!! Om goed te kunnen presteren moet ik mezelf een beetje, liefst door anderen, op laten fokken. Dat hebben we gewoon nodig.
We zijn eigenlijk veel te nuchter voor het Z en op deze manier houden we elkaar scherp.

Had ik ook en dan inderdaad vooral als andere mensen de druk opvoeren.
Heerlijk is die spanning maar goed op ons niveau is het dan wel weer heel wat anders dan op GP niveau.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 00:09

Senna ik volg je even niet meer :o?

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 00:41

tiger27 schreef:
Haha ja gal heeft al veel jonge paarden naar de top geknalt lingh

Je zegt veel en zegt dat Lingh, das er maar eentje hoor :D

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 00:43

easygoing schreef:

Het maakt niet uit hoe ze handelen, er is altijd wel weer een gek die kritiek heeft, en de mensenmassa weet op te zwepen.

Een hoop kritiek op Rath, op Schockemohle, maar waar blijft dat kritiek op degene die ervoor gezorgd heeft dat PS hem kon kopen en dat Rath hem nu rijdt?