Roulette_ schreef:Dat heb ik een keer gedaan, de hippische trainingsdagen. Geloof dat er na die tijd wel wat dingen verbeterd zijn aan de locatie (voor de mensen), dat was nodig. Was er in het najaar en dat was ‘s nachts best koud binnen, heb serieus een extra deken van mijn paard over mijn bed gegooid. Er hingen gordijnen ipv deuren voor de kamers, etc. Verder was het erg leuk, super veel geleerd, was enorm gezellig met de groep en we werden goed verzorgd. Verder ook de tip om als je een groot paard hebt, dat bij je aanmelding te zetten, een paar stallen zijn echt klein (of iig: dat was toen) en eigenlijk was mijn grote KWPN in een van die stallen ingedeeld. Om andere redenen is dat vlak voor de dagen nog gewijzigd maar daar was ik erg blij mee toen ik de stallen zag. Als ze de tweede locatie (Woudenberg) nog steeds gebruiken, die vind ik persoonlijk beter qua faciliteiten, maar dat is ook een manege/Pensionstal en zijn dus ook continu andere mensen aanwezig, laag soeren is wel lekker rustig.
Felinehoi van YouTube is onlangs geweest en heeft toen gefilmd daar!
Ik ga deze mei naar het weekend van Jill echt zo onwijs veel zin in. Kan echt niet wachten. We gaan een dagje eerder zodat wel ook lekker kunnen buiten rijden daar.