Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sakura789 schreef:Hier ook een filmpje voor het event van morgen geupload. Ik kan hem alleen niet meer terug vinden. Wel deze melding ontvangen, dus ik neem aan dat het goed gekomen is.
[ [url=m/saYqXr.png]Afbeelding[/url] ]
DreamGuide schreef:Capriootje schreef:Vraagje aan de mensen die al mee gedaan hebben, hebben jullie knotjes gemaakt?
Ik doe mee voor 7-5, twijfel over de outfit en eromheen omdat ik een springruiter ben. Dus of volledige spring stijl (beige broek etc.) of toch doen alsof voor een meer dressuur uiterlijk haha.
Ik heb niet geknot, dat vind ik onnodig extra tijd kosten op stal. Als je je paard aan huis hebt kun je het overwegen, anders zou ik niet extra risico nemen door langer bij andere mensen op stal te zijn.
Samy schreef:mcjv schreef:Mijn uitslag staat er ook op, 188 punten!Ik ben driftig op zoek naar de protocol.
Gefeliciteerdprotocol kan nog even op zich wachten .... stond bij mij er niet gelijk bij.
mcjv schreef:Samy schreef:
Gefeliciteerdprotocol kan nog even op zich wachten .... stond bij mij er niet gelijk bij.
Dankjewel!Ah top dan weet ik dat ik nog niet hoef te zoeken. Waar kan ik hem vinden als hij erop staat?
Samy schreef:mcjv schreef:Dankjewel!Ah top dan weet ik dat ik nog niet hoef te zoeken. Waar kan ik hem vinden als hij erop staat?
Zit je op desktop versie of mobiel?
Bij desktop staat ie bij je wedstrijduitslagen en dan details, op je mobiel bij klasseringen.
Sannnn schreef:Ik heb mij eindelijk op kunnen geven voor die van tussen 8 en 14 mei filmen.Ik dacht dat het opgeven voor een eventing wedstrijd soms moeilijk was, nou dit is lastiger.
![]()
Heeft iemand hier al ervaring met in een 20x60 bak de bordjes af plakken met een A4-tje met de juiste letter erop? Of dat dit goed gekeurd word?
Het lijkt mij toch al wel lastig om vanaf C de F goed te kunnen lezen op zo'n scherm.