Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als het druk is met mijn werk wil dat soms niet. Dan heeft ze vaker vrij.. Ik heb wel echt een druktemaker die altijd wil.. Als ik een week niet ga of minder ga, zadelt ze zichzelf bijna op bij wijze van..
Slechter wordt ze er niet van. Maar ze is dan wel opeens héél werkwillig. 
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, maar ga ik es naar kijken!
Zeker blijven plaatsen 
En dan ben ik al blij, ben al happy als ze overspringt.
groot gelijk!!
naast een fulltime baan, veel reistijd, huishouden, Raika enzovoort. Maar ach ik heb nog even de tijd
vandaag gaan we even naar de vereniging om een proefje te kunnen oefenen en morgen is het dan zo ver... voor het eerst écht buitenaf op wedstrijd... SPANNEND 
we raken er bijna aan gewent haha!! Normaal let ik niet op wie er nog meer in de B mee rijden want ik ken toch niemand maar vrijdag zag ik wel allemaal bloedmooie KWPN afstammelingen... stiekem voel ik me dan toch wel wat ongemakkelijk met mijn fjordje van krap 1,40m
hihi
de rechtergalop leek vooruit te gaan maar vandaag weer helemaal mis, ook veel pogingen om onder het werk uit te komen en zo nog meer gekkigheid...
ach ja het doel was braaf rond komen en dat is vast nog wel haalbaar

(vrijdag is savonds). op zondagavond starten zou ik ook niet doen. Dat kan toch geen normaal mens volhouden?! ik neem aan dat er meer mensen zijn die op maandag weer gewoon moeten werken, stom georganiseerd die selecties
het stormde behoorlijk dus opstappen was moeizaam. Met losrijden schrok ze een keertje en begreep ze helemaal niets van een stuiterende, steigerende kleine pony die alle kanten op vloog
Dan moet je al die spanning meenemen naar een ring die ze niet kent, met witte hekjes die ze ook niet kent, haar ogen plopte er bijna uit
hier 187 punten en een tweede plaats 
nog genoeg ruimte voor verbetering maar we weten gelukkig waar het zit en weer een hele ervaring rijker
Beest is lelijk gebouwd en heeft oke bewegingen, maar vooral een fijn karakter. Ik heb dus ook geen enorme wedstrijdambitie, ik kijk wel hoe ver we ooit komen
Mijn doel is meer om hem allround op te leiden en in alles plezier te kunnen hebben.
ik ga ook nog gewoon met die instelling en dan heb je veel minder teleurstelling als het nog niet winstwaardig is. Mijn winstpunten nu kwamen echt als kers op de taart! Veel leuker dan wanneer je er al op rekent