Kan jij het een beetje combineren met werk en rijden?
Ik vind het maar lastig, zeker aangezien ik geen vakantie heb. Nu heeft m'n vader wel vakantie, maar wordt het misschien nog wel lastiger plannen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Mazzelaar! Al hebben jullie meer in de rommel gezeten dan ik.![]()
Kan jij het een beetje combineren met werk en rijden?
Ik vind het maar lastig, zeker aangezien ik geen vakantie heb. Nu heeft m'n vader wel vakantie, maar wordt het misschien nog wel lastiger plannen.
Janine1990 schreef:Gaaf Yvank, mooie foto ook! Erg gave laarzen heb je![]()
Nog nieuwe dingen geleerd? Een oud teamgenootje reed ook mee, moet het toch wat meer in de gaten houden. Al is het maar om straks alleen een keer een avond te kijken. Leuke evenementen organiseren die dames!
Tjonge [naam], dat is echt niet niks... Ik heb in principe alleen maar hoeven schuren, schilderen, behangen en sauzen. Gisteren hebben twee jongens wat gedaan aan de elektriciteit, zodat ik mijn led spotjes apart kan schakelen van de tafellamp.Is een hele klus geweest, maast het is gelukt! Het valt mij gigantisch tegen hoeveel hulp ik krijg, vooraf wil iedereen wel helpen. En als je bezig bent hoor je niets meer
Doe vrijwel alles samen met mijn (waanzinnig handige) vader, maar ook die is moe en er flink flauw van. Er moeten nog twee kamers gesaust en behangen worden. Euh, andersom natuurlijk. En de trap moet nog geschilderd. Gelukkig kwam gisteren ook mijn tante voor het schoonmaken van ramen en keuken. En 's avonds komt mijn buurvrouw (hier bij mijn ouders) binnen voor een boodschapje, en vertelt tussen neus en lippen door dat haar man ook wel wat voor mij kan betekenen (interieurbouwer). Dus een kast uitzoeken (de hel!) wordt daarmee ook wat eenvoudiger.
Wonen jullie er al?