Vandaag weer les en dat ging heel goed!
Een hele fijne galop vandaag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(lees steigeren). Eerste keer aandraven gaf zo'n 4 steigers maar wel stabiel dus viel al bij al nog mee daarna superbraaf gelopen! Na even stappen aan de lange teugel nog een kleine protestactie waarbij hij 1xtje omhoog kwam maar dat was heel snel door! Hij liep daarna echt super en doodbraaf! Over het algemeen dus wel heel trots op hem & op mezelf omdat ik deze keer niet panikeerde
dus tevreden!
van harte gefeliciteerd!

wat heel goed ging als dressuurhelden 

hou oud is Ambi ookalweer?
succes zondag..!
)
steigeren is natuurlijk de minder leuke testfase
!

.

lina1998 schreef:Mooie foto's kaat!
Gefeliciteerd caressa!!
En iedereen gefeliciteerd met de behaalde winstpunten en prijzen!![]()
Fijn dat het al iets beter gaat qua steigeren IlBuono ,altijd spannend een nieuw paardje!
Het is hier druk, bijna tijd om ook echt op vakantie te gaan.
en wedros.. die is gewoon wedros zoals ik hem ken, zoals hij kan zijn, gewoon zijn geweldig zelf
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Iris965 schreef:Wow jullie houden dit topic aardig bij
Geen idee meer waar ik gebleven was!
Ik weet nog wel dat het toen nog een vraag was maar nu is het een feit;
Ik ben geselecteerd voor de Friese Kampioenschappen yes!
x_Kaat_x schreef:dankje![]()
![]()
ik heb net een fototopic gemaakt met de foto's van vorige week!
x_Kaat_x @ [ITP] Don Amigo (v. Lord Leatherdale) ITP

Hillady schreef:Haha super Kaatsucces zondag..!
ah Ilbuono.. Komt wel goed!
Springen gaat nu écht goed met mijn top knol! Lekker geoefend in Dalerveen eergisteren. 0,0 weigeringen. Binnenkort maar eens op concours dacht ik!
IlBuono schreef:Super Aniek & we zullen duimen Kaat!
Ambi rijd ik voorlopig enkel in de les en nog aan de longe want hij gaat nog steeds wel wat omhoog.. Er beginnen goede stukken in te komen maar zeker als we stappen of halthouden moet ik goed opletten. Gelukkig is hij nu wel helemaal braaf voor de verzorging!

x_Kaat_x schreef:Gefeliciteerd met je punten en 1e prijs!!
Hier weer een fantastische les gehad en gisteren springles! Vandaag krijgt mijn knolletje een dagje rust en morgen gaan we weet aan het werk want zondag is weer wedstrijd!
Wish me luck!
, oornetje heb ik gekregen van een stalgenootje omdat ik nog naar een donkerblauwe met goud opzoek was, superlief!