Yvank wat vervelend van je dip.. En nogmaals gefeli met je resultaat

Hoe is het bij jullie inmiddels Sofie?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fleur_yen schreef:Ik heb ook een tijd lang gereden met Burana aan de back rescue en ikzelf valeriaan pilletjes, ben behoorlijke stresskip en een binnenvetter, en m'n paard lijkt iets teveel op mijWe kunnen elkaar dan ook enorm versterken wat betreft stress. Hielp wel voor ons beide om de scherpe randjes eraf te krijgen, inmiddels gebruik het amper meer (mede vanwege het feit dat het flesje back rescue onder Buraan d'r hoef is beland
) en inmiddels met meer routine gaat het steeds beter, maar wellicht nog het proberen waard Alice? Die pilletjes gebruik ik sowieso ook wel buiten het paardrijden om, rondom tentamens vaak, dan giert de stress ook door m'n lijf, en dan merk ik echt een fijn verschil met die pilletjes
Lastig Natasja, ligt aan je paard vind ik, vorige week in zware storm gereden en ik had amper ergens last van, ze sprong een paar keer iets opzij, maar verder reageerde ze er weinig op (had het erger verwacht), maar je hebt natuurlijk zat paarden die er wel heftig van worden.
_Sofie schreef:Even een egopost. Om een lang verhaald kort te maken: ik heb m'n examen met een manegepaard gereden. Ze zag met dressuur overal spoken, met inspringen een weigering en daarna een foutloos parcours. Examinator dacht ik eerste instantie dat het niks zou worden, omdat ie zo liep te loeren, dis ze was positief verrast dat ik 'm zo door het parcours kreeg. Super blij dus!Was ook nog even twijfel of het wel door zou gaan vanwege het weer, maar de KNHS zou pas aflassen met code oranje
Zal morgen even bijlezen en op iedereen reageren!